Ελπίζοντας στο αδύνατο: Porsche 918 Spyder Facelift
3/5/2017
Το μέσο αυτοκίνητο έχει ένα κύκλο ζωής περίπου 7-8 ετών, αλλά ένα hypercar απέχει πολύ από αυτό το μέσο όρο.
autoagora Team
Είναι διαθέσιμα για περιορισμένο χρονικό διάστημα και παράγονται μόνο μερικές εκατοντάδες. Εν προκειμένω, το Porsche 918 Spyder έκανε το επίσημο ντεμπούτο του στην παραγωγή το Σεπτέμβριο του 2013 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης και τον Ιούνιο του 2015 μετά από 21 μήνες παραγωγής, το 918ο και τελικό υβριδικό υπερκινητήριο, έφτασε στο τέλος του. Και δυστυχώς δεν επιστρέφει.
Εντούτοις, ο Aksyonov Nikita από την Αγία Πετρούπολη αποφάσισε να φανταστεί το αδύνατο: ένα Porsche 918 S βελτιωμένο, και να σημειωθεί πως μιλάμε για το γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής που έχει περάσει από το Nürburgring.
Η εκπληκτική έννοια του σχεδίου Ε ήταν η πηγή έμπνευσής του, ειδικά στην πλάτη με τα υπέροχα συνεχή φώτα που ταιριάζουν στην υποθετική μηχανή αρκετά ωραία. Επίσης, στο derrière του hypercar, ο προφυλακτήρας έχει αναμορφωθεί και τώρα περιέχει ένα ζεύγος αεραγωγών που τοποθετούνται στα άκρα του. Όσον αφορά την εμπρόσθια όψη, οι προβολείς όλων των LED της Mission E έχουν εφαρμοστεί άριστα ενώ η κουκούλα έχει λάβει ένα κεντρικό πτερύγιο. Κάποιες ήπιες αλλαγές στον προφυλακτήρα μπορούν επίσης να παρατηρηθούν, μαζί με το επιπλέον σύνολο πλευρικών αεραγωγών.
Η Porsche έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι θα υπάρξει διάδοχος για την Spyder 918, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τα μέσα της επόμενης δεκαετίας. Ο παγκόσμιος επικεφαλής της εταιρείας, Oliver Blume, αποκάλυψε πριν από λίγο, ειδικά μοντέλα όπως το 918 Spyder έρχονται συνήθως μία φορά κάθε 10 χρόνια και από τότε που το αυτοκίνητο εγκαταλείφθηκε το 2015, σημαίνει ότι θα αντικατασταθεί το 2025 περίπου.