autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Η Stellantis διακόπτει την ανάπτυξη κυψελών καυσίμου υδρογόνου

Η Stellantis διακόπτει την ανάπτυξη κυψελών καυσίμου υδρογόνου

16/7/2025

Δύο είναι οι βασικοί λόγοι που την οδήγησαν σε αυτή την απόφαση
Η απόφαση δε θα επηρεάσει τους εργαζόμενους στον τομέα του υδρογόνου
Θα ξεκινήσει νέο πρότζεκτ στη θέση αυτού με τις κυψέλες καυσίμου υδρογόνου
Άγνωστο το τι θα συμβεί με την εταιρεία Symbio που ίδρυσε μαζί με τις Michelin και Forvia

Δύο είναι οι βασικοί λόγοι που την οδήγησαν σε αυτή την απόφαση

Η Stellantis ανακοίνωσε επισήμως την παύση του προγράμματος ανάπτυξης τεχνολογίας κυψελών καυσίμου υδρογόνου, βάζοντας τέλος σε μία από τις εναλλακτικές στρατηγικές της για τη μετάβαση στην καθαρή κινητικότητα. Η εταιρεία μέσω ανακοίνωσης γνωστοποίησε πως προχώρησε στη συγκεκριμένη απόφαση κυρίως λόγω της περιορισμένης διαθεσιμότητας υποδομών ανεφοδιασμού με υδρογόνο και των υψηλών κεφαλαιακών απαιτήσεων.

Η απόφαση δε θα επηρεάσει τους εργαζόμενους στον τομέα του υδρογόνου

Σε δηλώσεις του ο επικεφαλής της Stellantis Europe, Jean-Philippe Imparato είπε: «Η αγορά υδρογόνου παραμένει ένα εξειδικευμένο τμήμα, χωρίς προοπτικές μεσοπρόθεσμης οικονομικής βιωσιμότητας». Αξίζει να σημειωθεί , πως αυτή η απόφαση δε θα επηρεάσει το προσωπικό της Stellantis που εργάζεται στο συγκεκριμένο τομέα, καθώς θα γίνουν επενδύσεις και έρευνα σε άλλους τομείς, χωρίς ωστόσο να γίνουν γνωστά περισσότερα.

Stellantis και υδρογόνο από το τέλος της δεκαετίας και αν...

Οι εξελίξεις αυτές βάζουν στον πάγο το πλάνο της Stellantis γύρω από το υδρογόνο, αφήνοντας στο περιθώριο και κάποια μοντέλα κυρίως ελαφρά επαγγελματικά που ετοίμαζε. Για παράδειγμα, η Stellantis δε θα λανσάρει τη νέα της γκάμα οχημάτων Pro One με υδρογόνο, ενώ σε δήλωσή της υπογράμμισε ότι δεν προβλέπει την υιοθέτηση ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων με υδρογόνο πριν από το τέλος της δεκαετίας, όπου ίσως να έχουν αλλάξει οι συνθήκες.

Άγνωστο το τι θα συμβεί με την εταιρεία Symbio που ίδρυσε μαζί με τις Michelin και Forvia

Τέλος, ένα από τα θέματα που μένει να ξεκαθαρίσουν είναι το τι θα συμβεί με την κοινοπραξία Symbio, την οποία είχε ιδρύσει η Stellantis μαζί με τις Michelin και Forvia, για οχήματα υδρογόνου. Η Symbio απασχολεί περίπου 650 υπαλλήλους, κυρίως στη Γαλλία, και παρέχει λύσεις κινητικότητας υδρογόνου για βαν, λεωφορεία και φορτηγά. Σύμφωνα με τα Μέσα του εξωτερικού, επί του παρόντος δεν είναι σαφές τι θα συμβεί με το μερίδιο που κατέχει η Stellantis στην Symbio.

NEWCATEGORY
VOLVO