
Changan: Φέρνει στην Ευρώπη και τις Avatr και Nevo
Ο αντιπρόεδρος και επικεφαλής σχεδίασης της Changan αποκάλυψε το πλάνο της κινεζικής φίρμας
Οι Avatr και Nevo έρχονται τα επόμενα χρόνια στην Ευρώπη
Στα σχέδια της Changan η κατασκευή εργοστασίου εντός της «Γηραιάς Ηπείρου»
autoagora Team
Οι Avatr και Nevo έρχονται τα επόμενα χρόνια στην Ευρώπη
Η κινεζική Changan έχει πλέον κάνει την είσοδό της στην Ευρώπη και στην Ελλάδα, προσφέροντας αρχικά μοντέλα της σειράς Deepal, όπως τα S05 και S07. Ωστόσο, το πλάνο του κινεζικού ομίλου δεν περιορίζεται εκεί, καθώς, σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής παγκόσμιας σχεδίασης, η Changan μέσα στα επόμενα δύο χρόνια θα λανσάρει στην Ευρώπη και αυτοκίνητα των μαρκών Avatr και Nevo.
Ο αντιπρόεδρος και επικεφαλής σχεδίασης της Changan αποκάλυψε το πλάνο της κινεζικής φίρμας
Μέχρι στιγμής, η Changan έχει επικεντρωθεί στην προσφορά πλήρως ηλεκτρικών μοντέλων στην Ευρώπη. Ωστόσο, η εταιρεία θα μπορούσε να διαθέσει και υβριδικά ή plug-in υβριδικά μοντέλα, εφόσον υπάρξει αξιοσημείωτη ζήτηση. Την δήλωση αυτή έκανε ο Klaus Zyciora, αντιπρόεδρος και επικεφαλής σχεδίασης της Changan.
«Θα εξετάσουμε τα δεδομένα των καταναλωτών και θα αξιολογήσουμε πόσο ανταγωνιστικές μπορούν να είναι οι προσφορές μας», δήλωσε ο Zyciora, προσθέτοντας ότι «θα κυκλοφορήσουν πολλά προϊόντα στο εγγύς μέλλον».
Δύο ακόμα μάρκες έρχονται
Μεταξύ των «νέων προϊόντων» που ανέφερε ο Zyciora περιλαμβάνονται και αυτοκίνητα από τις μαρκες Avatr και Nevo, οι οποίες, όπως και η Deepal, ανήκουν στον όμιλο Changan. Η Avatr αποτελεί μια premium μάρκα ηλεκτρικών οχημάτων, ενώ η Nevo προσφέρει στην αγορά μια γκάμα μοντέλων που εκτείνεται από μικρά αυτοκίνητα έως SUV.
Στα σχέδια της Changan η κατασκευή εργοστασίου εντός της «Γηραιάς Ηπείρου»
Τέλος, έγινε γνωστό ότι η Changan, για να ενισχύσει περαιτέρω την εξάπλωσή της στην Ευρώπη, σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο, προκειμένου να στηρίξει ακόμη περισσότερο τις πωλήσεις της. Είναι άλλωστε γνωστό ότι, αν η Changan παρήγαγε ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη, θα απέφευγε τους δασμούς που επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση στα κινεζικής κατασκευής ηλεκτρικά αυτοκίνητα που εισάγονται στη Γηραιά Ήπειρο.

