autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Κλείνει την Mobilize η Renault

Κλείνει την Mobilize η Renault

15/12/2025

Δεν έμεινε για πολλά χρόνια μαζί μας η Mobilize
Η θυγατρική της Renault είχε αποκαλύψει τα δικά της ηλεκτρικά οχήματα
Επικεντρώνοντας κυρίως στην αστική κινητικότητα
Τέλος και το πρότζεκτ για 650 ταχυφορτιστές στην Ευρώπη

autoagora Team

Δεν έμεινε για πολλά χρόνια μαζί μας η Mobilize

Η ζωή της Mobilize αποδείχτηκε σύντομη. Η εταιρεία αστικής κινητικότητας της Renault, η οποία ιδρύθηκε το 2021 από τον γαλλικό Όμιλο και επικεντρωνόταν, μεταξύ άλλων, στην κοινή χρήση αυτοκινήτων, στους φορτιστές και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, πρόκειται να διακόψει τη λειτουργία της, όπως αναφέρουν μεγάλα Μέσα του εξωτερικού.
 

Η Renault φαίνεται να μην βλέπει μέλλον για την Mobilize, την οποία ουσιαστικά διαλύει, αν και η επωνυμία θα παραμείνει ενεργή για χρηματοοικονομικές υπηρεσίες για ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα.

Η θυγατρική της Renault είχε αποκαλύψει τα δικά της ηλεκτρικά οχήματα

Αξίζει να θυμηθούμε ότι στο πρόσφατο παρελθόν, η Mobilize, εκτός από τα πλάνα της, είχε παρουσιάσει και τα δικά της ηλεκτρικά οχήματα, τα οποία σχεδιάστηκαν για κίνηση εντός πόλης με μηδενικούς ρύπους. Το Mobilize Duo ήταν το πιο γνωστό από αυτά, όπως είχε παρουσιαστεί στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, συνοδευόμενο από τα πρωτότυπα Mobilize Solo και Ileo, καθώς και το Mobilize Limo, ένα ηλεκτρικό σεντάν ειδικά κατασκευασμένο για ταξί και γενικότερα για χρήση στόλου.

Τέλος και το πρότζεκτ για 650 ταχυφορτιστές στην Ευρώπη

Παράλληλα, το Reuters τονίζει ότι το κλείσιμο της Mobilize σηματοδοτεί και την απώλεια ορισμένων φιλοδοξιών. Για παράδειγμα, το πρόγραμμα κοινής χρήσης αυτοκινήτων Zity σε Μιλάνο και Μαδρίτη έχει διακοπεί, ενώ αντί για 650 σταθμούς ταχείας φόρτισης σε όλη την Ευρώπη, θα υπάρχουν μόνο 100 στη Γαλλία και 100 στην Ιταλία.

Τι θα γίνει με τους εργαζόμενους

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Reuters, 80 από τους 450 εργαζόμενους της Mobilize θα χρειαστεί να αναζητήσουν άλλες θέσεις εργασίας, ενώ οι υπόλοιποι θα ανακατανεμηθούν σε διαφορετικά πόστα εντός του Ομίλου Renault. Επιπλέον, το ίδιο θα ισχύσει και για ορισμένες δραστηριότητες της Mobilize που θα επιβιώσουν.

STOCKCENTER