Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
BMW M3 CSL: Η Μ3 που όλοι ζήλεψαν
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

BMW M3 CSL: Η Μ3 που όλοι ζήλεψαν

Διαβάστηκε από 5900 αναγνώστες - 1/12/2021

Η BMW M3 είναι ένα από τα πιο θρυλικά μοντέλα στην ιστορία της αυτοκίνησης και κάθε λάτρης των τεσσάρων τροχών ονειρεύεται μία στο γκαράζ του. Η απόλυτη έκδοσή της, όμως, δεν είναι άλλη από CSL. Το χαμηλό βάρος έχει τον πρώτο λόγο!

Αν υπάρχει ένα αυτοκίνητο που συνέβαλε στο να αποκτήσει τόσο φανατικό κοινό η BMW, αυτό είναι σίγουρα η BMW M3. Από το επίσημο ντεμπούτο της μέχρι σήμερα, παραμένει ένα μοντέλο που τραβά όλα τα βλέμματα κατά την παρουσίασή του. Ποια ήταν, όμως, η καλύτερη BMW M3 που δημιουργήθηκε ποτέ; Οι απόψεις ως προς τις γενιές διίστανται, με τους λάτρεις της «παλιάς σχολής», για παράδειγμα, να λατρεύουν τις BMW M3 E30 και Ε36. Αν υπάρχει, όμως, ένα αυτοκίνητο που αγαπήθηκε όσο κανένα άλλο, αυτή είναι η γενιά Ε46 και σε αυτό το αφιέρωμα θα δώσουμε έμφαση στην πιο σκληροπυρηνική της εκδοχή, η οποία δεν ήταν άλλη από την BMW M3 CSL.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


Το όνομα προέρχεται από τις λέξεις «Coupé, Sports και Lightweight», τρία στοιχεία που περιγράφουν με τον πιο εμφατικό τρόπο τι είναι η συγκεκριμένη έκδοση. Πίσω στο 2003, λοιπόν, όταν και παρουσιάστηκε ένα αυτοκίνητο στο οποίο υποκλίθηκε κάθε λάτρης της αυτοκίνησης. Ας δούμε τους λόγους που καθιστούν την BMW M3 CSL ως ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα που βγήκαν ποτέ από το εργοστάσιο της βαυαρικής φίρμας.



Ήπια αναβάθμιση ισχύος
Η BMW M3 CSL ήταν μία ειδική έκδοση και, όπως συμβαίνει σε τέτοιες περιπτώσεις, θα έπρεπε να διαφοροποιείται ως προς την ιπποδύναμη του κινητήρα. Στην περίπτωση της BMW M3 E46, κάτω από το καπό βρισκόταν ο ατμοσφαιρικός κινητήρας S54 με έξι κυλίνδρους παρατεταγμένους σε σειρά και χωρητικότητα που άγγιζε τα 3,2 λτ. Έτσι, οι μηχανικοί της βαυαρικής φίρμας αποφάσισαν να αλλάξουν το προφίλ των εκκεντροφόρων και να τοποθετήσουν μία μεγαλύτερη, ανθρακονημάτινη εισαγωγή αέρα. Ταυτόχρονα, αντικαταστάθηκε η πολλαπλή εξαγωγής και οι βαλβίδες εξαγωγής με αποτέλεσμα η ισχύς να αυξηθεί κατά 17 ίππους και 5 Nm. Το τελικό αποτέλεσμα ήταν ο κινητήρας να παράγει 360 ίππους, ενώ συνδυαζόταν με το αυτόματο κιβώτιο SMG II που επίσης είχε αναβαθμιστεί με νέο λογισμικό. Έτσι, τα 0-100 χλμ./ώρα ήταν υπόθεση μόλις 4,9 δλ. και η τελική περιοριζόταν ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Όλα για τη μείωση του βάρους

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε