.jpg)
Honda N-One e: | Το ιαπωνικό Kei Car προσγειώνεται στην Ευρώπη
Αναμένεται να παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο στην έκθεση του Μονάχου.
Αυστηρά εναρμονισμένο με τους κανόνες των ιαπωνικών Kei cars, αυτονομία 245 χλμ. και πλήρης φόρτιση σε 30 λεπτά.
Μίνιμαλ αλλά έξυπνο εσωτερικό με έμφαση στην πρακτικότητα.
Έξυπνη λειτουργία V2L για φόρτιση συσκευών από το αυτοκίνητο μέσω ειδικού αντάπτορα.
autoagora Team
Αναμένεται να παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο στην έκθεση του Μονάχου
Η Honda παρουσίασε επίσημα στην Ιαπωνία το νέο N-One e:, ένα χαριτωμένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης τύπου «kei-car». Η συγκεκριμένη κατηγορία μικρών αυτοκινήτων έχει θεσπιστεί στην Ιαπωνία για να προσφέρει οικονομικά, ευέλικτα και χαμηλής φορολογίας οχήματα κυρίως για αστική χρήση. Το νέο Honda μπορεί να μη γεμίζει το μάτι με το μέγεθός του, όμως εντυπωσιάζει με τις έξυπνες δυνατότητές του. Μία από αυτές είναι η παροχή ρεύματος σε συσκευές ή ακόμα και σε ολόκληρο σπίτι.
Η ευρωπαϊκή του πρεμιέρα αναμένεται στη φετινή έκθεση IAA του Μονάχου τον Σεπτέμβριο, ενώ στην Ιαπωνία θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του τον ίδιο μήνα.
Αυστηρά εναρμονισμένο με τους κανόνες των ιαπωνικών Kei cars, αυτονομία 245 χλμ. και πλήρης φόρτιση σε 30 λεπτά
Το νέο μικροσκοπικό ηλεκτρικό μοντέλο σχεδιάστηκε απόλυτα προσαρμοσμένο στις προδιαγραφές των Kei cars, που στην Ιαπωνία περιορίζονται σε μήκος έως 3.400 χιλιοστά και ισχύ έως 64 ίππους (47 kW). Μπορούμε, λοιπόν, να υποθέσουμε με ασφάλεια πως δεν θα υπερβαίνει τα παραπάνω όρια και να έχουμε μία ιδέα για όσα αναμένουμε από αυτό.
Το στιλ του θυμίζει ρομπότ με χαρούμενο πρόσωπο, διαθέτει ψηλή οροφή και πολύ μικρές ρόδες, ενώ διατηρεί τις καθαρές γραμμές χωρίς προεξοχές ή φτερά, σε αντίθεση με το πρωτότυπο που είδαμε στο φεστιβάλ Goodwood. Η μετάδοση βασίζεται σε ένα ηλεκτρικό μοτέρ που τοποθετείται εμπρός, παρόμοιο με αυτό του Honda N-Van e:, προσφέροντας εμβέλεια που ξεπερνά τα 245 χιλιόμετρα WLTP, με πλήρη φόρτιση ( μέσω ρεύματος DC 50 kW) σε περίπου 30 λεπτά.
Μίνιμαλ αλλά έξυπνο εσωτερικό με έμφαση στην πρακτικότητα
Το εσωτερικό του N-One e: είναι λιτό αλλά εργονομικά σχεδιασμένο, με φυσικά κουμπιά, κεντρικό περιστροφικό χειριστήριο για τον ήχο και μια εύχρηστη θέση για το smartphone κάτω από την οθόνη αφής. Ο επιλογέας ταχυτήτων θυμίζει τα ευρωπαϊκά και αμερικανικά μοντέλα της Honda, ενώ υπάρχει και κουμπί για οδήγηση με λειτουργία «one-pedal». Τα πίσω καθίσματα διπλώνουν σε αναλογία 50:50, προσφέροντας επίπεδο χώρο φόρτωσης, ιδανικό για μικρές καθημερινές μεταφορές μέσα στην πόλη.
Έξυπνη λειτουργία V2L για φόρτιση συσκευών από το αυτοκίνητο μέσω ειδικού αντάπτορα
Πάντως, το μεγάλο πλεονέκτημα του N-One e: είναι η λειτουργία V2L (Vehicle-to-Load), η οποία επιτρέπει την παροχή ρεύματος από το αυτοκίνητο προς εξωτερικές συσκευές, όπως φορητοί υπολογιστές, ηλεκτρικά ποδήλατα ή ακόμη και οικιακές συσκευές σε περιπτώσεις διακοπής ρεύματος. Η χρήση της δυνατότητας απαιτεί την αγορά ειδικού αντάπτορα από τον κατάλογο αξεσουάρ της Honda. Διατίθενται επίσης προαιρετικά LED ενδείξεις μπαταρίας για το ταμπλό, καθώς και σετ διακόσμησης με διπλές ρίγες για πιο σπορ εμφάνιση. Αν και η Honda σκοπεύει να παρουσιάσει το μοντέλο και στην Ευρώπη, δεν υπάρχουν σχέδια για λανσάρισμα στις Ηνωμένες Πολιτείες.