Ποιο το πρόβλημα όταν μπαίνουν δύσκολα οι ταχύτητες?
Διαβάστηκε από 22639 αναγνώστες - 2/3/2022
Αν αρχίσει το σασμάν να γρατζουνάει, να «σκαλώνει» και να μυρίζει καμένο, τότε τα πράγματα είναι δύσκολα και δεν γλυτώνεις το συνεργείο. Πάμε να δούμε πως μπορείς να καταλάβεις τι πάθει λάθος με το κιβώτιο ταχυτήτων και tips που μπορεί να το σώσουν!
Ποιο είναι το πρόβλημα του σασμάν
Το σασμάν, όπως και τα υπόλοιπα μέρη του αυτοκινήτου, θέλει την κατάλληλη φροντίδα και συντήρηση για να αντέξει στο χρόνο. Δυστυχώς όμως μερικές φορές δεν αρκούν για να αποτρέψουν την περίπτωση ζημίας.
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »
Η μυρωδιά καμένου είναι σημάδι υπερθέρμανσης!
Αν μυρίζει καμένο το κιβώτιο σημαίνει ότι έχει υπερθερμανθεί. Αυτό οφείλεται στο υγρό μετάδοσης και σημαίνει ότι θα πρέπει να κάνεις αλλαγή του χημικού άμεσα.
Αν κάνει θόρυβο στη «νεκρά», πας σίγουρα για συμπλήρωση υγρών
Αν ακούς θόρυβο όταν ο λεβιές είναι στη θέση «νεκρά» σημαίνει, στην καλή εκδοχή, ότι από το σασμάν λείπουν υγρά. Δυστυχώς ο συγκεκριμένος θόρυβος μπορεί να οφείλεται και σε μεγαλύτερο πρόβλημα, οπότε η επίσκεψη στο συνεργείο είναι επιβεβλημένη.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Αν σου πετάει ή δεν παίρνει την ταχύτητα ετοιμάσουν να βάλεις βαθιά το χέρι στη τσέπη!
Στις παραπάνω περιπτώσεις η επίσκεψη στο συνεργείο πρέπει να γίνει άμεσα, διότι η μηχανική βλάβη μπορεί ακόμα να διορθώνεται και να μην χρειάζεται η ολοκληρωτική αλλαγή του κιβωτίου. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να ακινητοποιήσεις το όχημα σου, ειδικά αν σου πετάει την ταχύτητα. για λόγους ασφαλείας! Οχι ότι πιο ευχάριστο να μπει νεκρά την ώρα της προσπέρασης!
Διατήρησε σε καλή κατάσταση το κιβώτιο με έξυπνα tips.
Υπάρχουν μερικές διαδικασίες που θα σε βοηθήσουν να κρατήσεις το σασμάν σε καλή κατάσταση για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Αρχικά έλεγχε συχνά τα επίπεδα, το χρώμα και την οσμή των υγρών μετάδοσης, ενώ μην αμελείς την αλλαγή των φίλτρων μετάδοσης, αν έχει το αυτοκίνητο σου. Μην δείχνεις υπερβάλλον ζήλο στο γέμισμα των υγρών και ξεπερνάς το όριο! Όταν ξεμπαρκάρεις, κατέβασε πρώτα το χειρόφρενο και μετά βάλε ταχύτητα, ενώ όταν παρκάρεις, βγάλε πρώτα την ταχύτητα και μετά ανέβασε χειρόφρενο!