Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Toyota Hybrid Max: Θα διαγράψει από τον χάρτη τα ηλεκτρικά

Toyota Hybrid Max: Θα διαγράψει από τον χάρτη τα ηλεκτρικά

Διαβάστηκε από 9767 αναγνώστες - 8/11/2022

Η Toyota έκανε ήδη το επόμενο βήμα, και παρουσίασε το νέο υβριδικό της σύστημα, το Hybrid Max. Το νέο εξελιγμένο της σύστημα, παρέχει ομαλή και ισχυρή επιτάχυνση, γεμάτη ροπή από χαμηλά, χωρίς να βάζει σε δεύτερη μοίρα την απόδοση.

Νέο υβριδικό σύστημα επιδόσεων από την Toyota

Η ιστορία των υβριδικών συστημάτων και της Toyota είναι πλέον γνωστή. Για όσους θέλουν ένα φρεσκάρισμα στην μνήμη τους, η Ιαπωνική βιομηχανία ξεκίνησε την πορεία του υβριδισμού το 1997 με το Prius και συνεχίζει ακόμα και σήμερα, με την τελευταία γενιά Corolla Cross. Πλέον μας παρουσιάζει τη νέα γενιά υβριδικών συστημάτων, με το όνομα Hybrid Max και πλέον περιμένουμε να το δούμε και στην Ευρώπη. 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Τι είναι το Hybrid Max της Toyota;

Λίγες μέρες πριν η Ιαπωνική βιομηχανία παρουσίασε και επίσημα το νέο Toyota Crown, το μεγάλο coupe crossover μήκους 4.93 μέτρων, για την αγορά της Αμερικής και της Ασίας, που είναι εφοδιασμένο με το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης «Hybrid Max». Το νέο υβριδικό σύστημα είναι σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορεί να παρέχει ομαλή και ισχυρή επιτάχυνση, πλούσια ροπή από χαμηλά, ενώ παράλληλα μπορεί να προσφέρει και επιδόσεις 340 ίππων. Αυτό είναι αποτέλεσμα του συνδυασμού ενός turbo βενζινοκινητήρα με δύο ηλεκτροκινητήρες, και κίνηση στους τέσσερις τροχούς. Ο βενζινοκινητήρας είναι ρυθμισμένος να επιτυγχάνει τη μέγιστη ροπή μεταξύ 2.000-3.000 σ.α.λ., ενώ ο εμπρόσθιος ηλεκτροκινητήρας συμβάλλει στη μεγιστοποίηση της παραγωγής ροπής. Στον πίσω άξονα που ονομάζει eAxle η Toyota, είναι τοποθετημένο ένα υδρόψυκτο ηλεκτρικό μοτέρ υψηλής απόδοσης, που συνδυάζεται και αυτό με τον θερμικό κινητήρα, για να μεταδίδει άμεσα ισχύ και στους τέσσερις τροχούς.

Από 70% προσθιοκίνητο έως και 80% πισωκίνητο

Πολύ ενδιαφέρον παρουσιάζει και ο συνδυασμός του νέου υβριδικού συστήματος Hybrid Max της Toyota, με το σύστημα τετρακίνησης E-Four Advanced AWD. Οι Ιάπωνες αναφέρουν πως με αυτό τον συνδυασμό και ένα αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων με υδραυλικό πολύδισκο υγρό συμπλέκτη, η αναλογία της παροχής ισχύος ανάμεσα στον μπροστά και τον πίσω άξονα ορίζεται με ακρίβεια μεταξύ 70:30 και 20:80, κάνοντας δηλαδή το αυτοκίνητο από 70% προσθιοκίνητο έως και 80% πισωκίνητο. 

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε