Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Citroen C5 Aircross VS Skoda Karoq: Τι προσφέρουν στον τομέα εξοπλισμού άνεσης και ασφαλείας;
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Citroen C5 Aircross VS Skoda Karoq: Τι προσφέρουν στον τομέα εξοπλισμού άνεσης και ασφαλείας;

Διαβάστηκε από 19770 αναγνώστες - 26/1/2023

Ας περάσουμε στον τομέα του εξοπλισμού άνεσης και ασφαλείας που διαθέτουν το Citroen C5 Aircross και το Skoda Karoq.

Κοινοποίησέ το »

 
Μάρκα/Μοντέλο Citroen C5 Aircross Skoda Karoq
Εξοπλισμός Ανεσης
Η θερμοκρασία ρυθμίζεται χειροκίνηταAir Condition
OXI ΟΧΙ
Η θερμοκρασία ρυθμίζεται αυτόματα από τον κλιματισμόΚλιματισμός
2-zone 2-zone
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός Ναι Ναι
Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω Ναι Ναι
Ηλεκτρικοί καθρέφτες Ναι Ναι
Θερμαινόμενοι καθρέπτες Ναι Ναι
Κεντρικό κλείδωμα Ναι Ναι
Ξεκλειδώνει το αυτοκίνητο, μόλις πλησιάσεις, χωρίς να να πατήσεις κάποιο κουμπί στο κλειδίKeyless entry
Ναι ΟΧΙ
Προβολείς ομίχλης Ναι Ναι
Αισθητήρες παρκαρίσματος Ναι Ναι
Κάμερα που ενεργοποιείται αυτόματα όταν βάζεις όπισθεν Κάμερα οπισθοπορείας
Ναι ΟΧΙ
Κάμερες σε όλες τις πλευρές του αυτοκινήτου (μπροστά, πίσω και καθρέπτες) που διευκολύνουν στο παρκάρισμαΚάμερες 360 μοιρών
ΟΧΙ ΟΧΙ
Υαλοκαθαριστήρας πίσω Ναι Ναι
Όταν βρέχει ή πέσει νερό στο παρμπρίζ, οι υαλοκαθαριστήρες δουλεύουν αυτόματαΑισθητήρας βροχής
Ναι Ναι
LED φώτα με πιο λευκό φωτισμό, βλέπεις καλύτερα τη νύκτα. Xenon με μικρή μπλε απόχρωση. Και τα δύο καλύτερα από τα κλασικά φώτα αλογόνου (κίτρινα)Φώτα xenon / LED / Αλογόνου
LED LED
Τα φώτα ανάβουν μόνα τους όταν νυχτώνει ή μπαίνεις σε τούνελ κλπ.Αuto Lights (αυτόματα φώτα)
Ναι Ναι
Η μεγάλη σκάλα των φώτων σβήνει όταν έρχεται από το απέναντι ρεύμα άλλο όχημα. Ενεργοποιείται πάλι μόνη της. Αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων (έξυπνα φώτα)
ΟΧΙ ΟΧΙ
Οι προβολείς ομίχλης ανάβουν αυτόματα όταν στρίβεις το τιμόνι ώστε να φέγγουν σημεία που δεν βλέπουν τα μεγάλα φώτα.Προβολείς με λειτουργεία corner assist
Ναι ΟΧΙ
Τιμόνι που ρυθμίζεται σε βάθος και ύψος. Βοηθάει στο να βρεις την ιδανική θέση οδήγησης.Ρυθμιζόμενο τιμόνι
Ναι Ναι
Με μπουτόν στο τιμόνι ελέγχεις το ηχοσύστημα, το trip computer ή άλλες παραμέτρους του αυτοκινήτουΤιμόνι πολλαπλών λειτουργιών
Ναι Ναι
Χρειάζεται λιγότερη δύναμη κάθε φορά που στρίβειςΥποβοήθηση τιμονιού
Ναι Ναι
Κρατάει σταθερή την ταχύτητα του οχήματος στον αυτοκινητόδρομο και δεν χρειάζεται να πατάς το γκάζι.Cruise Control
Ναι Ναι
Μηχανικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού/συνοδηγού Ναι Ναι
Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού/συνοδηγού ΟΧΙ ΟΧΙ
Θερμαινόμενα καθίσματα ΟΧΙ ΟΧΙ
Διαιρούμενο πίσω κάθισμα Ναι Ναι
Σπόρ καθίσματα ΟΧΙ ΟΧΙ
Δερμάτινες επενδύσεις OXI ΟΧΙ
Συνήθως αλουμινίουΖάντες ελαφρού κράματος
Ναι Ναι
Διάσταση Ελαστικών 235/55 R18 215/55 R17
Κανονική ή μικρότερη ρεζέρβα ανάγκης ή κιτ επισκευής ελαστικού (αφρό που φουσκώνεις με αέρα και κλείνουν μικρές τρύπες αλλά όχι σκίσιμο ελαστικού)Ρεζέρβα
ΑΝΑΓΚΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ
Ηλιοροφή OXI ΟΧΙ
Η κεντρική οθονη από την οποία ελέγχεις μουσική, τηλέφωνο, κλιματισμό κλπ.Infotainment (Οθόνη σε ίντσες)
8" 8"
Κρυφός φωτισμός σε πόρτες και ταμπλό που ενισχύει την αίσθηση πολυτέλειας και βοηθάει κατά τη νυκερινή οδήγησηAmbient φωτισμός καμπίνας
ΟΧΙ ΟΧΙ
Εργοστασιακό σύστημα πλοήγησηςNavigation
OXI ΟΧΙ
 
