Η Genesis θέλει να εντάξει στην ευρωπαϊκή της γκάμας ένα διθέσιο, πολυτελές αυτοκίνητο και το πρωτότυπο Mint θα αποτελέσει πιθανότατα τη βάση του, όπως ανέφερε ο επικεφαλής σχεδιασμού της εταιρείας.
Επιβεβαίωσε τις σκέψεις ο επικεφαλής σχεδιασμού
Ο Mark Choi, επικεφαλής σχεδιασμού της Genesis, επιβεβαίωσε τη διάθεση της εταιρείας να λανσάρει ένα τέτοιο μοντέλο στην Ευρώπη, όπου τα μικρότερα αυτοκίνητα έχουν μεγαλύτερη πέραση απ' ότι σε άλλες αγορές του κόσμου. Ωστόσο στις δηλώσεις του υπογράμμισε πως αυτό δεν είναι απλή περίπτωση.
Αυτονομία στα 320 χιλιόμετρα το πρωτότυπο
Θυμίζουμε πως το Mint Concept πρόκειται για ένα διθέσιο πρωτότυπο, που αποτέλεσε την προεπισκόπηση ενός αυτοκινήτου πόλης, χωρίς εκπομπές ρύπων, με την αυτονομία του να υπολογίζεται περίπου στα 320 χιλιόμετρα. Η μινιμαλιστική σχεδίαση του εξωτερικού πέρασε και στην καμπίνα, με σκοπό να προσφέρει περισσότερους χώρους στους επιβάτες. Δεν υπάρχει κεντρική κονσόλα, ούτε μεγάλη οθόνη αφής για το infotainment. Tο τιμόνι είναι αυτό που ενσωματώνει μια μικρή οθόνη αφής και πλαισιώνεται από μια σειρά από μεγάλα κουμπιά για γρήγορη πρόσβαση σε βασικές λειτουργίες.
Χώρος αποσκευών το πίσω μέρος
Τέλος, άλλα βασικά χαρακτηριστικά του Genesis Mint Concept είναι η μεγάλη γυάλινη οροφή αλλά και οι κάθετα ανοιγόμενες πόρτες πίσω, που δίνουν ευκολότερη πρόσβαση στο πίσω μέρος όπου έχει τον ρόλο του χώρου αποσκευών.
Διθέσιο, πολυτελές ηλεκτρικό για την πόλη.
Με οθόνη αφής στο τιμόνι.
Χώρος αποσκευών το πίσω μέρος.
Αυτονομία 320 χιλιόμετρα.
Θα πουλούσε ένα τέτοιο μοντέλο στην Ευρώπη;