autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Η Volkswagen αποκάλυψε τα επίσημα σκίτσα του νέου T-Roc
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Volkswagen αποκάλυψε τα επίσημα σκίτσα του νέου T-Roc

25/8/2025

Με LED μπάρες και μεγαλύτερη γρίλια
Οθόνες στην καμπίνα
Με όλα τα υβριδικά συστήματα κίνησης
Πρεμιέρα σε λίγες ημέρες, ντεμπούτο στο Μόναχο

autoagora Team

Πλησιάζει το νέο T-Roc

Η Volkswagen προετοιμάζει το έδαφος για την παγκόσμια πρεμιέρα της νέας γενιάς T-Roc, δημοσιεύοντας τα πρώτα επίσημα σκίτσα. Μέσα από αυτά μπορούμε να δούμε την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει το σχεδιαστικό της ύφος, με πιο αιχμηρές γραμμές και πιο δυναμικές αναλογίες.

Με LED μπάρες και μεγαλύτερη γρίλια

Στο μπροστινό μέρος του νέου T-Roc κυριαρχεί μια τεράστια γρίλια με μεγάλα ανοίγματα Οι προβολείς είναι παρόμοιοι με πολλά άλλα μοντέλα της VW, συμπεριλαμβανομένων των Tayron και Tiguan, αλλά έχουν ελαφρώς πιο κωνικό και επιθετικό σχήμα. Τα φωτιστικά σώματα ενώνονται με μια LED φωτιζόμενη μπάρα. Στο πλάι παρατηρούμε ένα νέο σετ ζαντών με μαύρο φινίρισμα, ενώ μικρές αλλαγές φέρει το αμάξωμα. Το πίσω μέρος αποκτά με τη σειρά του νέα φωτιστικά σώματα και μία LED φωτιζόμενη μπάρα, όπως δηλαδή το μπροστά, ενώ ανασχεδιασμένος είναι και ο προφυλακτήρας.

Οθόνες στην καμπίνα

Στην καμπίνα η δεύτερη γενιά του μικρού SUV θα ενσωματώνει τη μεγαλύτερη οθόνη αφής 15 ιντσών για το infotainment. Από εκεί και έπειτα, στο πολυλειτουργικό τιμόνι θα υπάρχουν «κανονικά» κουμπιά (σ.σ. όχι αφής), ενώ πίσω από αυτό θα εδράζεται πλέον ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων όπως αυτός των ηλεκτρικών ID, αλλά μεγαλύτερου μεγέθους.

Με υβριδικά κινητήρια σύνολα

Στους κινητήρες, η σημαντικότερη πληροφορία αφορά την έλευση ενός υβριδικού συστήματος. Ως εκ τούτο, το νέο T-Roc θα πρόκειται για το πρώτο αυτοφορτιζόμενο hybrid μοντέλο παραγωγής της Volkswagen που υιοθετεί μια τέτοια υβριδική προσέγγιση. Η στρατηγική περιλαμβάνει πλέον την παράλληλη προσφορά plug-in (PHEV) και mild hybrid (mHEV) επιλογών, που έρχονται από τα ράφια της VW και πιο συγκεκριμένα από τα Tiguan και Golf. Σε αυτό βοηθά και η πλατφόρμα MQB Evo, πάνω στην οποία βασίζονται ουκ ολίγα μοντέλα της εταιρείας, μεταξύ των οποιών και το Golf, το Tiguan, αλλά και το νέο T-Roc. Πέρα από το ολοκαίνουργιο υβριδικό, η γκάμα πιθανότατα θα περιλαμβάνει τους 1,0 λίτρου, 1,5 λίτρων και 2λιτρο eTSI κινητήρες βενζίνης, όσο και τον 2λιτρο TDI. Αναμένεται επίσης μια νέα έκδοση επιδόσεων R, που πιθανότατα θα τροφοδοτείται από τον ίδιο υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων που βρίσκεται στο Golf R, ενώ στο μέλλον θα υπάρχει και αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

TOYOTA
OPEL