
Toyota Corolla Cross με 197 PS: Γιατί «καίει» 5,7 λτ./100 χλμ.;
Με την νέα Toyota Corolla Cross είδαμε για πρώτη φορά την 5η γενιά υβριδικής τεχνολογίας που φημίζεται για την μεγάλη οικονομία καυσίμου και την δυναμική οδηγική αίσθηση. Πώς τα καταφέρνει;
Από το υβριδικό Prius, στην Corolla Cross με τα 197 άλογα
Πλέον, στο παιχνίδι «μπαίνουν» και οι επιδόσεις. Για παράδειγμα, στην νέα Toyota Corolla Cross που κυκλοφορεί στην ελληνική αγορά, η ιπποδύναμη έχει φτάσει στα 197 άλογα αλλά η κατανάλωση μένει «καρφωμένη» στα 5 λτ./100 χλμ.! Πάμε, λοιπόν, να δούμε τι διαφορετικό λανσάρει η 5ης γενιάς υβριδική τεχνολογία που φέρνει μειωμένη κατανάλωση, χαμηλότερες εκπομπές ρύπων αλλά και αναβαθμισμένη οδηγική αίσθηση ταυτοχρόνως.

Στην EV Mode λειτουργία κίνησης, η Corolla Cross πηγαίνει αμιγώς ηλεκτρικά και «ρίχνει» ακόμη περισσότερο την κατανάλωσή της.
Τι διαφορετικό υπάρχει στην 5η γενιά υβριδικής τεχνολογίας; στο 5ης γενιάς υβριδικό σύστημα
Το παρών δίνουν και πάλι οι 4κύλινδροι ατμοσφαιρικοί κινητήρες, 1,8 και 2,0 λίτρων. Στην πρώτη περίπτωση έχουμε αύξηση απόδοση ισχύος στα 140 άλογα (+15%), ενώ στην δεύτερη θα φτάνει τα 197 άλογα (+8%). Για να συμβεί αυτή η αναβάθμιση απόδοση γίνονται ορισμένες τροποποιήσεις. Πρώτα από όλα, θα υπάρχουν εξαρτήματα μικρότερου βάρους, τα οποία ωστόσο θα είναι πιο συμπαγή. Έτσι, συμβάλλουν στο να διατηρείται η αποδοτικότητα παράλληλα με την αύξηση ισχύος. Το νέο σύστημα θα περιλαμβάνει μία νέα μονάδα ελέγχου ισχύος (PCU) η οποία θα περιορίζει τις ηλεκτρικές απώλειες και θα διατηρεί σε υψηλά επίπεδα την αποδοτικότητα του καυσίμου. Συν τοις άλλοις, θα έχει πιο αθόρυβη λειτουργία, ενώ στην AWD-i Toyota Corolla Cross ενσωματώνει την πίσω PCU, εξοικονομώντας επιπλέον χώρο και βάρος.
Η μονάδα ελέγχου βρίσκεται τοποθετημένη ακριβώς πάνω από μία νέα μονάδα κιβωτίου ταχυτήτων/διαφορικού e-CVT. Και σε αυτή την περίπτωση έχουν χρησιμοποιηθεί νέα υλικά, για αυτό και το κιβώτιο είναι κατά 15% ελαφρύτερο από ό,τι πριν. Συν τοις άλλοις, χρησιμοποιείται λιπαντικού χαμηλού ιξώδους το οποίο περιορίζει τις εσωτερικές τριβές και αναβαθμίζει συνολικά την απόδοση.
Για αυτό είναι η «μαμά» των υβριδικών
Έχει 197 άλογα και «καίει» 5,7 λτ./100 χλμ.
Ισχύς x6 για τον πίσω ηλεκτροκινητήρα της 4κίνησης
Έχασε βάρος αλλά κέρδισε έξτρα απόδοση η μπαταρία
Τα τρία κέρδη με την νέα υβριδική τεχνολογία
Toyota και ξερό ψωμί στα υβριδικά ή Honda και τους άλλους που έρχονται;
Σχολιάστε |