Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
5 φωτογραφίες »

Audi Landjet: Αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 5 και αυτονομία στα 800χλμ;

Διαβάστηκε από 9237 αναγνώστες - 14/12/2020

Η Audi ετοιμάζεται να δημιουργήσει μία νέα ναυαρχίδα ηλεκτρικών οχημάτων, το μοντέλο Landjet, μέσω του οποίου θέλει να φέρει επανάσταση σε επίπεδο εμβέλειας (800 χλμ) και αυτόνομης οδήγησης (επίπεδο 5)!

Και το όνομα αυτού Audi Landjet! Αυτή έιναι η κωδική ονομασία που έχει δώσει η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία στο νέο μοντέλο που θα λειτουργήσει ως ναυαρχίδα στην ηλεκτρική της οικογένεια και θα φέρει στο επόμενο επίπεδο τα EV του ομίλου της Volkswagen. «Θα είναι μία επανάσταση, κάτι εντελώς διαφορετικό» τονίζει χαρακτηριστικά μιλώντας στο «Car and Driver» ο υπεύθυνος σχεδιασμού της γνωστής μάρκας, Marc Lichte, και η αλήθεια είναι πως το φιλόδοξο project του δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο.
 
Εκείνο που ξεχωρίζει το μυστηριώδες Landjet των μηδενικών ρύπων είναι, τουλάχιστον στην θεωρία, η δυνατότητά του να ταξιδεύει μεγάλες αποστάσεις χωρίς την ανάγκη παρέμβασης ανθρώπινου χεριού. Ουσιαστικά, η Audi υπόσχεται ένα μοντέλο με προηγμένο σύστημα αυτόνομης οδήγησης το οποίο θα έχει τεράστια αυτονομία χάρη σε μία μεγάλη χωρητικότητας μπαταρία. Μάλιστα, και σε επίπεδο σχεδιασμού πρέπει να αναμένουμε φρέσκο design συγκριτικά με όσα έχουμε δει σε υπάρχοντα μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας του Ingolstadt. Όπως συνηθίζεται στα νέα αυτοκίνητα του ομίλου VW στον οποίο και υπάγεται η Audi, το Landjet πέρα από το έμβλημα με τα «τέσσερα δαχτυλίδα», αναμένεται να προστεθεί στην γκάμα που προσφέρουν και οι Bentley, Porsche. Εξάλλου, η πλατφόρμα PPE η οποία και θα χρησιμοποιηθεί αποτελεί προϊόν συνεργασίας των Audi και Porsche για μεγάλα οχήματα.


 
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν κυκλοφορήσει, το Landjet θα έχει τρεις σειρές καθισμάτων, πράγμα που εκ πρώτης όψεως υποδηλώνει αμάξωμα σε στυλ SUV ή μίνι βαν. Δεν αποκλείεται, βέβαια, να πρόκειται για sedan αντίστοιχο με το Tesla Model S. Τα κατά παραγγελία EV είναι σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις πιο ευρύχωρα σε σχέση με οποιοδήποτε μέγεθος αυτοκινήτου με κινητήρα καύσης, οπότε ένα sedan με τρεις σειρές καθισμάτων βρίσκεται στο «τραπέζι», χωρίς απαραίτητα να χρειάζεται μεγαλύτερες του συνηθισμένου διαστάσεις.
 
Αν και το στυλ του προσεχούς μοντέλου παραμένει επτασφράγιστο μυστικό, το Aicon concept που παρουσίασε η Audi το 2017 με ένα ηλεκτρικό sedan υψηλών προδιαγραφών με αυτόνομο σύστημα οδήγησης επιπέδου 5 μπορεί να αποτελέσει έμπνευση και βάσης κατασκευής. Είχε διάταξη επιβατών 2+2, αλλά πιθανότατα θα ήταν εφικτή η τοποθέτηση και τριών σειρών καθισμάτων δεδομένου του καθαρού μεγέθους και του επιβλητικού μήκους στα 5,44 μέτρα. Ταύτιση του Aicon concept και του Landjet μπορεί να προκύψει και στην έννοια της ηλεκτρικής αυτονομίας, μίας και όταν η Audi παρουσίασε εκείνο το project στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης πριν από τρία χρόνια έκανε λόγο για αυτονομία έως και 800 χιλιόμετρα!


 
Σε κάθε περίπτωση, ο σχεδιασμός είναι σε διαδικασία εξέλιξης, οπότε φαντάζει αρκετά να πει με σιγουριά το κατά πόσο το Aicon concept θα λειτουργήσει ως θεμέλιο του Landjet, το οποίο μάλιστα θα κυκλοφορήσει το 2024. Μόλις πάντως ολοκληρωθεί η ανάπτυξη του μοντέλου, με χρονικό ορίζοντα κυκλοφορίας το 2024, τότε το εργοστάσιο του Αννόβερου στην Γερμανία ίσως αναλάβει την μαζική παραγωγή του Audi Landjet. Θυμίζουμε ότι σε εκείνη την μονάδα κατασκευάζονται το Amarok pick-up και το Transporter Van της.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις