.jpg)
Horse C15: Μετατρέπει τα ηλεκτρικά σε οχήματα με range-extender
Χρειάζεται λίγες τροποποιήσεις
Δύο εκδόσεις 95 ή 163 ίππων ανάλογα την κατηγορία του αυτοκινήτου
Συμπαγές σε διαστάσεις
Ντεμπούτο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Μονάχου
autoagora Team
Χρειάζεται λίγες τροποποιήσεις
Η Horse παρουσίασε ένα καινοτόμο σύστημα μετάδοσης κίνησης, το οποίο κάνει πιο εύκολη τη μετατροπή ενός αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος σε ηλεκτρικό με range-extender. Το νέο αυτό σύστημα ξεχωρίζει για τις συμπαγείς διαστάσεις του και προσφέρεται ως λύση στήριξης στις αυτοκινητοβιομηχανίες που το τελευταίο διάστημα αναθεώρησαν προς τα κάτω τους στόχους τους για πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας τους.
Συμπαγές σε διαστάσεις
Το νέο σύστημα φέρει την ονομασία Horse C15 και θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Μονάχου. Πρόκειται για έναν εξαιρετικά συμπαγή range extender, τον οποίο η εταιρεία παρομοιάζει με… έναν χαρτοφύλακα λόγω του περιορισμένου όγκου του. Στην πράξη, βέβαια, οι διαστάσεις του είναι μεγαλύτερες: στην ατμοσφαιρική του έκδοση –διατίθεται και με τούρμπο– το C15 έχει μήκος 500 χλστ., πλάτος 550 χλστ. και βάθος 275 χλστ..
Μπορεί να μπει στο frunk των ηλεκτρικών
Παρότι οι παραπάνω διαστάσεις φαντάζουν μεγάλες για… έναν χαρτοφύλακα, στην πραγματικότητα είναι εξαιρετικά μικρές για ένα πλήρες σύστημα κίνησης. Το Horse C15 ενσωματώνει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 1,5 λίτρων, μαζί με γεννήτρια, μετατροπέα και σύστημα ψύξης, όλα συγκεντρωμένα σε ένα ενιαίο πακέτο. Η ευελιξία του είναι επίσης αξιοσημείωτη, αφού μπορεί να τοποθετηθεί τόσο οριζόντια όσο και κάθετα, ενώ το περιορισμένο μέγεθός του το καθιστά αρκετά μικρό ώστε να χωρέσει ακόμη και στο frunk ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου – δηλαδή στον μπροστινό χώρο αποσκευών, κάτω από το καπό.
Δύο εκδόσεις 95 ή 163 ίππων ανάλογα την κατηγορία του αυτοκινήτου
Η Horse υποστηρίζει ότι το C15 μπορεί με ελάχιστες παρεμβάσεις και σε χαμηλό κόστος να μετατρέψει ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα σε μοντέλο με range-extender. Το σύστημα έχει σχεδιαστεί ώστε να πληροί τις προδιαγραφές Euro 7, ενώ στην ατμοσφαιρική του εκδοχή αποδίδει 95 ίππους, ισχύς που το καθιστά ιδανικό για μικρά και μικρομεσαία αυτοκίνητα. Για μεγαλύτερα μοντέλα υπάρχει και υπερτροφοδοτούμενη έκδοση, με απόδοση που φτάνει έως τους 163 ίππους. Επιπλέον, ο κινητήρας έχει τη δυνατότητα να λειτουργεί όχι μόνο με βενζίνη, αλλά και με αιθανόλη, μεθανόλη ή ακόμα και με συνθετικά καύσιμα, προσφέροντας έτσι μεγαλύτερη ευελιξία και προσαρμοστικότητα.