Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Συγκρίνουμε στα 11 βήματα το Renault Captur με το VW T-Roc

Συγκρίνουμε στα 11 βήματα το Renault Captur με το VW T-Roc

Διαβάστηκε από 34106 αναγνώστες - 29/11/2022

Συγκρίνουμε το best seller στα μικρά SUV, VW T-Roc με το Renault Captur σε 11 κρίσιμους τομείς για να δούμε τελικά, ποιο είναι καλύτερη αγορά.

Με μια ματιά οι 11 τομείς σύγκρισης του Renault Captur απέναντι στο VW T-Roc

Πως γίνεται το best seller να χάνει από ένα φθηνότερο και πιο οικονομικό μοντέλο; Εσύ αγοράζεις ακολουθώντας τις πωλήσεις ή βάζοντας κάτω τα πλεονεκτήματα και τις ανάγκες που σου καλύπτει ένα μοντέλο;


Την κούρσα των πωλήσεων στην hot κατηγορία των μικρών SUV οδηγεί το VW T-Roc. Μπορεί το Renault Captur να κερδίσει το best seller της κατηγορίας; Για να το διαπιστώσουμε ορίσαμε 11 τομείς σύγκρισης στα πιο κρίσιμα ζητήματα, όπως τα κόστη αγοράς και  κίνησης, την ασφάλεια (οδηγικά βοηθήματα, φρένα, προσπέραση) αλλά και την άνεση (εξοπλισμός, ευρυχωρία, πορτ-μπαγκάζ, θόρυβος). Για τη σύγκριση επιλέξαμε τις πιο εμπορικές εκδόσεις των μικρών SUV, δηλαδή το Renault Captur TCe των 100 ίππων (με LPG) στο πακέτο εξοπλισμού Equilibre με τιμή 22.660 ευρώ και το VW T-Roc των 110 ίππων στην έκδοση Life, με τιμή πλέον στα 25.600 ευρώ.

Ποια θα είναι η έκβαση του αγώνα; Θα καταφέρει το Captur να κερδίσει το T-Roc; Ας δούμε πώς θα έρθει το «σκορ»!

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Στα 11 βήματα

Tα 11 Βήματα Νικητής
1 Τιμή:  25.600 ευρώ κοστίζει το VW T-Roc και 22.660 ευρώ το Renault Captur, συγκρίνοντας τις βασικές εκδόσεις Life και Equilibre αντίστοιχα. Το Renault Captur είναι 2.940 ευρώ φθηνότερο.
2 Εγγύηση: 5 χρόνια έχει το Renault Captur και 2 χρόνια το VW T-Roc. Με 420 ευρώ παίρνεις άλλα 2 χρόνια και γίνονται 4 στο T-Roc. Το T-Roc έχει 3 χρόνια μικρότερη εγγύηση.
3 Kόστος κίνησης: Χάρη στο LPG το Captur θέλει γύρω στα 7,5 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα, όταν το T-Roc χρειάζεται γύρω στα 15 ευρώ με βάση τη μέση του κατανάλωση και αυτό. Το Renault Captur «καίει τα μισά».
4 Xώροι-πρακτικότητα: Περισσότερος χώρος για τα γόνατα, μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ και συρόμενο πίσω κάθισμα συντελούν ώστε το Renault Captur να σκοράρει ξανά.
5 Εξοπλισμός άνεσης: Το VW T-Roc μεταξύ άλλων προσφέρει στάνταρ ζάντες αλουμινίου, αισθητήρες βροχής και αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, στοιχεία που δεν διαθέτει στη βασική έκδοση το Captur. To Τ-Roc έχει περισσότερα στοιχεία εξοπλισμού άνεσης.
6 Απόσταση από το έδαφος: Το Renault Captur «κάθεται» 21 εκατοστά πάνω από έδαφος, και το VW T-Roc 16,1 εκατοστά. Κερδίζει ξεκάθαρα το γαλλικό μοντέλο.
7 Προσπέραση (60-100 χλμ/ώρα): Το Renault Captur LPG επιταχύνει από 60 στα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 8,2 δλ και το VW T-Roc σε 7,7 δλ. Γενικότερα οι επιδόσεις του T-Roc είναι καλύτερες και μάλιστα οι διαφορές υπέρ του γερμανικού μοντέλου γίνονται μεγαλύτερες, όταν το Captur «δουλεύει» με βενζίνη.
8 Θορυβος: Η καμπίνα του T-Roc είναι πιο ήσυχη, όπως φάνηκε σε όλες μας τις μετρήσεις. Όσο αυξάνει η ταχύτητα, η διαφορά μεγαλώνει εις βάρος του  γαλλικού μοντέλου.
9 Εξοπλισμός ασφαλείας: Και τα δύο μοντέλα προσφέρουν πλήρεις σουίτες ασφαλείας με 6 αερόσακους, ESP, αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα προειδοποίησης αλλαγής και ενεργή διατήρηση λωρίδας, ρυθμιζόμενο περιοριστή ταχύτητας, cruise control κτλ. Το T-Roc διαθέτει και σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού.
10 Αίσθηση ποιότητας και εικόνα καμπίνας: Aν μιλούσαμε για το προ ανανέωσης T-Roc, τότε τα πράγματα θα ήταν αλλιώς . Η τρέχουσα σειρά όμως έχει βελτιώσει την ποιότητα των πλαστικών στο ταμπλό διατηρώντας την συγκρατημένη σχεδίαση. Το εσωτερικό του Captur είναι άμεσα ανταγωνιστικό σε ποιότητα, ενώ σχεδιαστικά δείχνει πιο μοντέρνο.
11 Φρένα (από τα 100 χλμ/ώρα): Το T-Roc χρειάζεται 36,9 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ/ώρα, και το Captur (παρότι πίσω έχει ταμπούρα) θέλει 36,4 μέτρα.  Η διαφορά υπέρ του Captur δεν είναι πολύ μεγάλη.
Renault Captur – VW T-Roc: 5-3

