Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Το Audi Α4 όντας πιο φρέσκο στην κατηγορία εντυπωσιάζει με την αναβάθμισή του σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του ενώ η 318i αν και τρικύλινδρη, μόνο βασική δεν μπορεί να χαρακτηριστεί.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Audi Α4 όντας πιο φρέσκο στην κατηγορία εντυπωσιάζει με την αναβάθμισή του σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του ενώ η 318i αν και τρικύλινδρη, μόνο βασική δεν μπορεί να χαρακτηριστεί.

Premium μοντέλα με έξοδα μικρού

11/10/2017

Το Audi A4 και η BMW Σειρά 3 εντυπωσιάζουν με τους μικρής χωρητικότητας κινητήρες που εξοπλίζουν τις βασικές τους εκδόσεις.

Καλύτερο σε επιδόσεις το Audi A4, πιο οικονομικός ο τρικύλινδρος της 318i

Ο 1,4 λίτρων TFSI κινητήρας του A4 έχει απόδοση 150 ίππων και ροπή 250 Nm και όντας πιο δυνατός καταφέρνει καλύτερες επιδόσεις σε όλες τις μετρήσεις.

Ο 1,4 λίτρων TFSI κινητήρας του A4 έχει απόδοση 150 ίππων και ροπή 250 Nm και όντας πιο δυνατός καταφέρνει καλύτερες επιδόσεις σε όλες τις μετρήσεις.

Κοινοποίησέ το »


Παρά το γεγονός πως εφοδιάζονται με μικρής χωρητικότητας κινητήρες, για την κατηγορία που ανήκουν τα δύο μεσαία αυτοκίνητα τα πάνε πολύ καλά στον τομέα των επιδόσεων. Ο 1,4 λίτρων TFSI κινητήρας του A4 έχει απόδοση 150 ίππων και ροπή 250 Nm και όντας πιο δυνατός καταφέρνει καλύτερες επιδόσεις σε όλες τις μετρήσεις. Στην επίτευξη αυτών των επιδόσεων πολύ μεγάλο ρόλο παίζει η μείωση του βάρους αυτής της γενιάς του Α4 (1.375 κιλά με οδηγό) αλλά και ο αεροδυναμικός συντελεστής. 
 
Ο κινητήρας της 318i είναι τρικύλινδρος 1,5 λίτρων αλλά η πολύ καλή τεχνολογία Twin Power Turbo που ενσωματώνει του επιτρέπει να κινεί αξιοπρεπώς το αμάξωμα της BMW. H απόδοσή του είναι μικρότερη από του Audi και ίδια με την απόδοση της προηγούμενης βασικής 3άρας (316i) με 136 ίππους και σαφώς εμφανίζει υποδεέστερες επιδόσεις σε σχέση με τον κινητήρα του Α4, όμως παίρνει τη ρεβάνς στον τομέα της κατανάλωσης. Εκείνη ανέρχεται στα 7,1 λτ./100 χλμ. όταν το Audi απαιτεί 1,1 λτ. παραπάνω για κάθε 100 χιλιόμετρα, με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων της BMW να βοηθάει τα μέγιστα σε αυτή την επίτευξη. 
 
Όσον αφορά την λειτουργία του, ο κινητήρας της BMW δεν «δείχνει» πουθενά ότι είναι τρικύλινδρος, παρουσιάζοντας θετικό τράβηγμα και αρκετά αποθέματα ροπής σε όλο το φάσμα περιστροφής του, ενώ είναι και ήσυχος στη λειτουργία του. Ο 1,4 TFSI κινητήρας του A4 είναι και εκείνος ιδιαίτερα ανεπτυγμένος τεχνολογικά και παρουσιάζει πολιτισμένη λειτουργία αλλά και καλύτερη απόκριση σε σχέση με την BMW. Το κιβώτιο είναι το παραδοσιακό S Tronic κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις, το οποίο προσφέρει σαφώς πιο γρήγορες εναλλαγές σε σχέση με το πολύ γρήγορο για αυτόματο Steptronic κιβώτιο της BMW.


Εντυπωσιακό από κάθε άποψη το εσωτερικό του Α4, κλασικά κορυφαίο ποιοτικά το αντίστοιχο της 318i

Τα «μαχαίρια» βγαίνουν κανονικά στην σύγκριση των δύο μοντέλων όσον αφορά τον εσωτερικό τους «κόσμο». Η BMW εκφράζει πιο στοχευμένα τον premium χαρακτήρα της μέσω κυρίως της ποιότητας κατασκευής και των σκουρόχρωμων χρησιμοποιούμενων υλικών στο εσωτερικό της, ενώ ως BMW επιδεικνύει τον πιο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα σε αισθητικό επίπεδο που μπορεί να συναντήσει κανείς στην κατηγορία. Στην ανανεωμένη της έκδοση οι διαφορές είναι μικρές με κάποιες πινελιές να εκσυγχρονίζουν τον διάκοσμο και να το αναβαθμίζουν συνολικά, όμως απέναντι στο εσωτερικό του νέου Α4, τα βρίσκει δύσκολα. 
 
Εκείνο χαρακτηρίζεται από το εντυπωσιακό από άκρη σε άκρη διάκοσμο με ιδιαίτερα high-tech αέρα στο σύνολό του αποτελώντας στον τομέα αυτό το πιο ιδιαίτερο και ευχάριστο εσωτερικό της κατηγορίας. Η ποιότητα κατασκευής είναι αντίστοιχα καλή με της BMW στο εσωτερικό, όμως η Audi -όπως μας έχει συνηθίσει στα τελευταία της μοντέλα- έχει ανεβάσει πολύ τον πήχη στο κομμάτι της συναρμογής επιδεικνύοντας αξεπέραστο επίπεδο.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Κοινοποίησέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις