
Τεχνικό: Το Energy Care Package & τα fun2drive ηλεκτρικά της Toyota
Με το πρόγραμμα Battery Package η Toyota υπόσχεται ανθεκτικότητα στην μπαταρία των ηλεκτρικών της.
Το Energy Care «φτιάχτηκε» για να πετύχει μέγιστη ηλεκτρική απόδοση.
Υπάρχει συγκεκριμένο «στήσιμο» στα ηλεκτρικά για να εξασφαλιστεί fun2drive οδική συμπεριφορά.
autoagora Team
Με το πρόγραμμα Battery Package η Toyota υπόσχεται ανθεκτικότητα στην μπαταρία των ηλεκτρικών της
Η Toyota μπαίνει δυναμικά στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης λανσάροντας δύο ολοκαίνουργια μοντέλα, το μικρό SUV Urban Cruiser και το μεσαίας κατηγορίας C-HR+, ενώ την ίδια στιγμή προέβη και σε εκτεταμένη ανανέωση στο παρθενικό electric vehicle της, bZ4X. Στη νέα αυτή φάση της ιαπωνικής μάρκας, βλέπουμε να εφαρμόζεται και ένα φρέσκο project, το «Toyota Battery & Energy Care Package» με μία σειρά από τεχνολογίες για πιο ολοκληρωμένο «Peace of Mind»,
Το πρώτο μέρος του πυλώνα αναλύθηκε, ώρα να μιλήσουμε και για το Energy Care Package και τι αυτό περιλαμβάνει. Επίσης, θα δούμε και τις ενέργειες που κάνει η Toyota με το «Battery Driving Dynamics», που εξασφαλίζει πιο ευχάριστη οδηγική αίσθηση.
Το Energy Care «φτιάχτηκε» για να πετύχει μέγιστη ηλεκτρική απόδοση
Στην περίπτωση του Battery Care Package η στόχευση έχει να κάνει με την προστασία - μακροζωία της μπαταρίας. Με το Energy Care Package προτεραιότητα είναι η εξασφάλιση της μέγιστης δυνατής οικονομίας, σε συνδυασμό με την άνεση οδηγού και επιβατών.
Καθοριστικό ρόλο για να συμβεί αυτό διαδραματίζει η αντλία θερμότητας, στον τρόπο που αποδίδει θέρμανση ή ψύξη μέσα στην καμπίνα. Ουσιαστικά η λειτουργία της σκοπό έχει να «παντρέψει» τη χαμηλή κατανάλωση με την υψηλή απόδοση. Σύμφωνα με την Toyota, έρευνες αποδεικνύουν ότι απαιτείται πολύ λίγος χρόνος για να λειτουργήσει ο κλιματισμός, για αυτό και το σύστημα απενεργοποιείται πιο γρήγορα, χωρίς περιττές απώλειες ενέργειας.
Εδώ έχουμε το σύστημα ALL AUTO ECO που λειτουργεί με τον εξής τρόπο:
- Όταν είναι απενεργοποιημένο, ο κλιματισμός αφορά όλη την καμπίνα,
- Όταν είναι ενεργοποιημένο, ο κλιματισμός προσαρμόζεται αποκλειστικά γύρω από τους επιβάτες (στο σώμα, τα πόδια και τους αγκώνες).
Τέλος είναι και η τεχνολογία ανάκτησης ενέργειας που ονομάζεται «Regeneration Boost One Pedal Drive». Στο συγκεκριμένο σύστημα έχει δοθεί βάση και στην αίσθηση, για αυτό και η Toyota υπόσχεται έως και 80% προσομοίωση στην ανθρώπινη αντίδραση.
Υπάρχει συγκεκριμένο «στήσιμο» στα ηλεκτρικά για να εξασφαλιστεί fun2drive οδική συμπεριφορά
Από εκεί και πέρα, μεγάλη αξία για την Toyota έχει και η οδηγική αίσθηση, για να ικανοποιηθεί στο ακέραιο και ο ισχυρισμός του Akio Toyoda («If it's not fun to drive, it's not a car»)
Καταρχάς, η επιλογή της πλατφόρμας E-TNGA 2.0 έχει θετική επίδραση στο fun2drive καθώς εξασφαλίζει χαμηλό κέντρο βάρους, δεν προσθέτει βάρος στο αμάξωμα και συμβάλλει στη μέγιστη ακαμψία. Για να συμβεί αυτό, το ηλεκτρικό σύστημα έχει εγκατασταθεί σε μία σειρά, μία ευθεία γραμμή. Λόγου χάρη η μπαταρία δεν επηρεάζει την ακαμψία του συνόλου, παρά είναι εκτός καμπίνας και κάτω από το δάπεδο, αποτελώντας μέρος της ενιαίας μονάδας του σασί.
Εκτός της θέσης, η Toyota επικαλείται και άλλες λεπτομέρειες υπέρ της ακαμψίας. Τα 75% περισσότερα σημεία συγκόλλησης και η κόλλα υψηλής απόσβεσης που μειώνει τις δονήσεις του πατώματος είναι ορισμένα από αυτά, ενώ κάτι αντίστοιχο ισχύει και με την αρχιτεκτονική της ανάρτησης. Με τα πίσω διπλά ψαλίδια εξασφαλίζεται για βέλτιστη απορρόφηση κραδασμών, την ώρα που η εμπρός ανάρτηση με τα Γόνατα ΜακΦέρσον είναι μικρότερου βάρους (χρήση άλλων υλικών) αλλά και περισσότερο άκαμπτη.