Ας δούμε αναλυτικά τις διαφορές μεταξύ των δύο μοντέλων:

3 χιλιάρικα φθηνότερο το Captur διπλού καυσίμου (1-0)
Ξεκινώντας την περιγραφή της «αναμέτρησης», βλέπουμε το απόλυτο νούμερο, αυτό της τιμής. Το Renault Captur ΤCe 100 κερδίζει, αφού στην έκδοση διπλού καυσίμου (LPG) κοστίζει 22.660 ευρώ, με το VW T-Roc 1,0 TSI 110 PS να είναι στα 25.600 ευρώ Η διαφορά των 2.940 ευρώ αντιστοιχεί σε ένα ποσοστό περίπου 10% της συνολικής τους αξίας. Σημαντική διαφορά τιμής.

5 χρόνια εγγύηση για το Captur (2-0)
Ένα από τα βασικά όπλα τoυ Captur είναι η εγγύηση του, η οποία είναι 5 χρόνια για τα μηχανικά μέρη. Στον αντίποδα τώρα, το Τ-Roc προσφέρεται με 2 χρόνια εγγύησης. Με χρέωση 420 ευρώ μπορεί να αγοράσει κανείς επιπλέον 2 χρόνια εγγύησης μηχανικών μερών για το γερμανικό μοντέλο.
 
Πολύ πιο οικονομικό στη χρήση το Captur (3-0)
Το Renault Captur εξασφαλίζει 50% χαμηλότερο κόστος κίνησης λόγω του εργοστασιακού κιτ LPG που «φοράει». Η μέση του κατανάλωση είναι στα 8,0 λτ. LPG/100 χλμ. που μεταφράζεται  σε περίπου 7,5 ευρώ /100 χλμ. (μέση τιμή LPG 0,92 ευρώ/λτ.). Ο συνδυασμός μάλιστα των 2 δεξαμενών του εξασφαλίζει και μεγάλη αυτονομία άνω των 1000 χλμ. Από την άλλη, το T-Roc 1,0 TSI 110 PS έχει μέση κατανάλωση 7,1 λτ./100 χλμ. κάτι που σε χρήμα αντιστοιχεί σε περίπου 15 ευρώ / 100 χλμ. Ακόμα και με χρήση βενζίνης τo Captur, που διαθέτει και λειτουργία ECO,  θέλει περίπου 6,5 λτ./100 χλμ. όντας πιο οικονομικό σε κατανάλωση.
 
Πόντος πρακτικότητας για το Captur  (4-0)
Στην άνεση των πίσω επιβατών, έχουμε πάρει ως σημαντικότερη μέτρηση αυτή στο χώρο που έχουμε στα γόνατα. Εκεί λοιπόν, το Captur  έχει 4,1 εκατοστά διαθέσιμα παραπάνω και ταυτόχρονα έχει το πλεονέκτημα του συρόμενου πίσω καθίσματος.  O χώρος αποσκευών του T-Roc (έχει φαρδύτερη καμπίνα) είναι σταθερός στα 445 λτ., όταν στο Captur έχει ένα εύρος από 377-536 λτ. ανάλογα με τη θέση του πίσω καθίσματος.
 
