Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Γιατί το Volvo XC40 δεν συμφέρει για leasing;

Γιατί το Volvo XC40 δεν συμφέρει για leasing;

Διαβάστηκε από 15452 αναγνώστες - 29/4/2024

Πληρώνεις για leasing περίπου όσο αν το αγόραζες!
Χάνεις ακόμα 10.500 ευρώ επειδή δεν είναι Plug-in
Για 578 το μήνα η έκδοση είναι «γυμνή» στον εξοπλισμό
Είναι ακριβή η δόση των 578 ευρώ/μήνα, με 532 παίρνεις GLA

Πληρώνεις για leasing περίπου όσο αν το αγόραζες!

Η Volvo αποφάσισε να διακόψει την παραγωγή της Plug-in υβριδικής έκδοσης του Volvo XC40. Στον τομέα του leasing, η ήπια υβριδική έκδοση που αντικαθιστά στην ουσία το Plug-in υβριδικό, θα στοιχίσει πολύ ακριβά στην εταιρεία που θα το μισθώσει. Εξετάσαμε το κόστος μίσθωσης στην εταιρεία Hertz. Για 4ετή μίσθωση, το μίσθωμα ορίστηκε στα 578 ευρώ/ μήνα, με προκαταβολή 10.788 ευρώ. Οι τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ, καθώς και στις εταιρείες δεν εκπίπτει το ΦΠΑ. Συνολικά λοιπόν, το κόστος στην 4ετία ανέρχεται στα 37.954 ευρώ, ενώ η λιανική τιμή είναι 43.380 ευρώ. Προκύπτει λοιπόν ότι το συνολικό κόστος 4ετίας του Volvo XC40 (έκδοση 2.0 B3 16v MHEV Core Auto) για leasing κοστίζει περίπου όσο να το αγοράσεις!
 

VOLVO XC40 (HERTZ)  
Λιανική Τιμή 43.380
Προκαταβολή μισθώματος 10.788
Μίσθωμα 578
Συνολικό κόστος leasing 37.954
Τι πληρώνω σε σχέση με ΛΤ 87.5%

Χάνεις ακόμα 10.500 ευρώ επειδή δεν είναι Plug-in

Για τα αυτοκίνητα που έχουν λιανική τιμή προ φόρων (ΛΤΠΦ) μικρότερη των 40.000 ευρώ, αλλά και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα χαμηλότερες από 50 γρ./χλμ., η νομοθεσία παρέχει πλέον περισσότερα οικονομικά κίνητρα στις εταιρείες ώστε να τα προτιμήσουν. Τα Plug-in υβριδικά ανήκουν σε αυτή την κατηγορία εκπομπών CO2. Ένα πολύ σημαντικό κίνητρο είναι η δυνατότητα έκπτωσης του μισθώματος από τα ακαθάριστα έσοδα της εταιρείας, η οποία για τα Plug-in υβριδικά προσαυξάνεται κατά 30% για τη ΛΤΠΦ έως 40.000 ευρώ, και 15% για την παραπάνω αξία. Για την περίπτωση δηλαδή του Plug-in υβριδικού Volvo XC40, με ΛΤΠΦ 39.400 ευρώ, προκαταβολή 10.000 ευρώ, μίσθωμα 550 ευρώ/ μήνα, και διάρκεια μίσθωσης τα 4 έτη, το ποσό που θα γλίτωνε η εταιρεία είναι περίπου 10.500 ευρώ. Αυτά τα χρήματα λοιπόν η εταιρεία δεν τα γλιτώνει πλέον, μιας και το ήπια υβριδικό Volvo XC40 της περίπτωσής μας έχει εκπομπές CO2 152 γρ./χλμ.
 

Για 578 ευρώ/ μήνα, η έκδοση είναι «γυμνή» στον εξοπλισμό

Για 578 ευρώ/ μήνα, εντοπίσαμε σημαντικές διαφορές σε σχέση με την πιο πλούσια έκδοση, που ξεφεύγει ακόμη περισσότερο σε τιμή. Για τα λεφτά της, η ήπια υβριδική έκδοση του Volvo XC40 που επιλέξαμε υπολείπεται σε εξοπλισμό. Μεταξύ των πιο σημαντικών ελλείψεων, εντοπίζουμε αρχικά τη λειτουργία Park Assist, για υποβοήθηση στάθμευσης μπρος-πίσω. Δεν έχει ούτε τηλεχειριστήριο-κλειδί, με το οποίο κλειδώνουν και ξεκλειδώνουν οι πόρτες, αλλά και η πόρτα του πορτ-μπαγκάζ από απόσταση. Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου τα καθίσματα δεν ρυθμίζονται ηλεκτρικά, αλλά χειροκίνητα. Τα καθίσματα και το τιμόνι δεν είναι θερμαινόμενα, ενώ και το ηχοσύστημα της πιο πλούσιας έκδοσης είναι σαφώς καλύτερο, σε αντίθεση με το ηχοσύστημα της έκδοσης που εξετάζουμε.
 

Είναι ακριβή η δόση των 578 ευρώ/μήνα, με 532 παίρνεις GLA

Για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ήπια υβριδικού Volvo XC40 δεν μπορούμε να παραβλέψουμε τα γεγονότα. Η αλήθεια είναι ότι Volvo XC40 βαθμολογείται χαμηλά σε αρκετούς τομείς συγκριτικά με τον ανταγωνισμό της κατηγορίας του. Διαβάστε εδώ «Τα 5 κόκκινα σημεία του Volvo XC40». Το πιο τρανταχτό παράδειγμα είναι η μέση κατανάλωση, που ανέρχεται στα 8,5 λτ./100 χλμ., αρκετά πάνω από τον μέσο όρο του ανταγωνισμού. Συμπερασματικά, με 578 ευρώ/μήνα, το Volvo XC40 έχει σαφώς πιο ακριβό μίσθωμα από αντίστοιχα premium μοντέλα όπως το Peugeot 3008, με μηνιαίο μίσθωμα 451 ευρώ/μήνα. Επίσης, με τόσο υψηλό μίσθωμα μπαίνει στα χωράφια luxury μοντέλων όπως η Mercedes GLA, που διατίθεται με χαμηλότερο μηνιαίο μίσθωμα (532 ευρώ/μήνα), με την εικόνα του XC40 να μην υποστηρίζει τις συγκρίσεις.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε