
«Η ΕΕ παίρνει πίσω την απαγόρευση κινητήρων βενζίνης/diesel»
Το αποκάλυψε σε δηλώσεις του ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος
«Δεν υπάρχει πλέον η απαγόρευση για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης», τόνισε
Η ΕΕ στις 16 Δεκεμβρίου θα ανακοινώσει επίσημα τη νέα πρόταση
Η πρόταση θα πρέπει να εγκριθεί από τις χώρες και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
autoagora Team
Το αποκάλυψε σε δηλώσεις του ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος
Η Ευρωπαϊκή Ένωση αποφάσισε να μην προχωρήσει στο σχέδιο για την απαγόρευση της πώλησης νέων αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης ή diesel από το 2035 και μετά. Την πληροφορία αυτή αποκάλυψε ο Manfred Weber, πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος (ΕΛΚ), του μεγαλύτερου κόμματος στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, σε δηλώσεις του στην εφημερίδα «Bild».
«Δεν υπάρχει πλέον η απαγόρευση για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης», τόνισε
Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Manfred Weber στο γερμανικό Μέσο, για τις νέες ταξινομήσεις από το 2035 και μετά, η μείωση εκπομπών CO2 θα πρέπει πλέον να φτάνει στο 90% αντί για 100%, στο πλαίσιο των στόχων στόλου των κατασκευαστών αυτοκινήτων. Επιπλέον, δεν προβλέπεται στόχος 100% από το 2040 και μετά, πράγμα που σημαίνει ότι η απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης έχει αφαιρεθεί.
Κατά συνέπεια, όλοι οι κινητήρες που παράγονται σήμερα στη Γερμανία και σε άλλες χώρες μπορούν να συνεχίσουν να κατασκευάζονται και να πωλούνται.
Η ΕΕ στις 16 Δεκεμβρίου θα ανακοινώσει επίσημα τη νέα πρόταση
Αν και προς το παρόν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν έχει κάνει κάποια επίσημη ανακοίνωση, δεν αναμένεται να υπάρξει καθυστέρηση. Σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες, η ΕΕ πρόκειται να παρουσιάσει επίσημα τα σχέδιά της στις 16 Δεκεμβρίου, στο πλαίσιο ενός «ευρύτερου πακέτου αυτοκινήτων», με στόχο να στηρίξει τη βιομηχανία απέναντι στον αυξανόμενο κινεζικό ανταγωνισμό, στις χαμηλές πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων και στο υψηλό κόστος.
Η πρόταση θα πρέπει να εγκριθεί από τις χώρες και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
Κλείνοντας, αυτό που θα πρέπει να τονιστεί είναι πως η ανακοίνωση θα γίνει υπό τη μορφή πρότασης, κάτι που σημαίνει πως θα πρέπει στη συνέχεια να εγκριθεί από τις μεμονωμένες κυβερνήσεις και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.

