autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Η BMW πιστεύει ότι το Brexit θα προκαλέσει μεγάλη ζημιά

9/10/2020

Σύμφωνα με τον CFO της BMW Nicolas Peter, η αποχώρηση της Βρετανίας από την ΕΕ θα μπορούσε να κοστίσει στον κλάδο (αυτοκινητοβιομηχανίες και προμηθευτές) έως και 11 δισεκατομμύρια ευρώ, εκτός εάν οι αρχές βρουν έναν τρόπο να διατηρήσουν τα πράγματα όπως ήταν.

autoagora Team

Αυτό σημαίνει ότι το διασυνοριακό εμπόριο παραμένει απαλλαγμένο από δασμούς και μη γραφειοκρατικά. Εν τω μεταξύ, η γερμανική μάρκα ξόδεψε ένα χαμηλό διψήφιο ποσό εκατομμυρίων ευρώ φέτος για να προετοιμαστεί για το Brexit, δήλωσε ο Peter σε διαδικτυακή συζήτηση με δημοσιογράφους.

Η ένωση αυτοκινητοβιομηχανίας ACEA εκτιμά ότι θα μπορούσε να κοστίσει αυτοκινητοβιομηχανίες και προμηθευτές 10 έως 11 δισεκατομμύρια ευρώ. Χρειαζόμαστε εμπόριο χωρίς δασμούς. Και ακόμη και τότε, πρέπει να είναι απρόσκοπτη. Έχουμε ένα just-in-time σύστημα παραγωγής, οπότε η διοικητική επεξεργασία στα τελωνεία πρέπει να είναι αποτελεσματική, συμπλήρωσε ο CFO της BMW.

Η BMW exec πρόσθεσε ότι η Βρετανία θα πρέπει να συνεχίσει να συμβαδίζει με τις απαιτήσεις εκπομπών της ΕΕ, ώστε οι κατασκευαστές αυτοκινήτων να μπορούν να πουλούν τα ίδια μοντέλα και διαμορφώσεις σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές, σύμφωνα με το Reuters.

Τελείωσε την προαναφερθείσα ομιλία λέγοντας ότι η ισχυρή ζήτηση για πλήρως ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα βοήθησε τη BMW να παραμείνει μπροστά από τους προβλεπόμενους στόχους μείωσης των εκπομπών στόλου για το 2020.

Μέσα στο έτος, η BMW θα ξεκινήσει να πουλάει το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό crossover το X3, το οποίο ξεκίνησε την παραγωγή του στο Shenyang της Κίνας μόλις τον περασμένο μήνα.

Το iX3 παρουσιάστηκε διαδικτυακά το περασμένο καλοκαίρι, με το σύστημα eDrive πέμπτης γενιάς της αυτοκινητοβιομηχανίας που αποτελείται από μπαταρία 80 kWh, ηλεκτρικό κινητήρα για συνολική απόδοση συστήματος 282 ίππων και ροπή 400 Nm. Το μοντέλο μηδενικών εκπομπών θα προσφέρει εμβέλεια 460 χλμ, με πλήρη φόρτιση.