Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
3 φωτογραφίες »

Ford Fiesta: Από αυτοκίνητο παραγωγής στις ειδικές διαδρομές

1/3/2021

Αξιοποιώντας με τον καλύτερο τρόπο τις κορυφαίες δυνατότητες και επιδόσεις του καταξιωμένου στην ελληνική αγορά Ford Fiesta 1.0 λτ. EcoBoost, το Ford Fiesta R1 που βασίστηκε στην «απλή» έκδοση ST-Line και προετοίμασε η Ford Car Center, απέσπασε επάξια το 2020 τον τίτλο του Πρωταθλητή Ράλλυ Χώματος στην Ελλάδα.

Μπορεί, άραγε, ένα αυτοκίνητο παραγωγής να μετατραπεί με πολύ μικρές αλλαγές και επεμβάσεις σε μία πραγματική «πολεμική μηχανή» ικανή να κατακτήσει την κορυφαία διάκριση στην κατηγορία του στο χώρο των ελληνικών αγώνων; Αν πρόκειται για Ford, ασφαλώς και μπορεί!

Το γνωστό σε όλους Ford Fiesta 1.0L EcoBoost είναι ένα μοντέλο που έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του ελληνικού κοινού καταθέτοντας εδώ και πολλά χρόνια τα διαπιστευτήρια του στην κατηγορία των σούπερ μίνι αυτοκίνητων, χάρη στην κορυφαία ποιότητα, την απαράμιλλη αξιοπιστία, τις προηγμένες τεχνολογίες και την άκρως οδηγοκεντρική συμπεριφορά του στο δρόμο. Το αυτοκίνητο αυτό αποτέλεσε για την περίσταση την βάση για τον Νώντα Καρανικόλα και τους συνεργάτες του στην Ford Car Center, προκειμένου να δημιουργήσουν με πολύ μεράκι ένα πραγματικό «φονέα γιγάντων» στους ελληνικούς αγώνες και συνάμα ένα αυτοκίνητο που κατάφερε να κερδίσει επάξια το 2020 το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ στην κατηγορία F2. Όλα αυτά από ένα «απλό» Fiesta ST-Line!



Τηρώντας όλους τους κανόνες ασφαλείας, όπως προβλέπονται από τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το αρνάκι δεν άργησε να μετατραπεί σε… λύκο! Κάτω από το καπό του Ford Fiesta Rally5 (R1) βρέθηκε ο γνωστός, αξιόπιστος και πολυβραβευμένος 3κύλινδρος 1.0 λτ. υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας της οικογένειας EcoΒoost της Ford που εξοπλίζει και τις συμβατικές εκδόσεις παραγωγής του μοντέλου, αποδίδοντας ισχύ 150 ίππων και ροπή 200 Nm. Το σειριακό κιβώτιο 5 σχέσεων, ο κλωβός ασφαλείας, η διαφορετική χαρτογράφηση του κινητήρα και η τοποθέτηση του χειρόφρενου σε διαφορετικό σημείο υπήρξαν οι μόνες τροποποιήσεις, ενώ τα φρένα και οι αναρτήσεις διατηρήθηκαν στο επίπεδο της συμβατικής έκδοσης αποδεικνύοντας έτσι για μία ακόμα φορά ότι ο Ford Fiesta R1 «πατά» στις στέρεες βάσεις της έκδοσης παραγωγής.

Η πρεμιέρα του αγωνιστικού πλέον Ford Fiesta R1 στην κλάση C6 στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος του 2020 έγινε τον περασμένο Ιούλιο. Μετά από τρεις αγώνες, τα αποτελέσματα ξεπέρασαν τις προσδοκίες ακόμη και του ίδιου του πληρώματος, αφού μετά από μία νίκη και δύο τερματισμούς στη δεύτερη θέση της κατηγορίας F2, οι Νώντας Καρανικόλας / Γιώργος Βασιλάκης δεν επικράτησαν μόνο στην κλάση τους, αλλά και στη γενική κατάταξη της F2, όπου συμμετείχαν και πιο ισχυρά αυτοκίνητα.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις