autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Οι κινητήρες θα παραμείνουν 1,6 λίτρων, τούρμπο V-6, όμως θα υπάρξουν αρκετές επί μέρους μετατροπές

Νέοι κινητήρες στην F1 από το 2021

1/11/2017

Τα πλάνα τους για τους κινητήρες των μονοθεσίων, όπως αυτοί θα μετατραπούν από το 2021 και έπειτα, παρουσίασαν στις ομάδες τους τα αφεντικά της Formula 1.

autoagora Team

Πιο συγκεκριμένα, οι ομάδες της F1  συναντήθηκαν με την FIA, τον κάτοχο εμπορικής εκμετάλλευσης των αγώνων, καθώς επίσης και με πιθανούς νέους κατασκευαστές στο Παρίσι, προκειμένου να συζητήσουν τους νέους κανονισμούς που θα αφορούν τους κινητήρες και θα ισχύσουν από το 2021 και έπειτα.

Η συζήτηση πάνω στις λεπτομέρειες των καινούριων κινητήρων θα συνεχιστεί για έναν περίπου χρόνο, με την FIA να δηλώνει πως ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη τους δεν θα είναι εφικτή μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία αυτή.

Αυτό σημαίνει πως οι ομάδες της F1 θα συνεχίσουν να εξελίσσουν και να εργάζονται πάνω στους σημερινούς κινητήρες για όλο το 2018.
Η πρόταση για το 2021 περιλαμβάνει την διατήρηση των τωρινών V-6 τούρμπο κινητήρων, 1,6 λίτρων, μόνο που οι στροφές ανά λεπτό θα αυξηθούν στις 3.000, ώστε να βελτιωθεί ο ήχος.

Επιπλέον, προκειμένου να απλοποιηθούν οι εσωτερικές μονάδες του κινητήρα θα αφαιρεθεί το σύστημα MGU-H, και θα εισαχθούν αρκετές σχεδιαστικές παράμετροι με σκοπό να περιορίσουν τα ακραία σχέδια και συνθήκες λειτουργίας, όπως επίσης και το κόστος ανάπτυξης.

Ακόμη, το τούρμπο θα είναι το ίδιο για όλους, καθώς θα επιβληθούν περιορισμοί διαστάσεων και όριο βάρους, ενώ θα εισαχθεί επίσης και ένας στάνταρ μηχανισμός αποθήκευσης ενέργειας, παράλληλα με το σύστημα ελέγχου των ηλεκτρονικών που ήδη υφίσταται.  
 
Το MGU- K θα γίνει πιο ισχυρό, καθώς θα χρησιμοποιείται πια κυρίως για την χειροκίνητη πρόσθετη ανάπτυξη δύναμης, με παρόμοιο τρόπο με εκείνο που χρησιμοποιήθηκε το KERS, όταν εισήχθη για πρώτη φορά στην F1 το 2009.

Αυτή η λειτουργία μάλιστα θα δίνει στους οδηγούς την δυνατότητα να εξοικονομούν ενέργεια σε κάποιους γύρους, την οποία θα χρησιμοποιούν σε άλλο σημείο του αγώνα, αυξάνοντας έτσι την σημασία της τακτικής διαχείρισης.

Όσον αφορά τα καύσιμα, θα υπάρξει έρευνα σχετικά με τον αριθμό στον οποίο θα πρέπει να οριοθετηθεί η ποσότητα καυσίμων που θα έχει το δικαίωμα να καταναλώσει η κάθε ομάδα.

Σε δήλωσή της η FIA ανέφερε πως «κατά το υπόλοιπο του 2017 και όλο το 2018 η FIA και οι ομάδες θα συνεργαστούν έτσι ώστε να καθορίσουν τους περιορισμούς στους κινητήρες και στο κόστος ανάπτυξης», ενώ από την πλευρά του ο Ross Brawn, αγωνιστικός διευθυντής της F1 δήλωσε ότι: "Οι κινητήρες του 2021 αποτελούν παράδειγμα για το μέλλον πάνω στον τρόπο με τον οποίο, η FIA, η F1 και οι ομάδες θα πρέπει να συνεργάζονται".