Με μεγαλύτερες διαστάσεις και με καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή έκανε ντεμπούτο η νέα Mercedes GLC Coupe, η οποία θα διατίθεται αποκλειστικά με ήπια υβριδικά και Plug-in υβριδικά κινητήρια σύνολα.
Έχει μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ και καλύτερη αεροδυναμική
Η νέα γενιά του μοντέλου είναι 31 χιλιοστά μακρύτερη από την παλιά (4.763 χιλιοστά σε μήκος πλέον), έχει μεγαλύτερο ύψος κατά 5 χιλιοστά και τα μετατρόχιά της έχουν αυξηθεί επίσης κατά 6 μπροστά και κατά 23 χιλιοστά πίσω. Μεγαλύτερος είναι και ο χώρος αποσκευών, αφού η Mercedes ανακοινώσει πως το πορτ-μπαγκάζ είναι σε θέση να μεταφέρει πλέον, στις ήπια υβριδικές εκδόσεις, 545 λίτρα (45 λτ. περισσότερα) ή 1.490 λίτρα (90 λτ. περισσότερα) με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα. Λόγω του μεγαλύτερου χώρου που απαιτεί η μπαταρία στις Plug-in υβριδικές εκδόσεις, ο χώρος αποσκευών της GLC Coupe περιορίζεται σε 390 λίτρα ή 1.335 λίτρα με τα καθίσματα κάτω.
Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, μεγαλύτερη είναι η μάσκα, οι εισαγωγές αέρα φαντάζουν πιο ταιριαστές στο ευρύτερο σπορτίφ «πακέτο» που προβάλλει η GLC Coupe, την στιγμή που οι ράγες στην οροφή και οι λεπτομέρειες χρωμίου δίνουν πόντους δυναμισμού και επιβλητικότητας. H GLC Coupe πατάει σε 18άρες ζάντες αλουμινίου ως στάνταρ και προαιρετικά με 19 και 20 ιντσών ζάντες στις πιο πλούσιες εκδόσεις. Τέλος, η μάρκα με έμβλημα το αστέρι ανακοινώνει πως η νέα γενιά είναι πιο αεροδυναμική σε σχέση με πριν, αφού κατάφερε να μειώσει τον συντελεστή οπισθέλκουσας από 0.30 Cd σε 0.27 Cd.
Δύο οθόνες δίνουν το παρών
Η καμπίνα της GLC Coupe, όπως θα περίμενε κανείς, είναι ίδια με αυτή της GLC και έχει ως μεγάλο ατού τον hi-tech προφίλ της που έχει ως highlight μια TFT οθόνη 12,3 ιντσών, η οποία λειτουργεί ως πίνακας οργάνων και μια δεύτερη οθόνη 11,9 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό που στηρίζει το σύστημα infotainment MBUX τελευταίας γενιάς και είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό. Δεδομένο πρέπει να θεωρείται πως τα υλικά κατασκευής είναι ποιοτικά, ενώ η μάρκα ανακοινώνει πως η ηχομόνωση της καμπίνας έχει βελτιωθεί.
Mild Hybrid και Plug-in υβριδική η GLC Coupe
Η νέα Mercedes GLC Coupe θα είναι διαθέσιμη με κινητήρες εσωτερικής καύσης βενζίνης και diesel, που θα συνδυάζονται με ηλεκτρική υποβοήθηση αλλά και Plug-in εκδόσεις. Στην ήπια υβριδική GLC 200 4MATIC, ο κινητήρας έχει ισχύ 204 ίππων και 320 Nm ροπής, ενώ το σύστημα ISG προσθέτει 23 ίππους και 200 Nm ροπή. Η GLC 220 d 4MATIC έχει ισχύ 197 ίππων και 440 Nm ροπή συν την πρόσθετη ώθηση από το ISG. Η GLC 300, εν τω μεταξύ, έχει ισχύ 258 αλόγων και 400 Nm ροπή συν την ηλεκτρική υποβοήθηση, ενώ η GLC 300 d 4MATIC προσφέρει 269 άλογα και 550 Nm ροπής.
Στα plug-in υβριδικά σύνολα, συναντάμε 2λιτρους τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης – diesel, με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία 31,2 kWh. Η Mercedes ανακοινώνει ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων. Στην GLC 300 e 4MATIC, η συνδυαστική ισχύς είναι 313 ίππους και 550 Nm ροπής, στην GLC 400 e 4MATIC ανέρχεται σε 381 ίππους και 650 Nm ροπής, ενώ τέλος η GLC 300 de 4MATIC διαθέτει 335 άλογα και 750 Nm ροπής.
H GLC Coupe προσφέρεται μαζί με on-board charger των 11 kW, ωστόσο διαθέσιμος θα είναι επίσης ο φορτιστής DC των 60 kW που γεμίζει από το μηδέν την μπαταρία μέσα σε 30 λεπτά.
Τον Ιούλιο στην Ελλάδα!
Έχει μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ και καλύτερη αεροδυναμική
Δύο οθόνες δίνουν το παρών στην καμπίνα
Σε Mild Hybrid και Plug-in υβριδικές εκδόσεις
Ανάμεσα στην GLC και την GLC Coupe ποια θα επέλεγες;