Αυτό το Subaru Impreza 2.5 RS είναι τρανό παράδειγμα για το τι γίνεται όταν ο ιδιοκτήτης αποφασίζει να παρατραβήξει το «σκοινί» της βελτίωσης.
Λεφτά για πέταμα
18/1/2018
Ιδιοκτήτης σπατάλησε περίπου 150.000 δολάρια για να βελτιώσει Subaru Impreza, ωστόσο το τελικό αποτέλεσμα δεν είναι και το πιο επιθυμητό... Διαβάστε γιατί και δείτε το στο video.
autoagora Team
Eίναι κατανοητή η πρόθεση κάποιου να πάρει ένα εργοστασιακό αυτοκίνητο και να το μετατρέψει σε «φονιά» supercar, ωστόσο υπάρχουν φορές που το να ρίξεις πολλά λεφτά σε κάποιο project δεν είναι και η καλύτερη ιδέα.
Αυτό το Subaru Impreza 2.5 RS είναι τρανό παράδειγμα για το τι γίνεται όταν ο ιδιοκτήτης αποφασίζει να παρατραβήξει το «σκοινί» της βελτίωσης. Αρχικά, θέλησε να φτάσει την ιπποδύναμη του στους 400 ίππους παίρνοντας το μοτέρ ενός STI αλλά επειδή το εγχείρημα δεν πέτυχε, στράφηκε σε ένα 2JZ μοτέρ μιας Toyota Supra, μετατρέποντας το Impreza σε πισωκίνητο.
Στη συνέχεια, ήθελε ακόμα περισσότερα άλογα με το Impreza να φτάνει τους 655 ίππους, ωστόσο τα ελαστικά του δεν ήταν τα κατάλληλα και για αυτό υπήρξαν διάφορες αστοχίες. Η τιμή του υπολογίζεται στις 150.000 δολάρια (122.000 ευρώ), με τον ιδιοκτήτη να αναφέρει ότι αν πουληθεί, θα πάρει πίσω τα λεφτά που έχει δώφσει για να το βελτιώσει. Αξίζει όμως ένα τέτοιο ποσό;