Ο οίκος Manhart είναι γνωστός για τις αναβαθμίσεις των κορυφαίων μοντέλων της βαυαρικής φίρμας. Αυτή τη φορά, όμως, έδωσε ιδιαίτερη έμφαση και στην αισθητική βελτίωση του μοντέλου.
Κατά την επίσημη παρουσίαση των BMW M3 και M4, η σχεδίαση του εμπρός μέρους ήταν ίσως το σημείο που προκάλεσε τις μεγαλύτερες αντιδράσεις, λόγω της υπερβολικά μεγάλης γρίλιας. Ο δημοφιλής οίκος Manhart προχώρησε σε εντυπωσιακές αλλαγές των M3 και M4 κάνοντάς τες υπερβολικά σκληροπυρηνικές. Έτσι έχουμε την ευκαιρία να δούμε μία τελείως διαφορετική εικόνα του μοντέλου.
Από τις επίσημες εικόνες βλέπουμε ότι έχει αλλαχθεί ο εμπρός προφυλακτήρας, προβάλλοντας μία εμφάνιση που δεν είναι τόσο «τολμηρή» όσο αυτή του εργοστασίου. Το βελτιωμένο μοντέλο της Manhart έρχεται με τα γνωστά χρώματα του γερμανικού οίκου, δηλαδή μαύρο αμάξωμα με χρυσές λεπτομέρειες. Το bodykit αποτελείται από εξαρτήματα κατασκευασμένα από ανθρακονήματα. Υπάρχει το εμπρός splitter, πλαϊνές ποδιές και ένας διαχύτης στο πίσω μέρος.
Οι σφυρήλατες ζάντες μεγέθους 21 ιντσών αποτελούν επίσης δημιούργημα του εν λόγω οίκου και «φιλοξενούν» χρυσαφί δαγκάνες, ενώ τα ελαστικά είναι μεγέθους 265/20/R21 εμπρός και 305/25/R21 στον πίσω άξονα. Η σκληροπυρηνική εμφάνιση ολοκληρώνεται με την τοποθέτηση ελατηρίων της H&R που έρχονται να μειώσουν υπερβολικά την απόσταση από το έδαφος.
Ασφαλώς ένας κορυφαίος οίκος σαν τον συγκεκριμένο δε θα μπορούσε να περιοριστεί αποκλειστικά στις εξωτερικές αλλαγές. Έπειτα από αντικατάσταση του συστήματος εξαγωγής και επαναπρογραμματισμό της ECU, ο εργοστασιακός εξακύλινδρος σε σειρά twin-turbo κινητήρας αποδίδει από 510 ίππους και 650 Nm, 620 ίππους και 750 Nm ροπής. Ωστόσο για την ώρα ο γερμανικός οίκος δεν έχει ανακοινώσει τις επίσημα τιμές επιτάχυνσης.