autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
4 φωτογραφίες »

Διατηρεί το hatchback αμάξωμα το νέο Toyota Aygo

11/12/2020

Η τρίτη γενιά μοντέλων Toyota Aygo βρίσκεται προ των πυλών, με τις μικροσκοπικές ρόδες να κλέβουν την παράσταση στις πρώτες spy φωτογραφίες του μοντέλου, που φαίνεται πως διατηρεί το hatchback αμάξωμά του.

autoagora Team

Πριν από 15 χρόνια, το 2005, εμφανίστηκε για πρώτη φορά το Toyota Aygo, το αυτοκίνητο πόλης της ιαπωνικής μάρκας. Εδώ και έξι χρόνια κυκλοφορούν μοντέλα δεύτερης γενιάς, με το υπάρχον όχημα να δέχεται facelift έκδοση το 2018, η οποία και θα αποσυρθεί σύντομα. Αυτό δεν σημαίνει ότι το Aygo θα χάσει την θέση του από την γκάμα της Toyota, καθώς η ασιατική μάρκα έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι ένας τρίτης γενιάς διάδοχος είναι σε διαδικασία εξέλιξης. Μάλιστα, για πρώτη φορά κυκλοφόρησαν spy φωτογραφίες του νέου αυτοκινήτου οι οποίες «κρύβουν» ενδιαφέρουσες ειδήσεις.

Σημαντική επισήμανση πριν ξεκινήσουμε είναι πως στις φωτογραφίες υπάρχουν δύο διαφορετικά πρωτότυπα, μολονότι έχουν την ίδια πινακίδα. Έτσι λοιπόν, στην πρώτη και βασική στο άρθρο φωτογραφία φαίνεται το νέο Aygo που πιθανότατα έχει το αμάξωμα και τα φώτα μοντέλου παραγωγής. Οι υπόλοιπες φωτογραφίες παρουσιάζουν ένα δοκιμαστικό το οποίο σε μεγάλο βαθμό θυμίζει το νέο Euro-spec Yaris.


 
Αρχικά, οι πληροφορίες ήθελαν το τρίτης γενιάς Toyota Aygo να αλλάζει το τρέχον στυλ hatchback αμαξώματός του, αποκτώντας έντονα στοιχεία crossover και αυξημένο ύψος. Η πρώτη spy φωτογραφία δεν επιβεβαιώνει την συγκεκριμένη θεωρία και τον μετασχηματισμό του design, ειδικά από την στιγμή που το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με μικροσκοπικούς τροχούς.
 
Στο πρώτο στάδιο, το νέο Aygo θα κυκλοφορήσει με κινητήρες καύσης (τρικύλινδροι ατμοσφαιρικοί βενζινοκινητήρες), ενώ μεταγενέστερα λογικά θα δημιουργηθεί και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Διότι μπορεί πέρσι η Toyota να απέκλεισε αυτό το ενδεχόμενο εξαιτίας των περιορισμένων κερδών που θα έφερνε ένα EV, ωστόσο η αγορά αλλάζει ραγδαία και ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μηδενικών ρύπων ίσως μελλοντικά καταστεί απαραίτητο.


 
Δύσκολα, πάντως, θα εμφανιστεί στην παραγωγή τους επόμενους 12 μήνες το τρίτης γενιάς Toyota Aygo, άρα μάλλον πρέπει να περιμένουμε την κυκλοφορία του για μετά το 2021. Από την άλλη πλευρά, για τα αντίστοιχα ανταγωνιστικά της Groupe PSA, Citroen C1 και Peugeot 107, δεν υπάρχουν πληροφορίες άμεσης «διαδοχής» τους. Η Toyota δηλώνει ότι εξακολουθεί να πωλεί 100.000 Aygos ετησίως και πως νέα γενιά του μείναι «μια ευκαιρία να προχωρήσουμε περισσότερο, όχι να κάνουμε βήματα πίσω». Συνεπώς, αναμένουμε με ιδιαίτερη ανυπομονησία για το τι μέλλει γενέσθαι με το μικρότερο μοντέλο της Toyota για την ευρωπαϊκή ήπειρο.