Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Πώς δουλεύει το κιβώτιο της Koenigsegg που αντέχει 1.500 Nm ροπής;
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πώς δουλεύει το κιβώτιο της Koenigsegg που αντέχει 1.500 Nm ροπής;

1/8/2023

Είναι κιβώτιο ταχυτήτων με 7 συμπλέκτες το οποίο αντέχει 1.500 Nm ροπής. Χρειάζεται να πούμε κάτι παραπάνω για κερδίσουμε την προσοχή σου; Δες πώς δουλεύει το σασμάν των Koenigsegg και Jesko.

Με 1.600 άλογα, 482 χλμ,./ώρα τελική ταχύτητα και ένα «μαγικό» κιβώτιο

Μιλάμε για αυτοκίνητο που έφερε την επανάσταση στον κόσμο της μηχανολογίας. Όχι λόγω του κινητήρα ή της αεροδυναμικής του σχεδίασης. Ναι, ΟΚ, το hypercar Koenigsegg Jesko κέρδισε τα βλέμματα για τους 1.600 ίππους με 1.500 Nm ροπής και την τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 482 χλμ./ώρα. Κυρίως όμως, έκανε τη διαφορά εξαιτίας του «μαγικού» κιβωτίου ταχυτήτων. Η τεράστια ροπή, οι χωροταξικές ανάγκες και η προσπάθεια για μείωση του βάρους καθιστούσαν αδύνατη την τοποθέτηση ενός «aftermarket» κιβωτίου ταχυτήτων. Και τι κάνεις όταν δεν υπάρχει σασμάν στα μέτρα σου; Ασφαλώς κατασκευάζεις το δικό σου! Πώς λειτουργεί, όμως, το συγκεκριμένο αυτόματο σασμάν με εννέα σχέσεις και εφτά συμπλέκτες;


Η συγκεκριμένη φωτογραφία παρουσιάζει τον τρόπο με τον οποίο δημιουργείται η κάθε σχέση μετάδοσης. Συγκεκριμένα, οι μικροί δακτύλιοι συμβολίζουν τους 7 συμπλέκτες (6 για κίνηση εμπρός + ένας για όπισθεν): Με Πορτοκαλί χρώμα: Ο υδραυλικός συμπλέκτης βρίσκεται σε κατάσταση σύμπλεξης. Με Πράσινο χρώμα: Ο υδραυλικός συμπλέκτης βρίσκεται σε κατάσταση αποσύμπλεξης.

Η συγκεκριμένη φωτογραφία παρουσιάζει τον τρόπο με τον οποίο δημιουργείται η κάθε σχέση μετάδοσης. Συγκεκριμένα, οι μικροί δακτύλιοι συμβολίζουν τους 7 συμπλέκτες (6 για κίνηση εμπρός + ένας για όπισθεν): Με Πορτοκαλί χρώμα: Ο υδραυλικός συμπλέκτης βρίσκεται σε κατάσταση σύμπλεξης. Με Πράσινο χρώμα: Ο υδραυλικός συμπλέκτης βρίσκεται σε κατάσταση αποσύμπλεξης.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις