autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Αγωνιστική Aston Martin

19/2/2015

Αντλώντας έμπνευση από την αγωνιστική GT3, η νέα Vantage GT3 διαθέτει 600 ίππους, αγωνιστικό στήσιμο και «μάχιμο» εσωτερικό, αποτελώντας την πιο «σκληροπυρηνική» Aston Martin όλων των εποχών.

autoagora Team

Η Vantage GT3, αποτελεί την πιο «σκληροπυρηνική» Aston Martin όλων των εποχών. Αντλεί την έμπνευσή της από την αγωνιστική GT3 και θα κάνει το ντεμπούτο της στην έκθεση της Γενεύης. Θα παραχθεί σε 100 μόλις αντίτυπα και θα λανσαριστεί εμπορικά προς τα τέλη της χρονιάς. Αποτελεί κάτι σαν την απάντηση της Aston Martin στην Porsche 911 GT3 και κλείνει το κενό ανάμεσα στις Vantage S Coupe και την αγωνιστική Vantage GT3.

Η εταιρεία ενδυνάμωσε το 6λιτρο V12 σύνολο της Vantage S κατά 27 ίππους, με την ισχύ πλέον να ανέρχεται σε 600 άλογα. Μεγαλύτερη είναι και η ροπή κατά 5 Nm, αγγίζοντας πια τα 625 Nm. Ανάμεσα στις μηχανολογικές τροποποιήσεις βλέπουμε την πολλαπλή εισαγωγής από μαγνήσιο και την εξάτμιση από τιτάνιο. Ο κινητήρας συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων, το οποίο στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς.

Οι προσπάθειες των Βρετανών για περιορισμό του βάρους δεν σταμάτησαν στο χώρο του κινητήρα, καθώς η GT3 διαθέτει πλήθος μερών από ανθρακονήματα, όπως είναι τα φτερά, το καπό, τα πλαίσια των θυρών και η οροφή (έξτρα). Τα πίσω παράθυρα είναι πλαστικά (polycarbonate), ενώ η αγωνιστικών προδιαγραφών μπαταρία είναι ιόντων λιθίου. Κατόπιν όλων αυτών, το βάρος τηςGT3 περιορίστηκε κατά 100 κιλά σε σχέση με εκείνο της Vantage S, φτάνοντας στα 1.565 κιλά.

Φαρδύτερα είναι τα μετατρόχια, η ανάρτηση επαναρυθμίστηκε, τα κεραμικά φρένα είναι της Brembo, ενώ οι τροχοί μαγνησίου των 19 ιντσών, φέρουν ελαστικά Michelin Pilot Super Sport, διάστασης 265/35 μπροστά και 325/30 πίσω.

Η φιλοσοφία πίστας του αυτοκινήτου γίνεται έκδηλη μέσω του εκτεταμένου αεροδυναμικού πακέτου, αλλά και του εσωτερικού, όπου έχουν τοποθετηθεί αγωνιστικά carbon καθίσματα και τιμόνι, ενώ από ανθρακονήματα είναι φτιαγμένη και η κεντρική κονσόλα.