
Θα μπορέσει να αναπτυχθεί η αγορά με τόσους πολλούς αγοραστές στον «Τειρεσία»;
Θα μπορέσει να αναπτυχθεί η αγορά με τόσους πολλούς αγοραστές στον «Τειρεσία»;
Απόρροια της παρατεταμένης κρίσης οι παλιές οφειλές από αρκετούς πολίτες.
Δεν παίρνουν δάνειο ούτε όσοι είναι στο Νόμο Κατσέλη.
Το Leasing δεν αποτελεί εξαίρεση, περνάς από τον ίδιο πιστοληπτικό έλεγχο.
Μοναδική λύση για πολλούς το φθηνότερο αυτοκίνητο μετρητοίς ή πίστωση με γραμμάτια.
autoagora Team
Απόρροια της παρατεταμένης κρίσης οι παλιές οφειλές από αρκετούς πολίτες
Η παρατεταμένη οικονομική κρίση που ταλάνισε τη χώρα μας και δοκίμασε όλους μας για δέκα και πλέον έτη, άφησε πίσω της αρκετά κατάλοιπα και παθογένειες σε όλες τις βαθμίδες της οικονομίας, και ειδικότερα στα πιο ευπαθή νοικοκυριά. Η αδυναμία να ανταπεξέλθουν, οδήγησε πολλούς πολίτες στο να δημιουργήσουν τόσο οφειλές προς το δημόσιο, όσο και «ιδιωτικό χρέος» προς τις τράπεζες ή άλλους πιστωτές. Το αποτέλεσμα; Η αγοραστική δύναμη που είναι ούτως ή άλλως στο ναδίρ, να συνδυάζεται πλέον με αδυναμία λήψης πίστωσης. Ένα κοκτέιλ ικανό να απορυθμίσει οποιαδήποτε «βαριά» αγορά, όπως αυτή του αυτοκινήτου.
Δεν παίρνουν δάνειο ούτε όσοι είναι στο Νόμο Κατσέλη
Η πιστοληπτική ικανότητα είναι ένας σημαντικός παράγοντας-κλειδί, αφού όταν δεν υπάρχει, καθιστά αδύνατη πολλές φορές την απόκτηση ενός ακριβού αγαθού όπως το αυτοκίνητο. Φρενάρει τις πωλήσεις, όχι γιατί δεν υπάρχει ανάγκη ή πρόθεση αγοράς από τους καταναλωτές, αλλά αδυναμία να ανταπεξέλθουν οικονομικά. Τα χρέη προς τις τράπεζες και το «φακέλωμα» πολλών στον «Τειρεσία», σήμανε το «στιγματισμό» τους και την αναγκαστική εξαίρεση τους από οποιαδήποτε μορφή πίστωσης, για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Ακόμη και αυτοί που εντάχθηκαν στο «Νόμο Κατσέλη» και ρύθμισαν τις οφειλές τους προκειμένου να «νοικοκυρευτούν», μένουν έξω από το Τραπεζικό Σύστημα, καθώς ουσιαστικά η σχετική «ρύθμιση» συνεπάγεται λίγο ως πολύ μια «πτώχευση».
Το Leasing δεν αποτελεί εξαίρεση, περνάς από τον ίδιο πιστοληπτικό έλεγχο
Πολλοί από τους αγοραστές στρέφονται πλέον και στη λύση της Μακροχρόνιας Μίσθωσης. Είναι άλλωστε δεδομένο ότι το Leasing προσελκύει πλέον και πολλούς ιδιώτες πελάτες. Μόνο που και στην περίπτωση αυτή, οι προϋποθέσεις απόκτησης ενός αυτοκινήτου είναι λίγο ως πολύ οι ίδιες: περνάς και πάλι από πιστοληπτικό έλεγχο, προκειμένου η Μισθωτική εταιρία να διασφαλίσει ότι θα έχεις τη δυνατότητα να τηρήσεις το σχετικό συμβόλαιο, τόσο στην αρχή όσο και στην πορεία. Απαιτούνται μάλιστα τα ίδια ακριβώς δικαιολογητικά, ανάλογα αν πρόκειται για φυσικά πρόσωπα-ιδιώτες ή τις διάφορες μορφές εταιρίας.
Μοναδική λύση για πολλούς το φθηνότερο αυτοκίνητο μετρητοίς ή πίστωση με γραμμάτια
Και τι γίνεται αν ξαφνικά το παλιό αυτοκίνητο απλά «παραδώσει πνεύμα»; Τότε θα πρέπει μάλλον κανείς να αναζητήσει πιο πρόχειρες λύσεις, με ένα έστω παλιότερο-ωστόσο βιώσιμο ακόμη μοντέλο, που θα έχει τουλάχιστον λίγα χρόνια ζωής μπροστά του. Ένα τέτοιο φθηνότερο αυτοκίνητο συνεπάγεται ότι θα μπορέσει να πληρωθεί τοις μετρητοίς και να επιτελέσει το μεταφορικό έργο τουλάχιστον για ένα εύλογο χρονικό διάστημα. Υπάρχουν πάντως και κάποιοι έμποροι που δέχονται διακανονισμό μέσω γραμματίων. Και είναι πραγματικά μια εξαιρετική διευκόλυνση για να αποκτήσει κάποιος ένα πιο «αξιοπρεπές» αυτοκίνητο, χωρίς να «μπλέξει με τις τράπεζες». Ωστόσο είναι αυτονόητο, ότι τέτοιες περιπτώσεις απαιτούν δύο φορές περισσότερη προσοχή, προκειμένου να μην «την πατήσεις» με κάποιο ακατάλληλο όχημα που προσπαθεί κάποιος να ξεφορτωθεί.