Εξοπλισμός Ασφάλειας
Φρενάρει τροχούς και κινητήρα όταν διαγνώσει ότι αποκλίνεις επικίνδυνα από την πορεία σου. ESP
Ναι Ναι
Αερόσακοι σύνολο 6 7
Αερόσακος οδηγού 1 1
Αερόσακος συνοδηγού 1 1
Αερόσακοι πλευρικοί 2 2
Αερόσακος κεφαλής 2 2
Δεν επιτρέπει σπινάρισμα των τροχών. Συνδυάζεται με το ESPΣύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Αντισπίν)
Ναι Ναι
Απαραίτητο, ώστε τα παιδικά καθίσματα να κουμπώνουν γερά και σε περίπτωση σύγκρουσης το παιδικό κάθισμα δεν μετακινείται. Βάσεις Isofix για παιδικό κάθισμα
Ναι Ναι
Συναγερμός OXI ΟΧΙ
Βοηθάει να ανέβεις ή κατέβεις δρόμο με έντονη κλίση. Π.χ. δεν τσουλάει προς τα πίσω το αυτοκίνητο στην ανηφόρα.Hill Assist
Ναι Ναι
Προειδοποιεί ηχητικά και οπτικά αν παρεκλίνεις από τη λωρίδα κυκλοφορίας σουΣύστημα Lane assist
Ναι ΟΧΙ
Φρενάρει αυτόματα το όχημα αν πας να τρακάρεις με αυτοκίνητο, δικυκλο ή και πεζό.Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος
Ναι Ναι
Ειδοποιεί όταν κάποιο όχημα πλησιάσει σε σημείο που δεν έχεις ορατότητα ("τυφλό" σημείο)Προειδοποίηση τυφλού σημείου
ΟΧΙ ΟΧΙ
Διαβάζει και σου δείχνει στον πίνακα οργάνων, τα όρια ταχύτηταςΣύστημα αναγνώριση σημάτων Κ.Ο.Κ.
Ναι ΟΧΙ
Αναγνωρίζει από την οδήγηση, πότε ο οδηγός είναι κουρασμένος και προτείνει μια σύντομη στάση για ξεκούρασηΠροειδοποίηση κόπωσης οδηγού
Ναι Ναι

Το Citroen C5 Aircross στην έκδοση με τον κινητήρα 130 ίππων και αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων είναι διαθέσιμο από το βασικό πακέτο εξοπλισμού Feel και κοστίζει 35.300 ευρώ. Το Skoda Karoq με τους 150 ίππους και το επίσης αυτόματο σασμάν έχει τιμή 31.400 ευρώ για την εισαγωγική έκδοση Ambition.

Αμφότερα τα μοντέλα έχουν τον εξοπλισμό που αρμόζει σε 2 SUV με πολυτελείς βλέψεις, όπως αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, προβολείς ομίχλης, αισθητήρες παρκαρίσματος, LED φανάρια με αισθητήρα φωτός, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, cruise control, ζάντες αλουμινίου, οθόνη infotainment 8 ιντσών, αυτόματο φρενάρισμα και σύστημα προειδοποίησης κόπωσης οδηγού.



Το Citroen C5 Aircross είναι πιο πλούσιο, αφού διαθέτει επιπλέον σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, camera οπισθοπορείας, φανάρια με λειτουργία στροφής, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, καθώς και αναγνώριση σημάτων Κ.Ο.Κ και προβολή αυτών στον πίνακα οργάνων. Παράλληλα έχει μεγαλύτερα ζαντολάστιχα, διάστασης 235/55 R18 (215/55 R17 στην περίπτωση του Karoq).
Το Skoda Karoq έχει 1 αερόσακο παραπάνω (7 στο σύνολο, έναντι σε 6 που έχει το Peugeot).


«Κυριλάτα» και τα 2, εσύ ποιο θα έπαιρνες;
Πιο γρήγορο το Skoda, πιο πλούσιο το Citroen.
Μεγαλύτερη εγγύηση το C5 Aircross, πιο φθηνό το Karoq.
Θα μπορέσουν οι Γάλλοι της Stellantis να σπάσουν την κυριαρχία του Group VW;