
Τα νέα μοτέρ της Toyota θα ταιριάζουν σε κάθε σύστημα κίνησης
«Game Changer» τους έχει χαρακτηρίσει η Toyota
Θα ταιριάζουν σε όλα τα υβριδικά, σε EREV και σε υδρογονοκίνητα
Θα «καίνε» βενζίνη, βιοκαύσιμα, υδρογόνο και συνθετικά καύσιμα
600 ίππους θα προσφέρει ο ισχυρότερος απ' αυτούς
autoagora Team
«Game Changer» τους έχει χαρακτηρίσει η Toyota
Η Toyota ετοιμάζει μία νέα γενιά κινητήρων εσωτερικής καύσης, όπου είναι μικρότεροι και ελαφρύτεροι από τους υπάρχοντες. Μάλιστα, στο παρελθόν η ιαπωνική μάρκα τους έχει χαρακτηρίσει ως game changer και αυτό επιβεβαιώνεται για μία ακόμα φορά από τις νεότερες δηλώσεις στελέχους της μάρκας.
Θα ταιριάζουν σε όλα τα υβριδικά, σε EREV και σε υδρογονοκίνητα
Γνωρίζουμε ότι οι επερχόμενοι κινητήρες της Toyota είναι τουλάχιστον τρεις στον αριθμό. Τα μοτέρ αυτά θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σχεδόν σε κάθε πιθανό τύπο συστήματος κίνησης. Αυτός είναι και ο λόγος που πρόσφατα ο Αντιπρόεδρος Στρατηγικής Προϊόντος και Μάρκετινγκ της Toyota Europe, Andrea Carlucci, δήλωσε στο Automotive News ότι η ευελιξία των νέων κινητήρων είναι το κλειδί. «Προσπαθούμε να βελτιστοποιήσουμε τους νέους κινητήρες για κάθε τύπο εφαρμογής, είτε πρόκειται για ηλεκτρικά, είτε για υβριδικά είτε για υδρογόνο».
Με τη λέξη «ηλεκτρικά» ο Carlucci προφανώς εννοεί συστήματα EREV, όπου ο θερμικός κινητήρας δεν κινεί τους τροχούς, αλλά χρησιμεύει αποκλειστικά ως γεννήτρια για την επαναφόρτιση της μπαταρίας, όπως για παράδειγμα ισχύει με το σύστημα E-Power της Nissan.
Θα «καίνε» βενζίνη, βιοκαύσιμα, υδρογόνο και συνθετικά καύσιμα
Η Toyota σχεδιάζει οι νέοι της κινητήρες να είναι πολυκαύσιμοι, δηλαδή να μπορούν να λειτουργούν με βενζίνη, βιοκαύσιμα, υδρογόνο ή συνθετικά καύσιμα, προσφέροντας μεγάλη ευελιξία και μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Επιπλέον, θα είναι κατάλληλοι και για Plug-in υβριδικά συστήματα, στα οποία η ηλεκτρική αυτονομία δεν θα πέφτει κάτω από τα 100 χιλιόμετρα — κάτι που ενδεχομένως σημαίνει ότι, για τις καθημερινές μετακινήσεις, θα μπορούν να λειτουργούν σχεδόν αποκλειστικά ως ηλεκτρικά.
600 ίππους θα προσφέρει ο ισχυρότερος απ' αυτούς
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως οι επιβεβαιωμένοι κινητήρες είναι τρεις και περιλαμβάνουν ατμοσφαιρικό και υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,5 λίτρων, μαζί με έναν μεγαλύτερο turbo 2,0 λίτρων. Μάλιστα, ο τελευταίος και πιο ισχυρός θα μπορεί να προσφέρει σε συγκεκριμένες περιπτώσεις ακόμα και 600 ίππους, εξοπλίζοντας τα μελλοντικά GR αυτοκίνητα της Toyota.