Καλύτερος εξοπλισμός άνεσης για το T-Roc (4-1)
Το γερμανικό μοντέλο δικαιολογεί εν μέρει την τσιμπημένη του τιμή προσφέροντας περισσότερα στοιχεία άνεσης και καλύτερο βασικό εξοπλισμό. Έτσι μεταξύ άλλων προσφέρει στάνταρ ζάντες αλουμινίου 16’’, αισθητήρες βροχής, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό (απλό AC στο Captur), ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, προβολείς LED και ψηφιακό πίνακα οργάνων, στοιχεία που δεν διαθέτει στη βασική έκδοση το Captur. Επίσης η κεντρική οθόνη αφής είναι 8 ιντσών (7’’ στο Captur).
 
«Κάθεται» 5 πόντους υψηλότερα το Captur (5-1)
Ακόμα και με γυμνό μάτι είναι εμφανής η διαφορά που χωρίζει τα δύο μοντέλα σχετικά με την απόσταση από το έδαφος. Με 210 χλστ. το Captur έχει πιο… SUV χαρακτήρα, όταν στο T-Roc η απόσταση από το έδαφος είναι στα 161 χλστ. Οι κακοτοπιές αντιμετωπίζονται πολύ πιο άνετα με το Captur ακόμα και όταν μιλάμε για κίνηση σε χώμα. 
 
Περισσότερο «νεύρο» για το T-Roc (5-2)
Εκμεταλλευόμενο την υπεροχή του σε ιπποδύναμη και ροπή (200 Nm στο T-Roc, 160 Nm με βενζίνη και 170 Nm με LPG στο Captur) το T-Roc επιταχύνει από 60 στα 100 χλμ/ώρα (εικονικό προσπέρασμα) μέσα σε 7,7 δλ και το Captur σε 8,4 δλ. (9,4 δλ με βενζίνη μιας και ο κινητήρας έτσι αποδίδει 90 άλογα). Πιο αισθητή είναι η διαφορά  στην επιτάχυνση 0-100 με το T-Roc να θέλει 10,9 δλ. και το Captur 12,9 δλ. (14,6 δλ με βενζίνη). To Τ-Roc έχει και καλύτερη τελική ταχύτητα με 185 χλμ./ώρα έναντι 173 χλμ./ώρα. 
 
Περισσότερη ησυχία στην καμπίνα του T-Roc (5-3)
Με καλύτερη ηχομόνωση και λιγότερο αεροδυναμικό θόρυβο, το T-Roc σε όλες μας τις μετρήσεις είναι πιο ήσυχο. Στα 100 χλμ./ώρα στα αυτά του οδηγού φτάνουν 66,8 db, όταν στο Captur φτάνουν  67,2 db. Όσο αυξάνει η ταχύτητα οι διαφορές μεγαλώνουν: Στα 120 χλμ./ώρα 68,7 db στο T-Roc και 70,1 db στο Captur, ενώ στα 140 χλμ./ώρα «είδαμε» στο ειδικό όργανο 71,6 db kai 73.1 αντίστοιχα.
 
Συμπέρασμα: 5-3 κερδίζει το  Renault Captur
To Renault Captur προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πακέτο βασισμένο στο χαμηλό κόστος κίνησης λόγω LPG, στην πρακτική του καμπίνα και στην ανταγωνιστική τιμή του, η οποί α μάλιστα συνοδεύεται και από 5ετή μάλιστα εγγύηση.  Το  VW T-Roc έχει καλύτερες επιδόσεις και καλύτερο εξοπλισμό άνεσης, όντας όμως 3 χιλιάρικα ακριβότερο στη βασική έκδοση Life. Πιο σημαντικό θεωρούμε το 50% παραπάνω κόστος κίνησης που εμφανίζει.


«Καίει τα μισά» το Captur λόγω LPG.
Ηγείται στην κούρσα των πωλήσεων το VW T-Roc!
Ελέγχουμε τιμή, εγγύηση, οικονομία, χώρους, εξοπλισμούς, φρένα, επιδόσεις και άλλους 4 τομείς.
Τα βάζουμε κάτω και κερδίζει το φθηνότερο, πρακτικότερο και οικονομικότερο Renault Captur!
Πως γίνεται το best seller να χάνει από ένα φθηνότερο και πιο οικονομικό μοντέλο; Εσύ αγοράζεις ακολουθώντας τις πωλήσεις ή βάζοντας κάτω τα πλεονεκτήματα και τις ανάγκες που σου καλύπτει ένα μοντέλο;
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε