Από τον Ιανουάριο ως τον Ιούνιο, το 28,3% των Ευρωπαίων που αγόρασαν νέο αυτοκίνητο, επέλεξαν ένα SUV. Στην ίδια περσινή περίοδο το αντίστοιχο νούμερο ήταν κάτω από το 25%.
autoagora Team
Η ανοδική πορεία των SUV συνεχίστηκε και στο πρώτο εξάμηνο του 2017, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία της JATO, η εν λόγω κλάση ανέβηκε κατά 19,7%, αυξάνοντας έτσι τη διαφορά της από τις υπόλοιπες κατηγορίες, αποτελώντας μακράν την αγαπημένη της Ευρώπης.
Από τον Ιανουάριο ως τον Ιούνιο, το 28,3% των ανθρώπων που αγόρασαν νέο αυτοκίνητο, επέλεξαν ένα SUV.
Αμέσως μετά είναι τα μικρά οχήματα, αλλά οι πωλήσεις τους αντιπροσωπεύουν το 21,5% του συνόλου. Στο 1ο εξάμηνο του έτους, δόθηκαν σχεδόν 2,4 εκ. SUV, ενώ τα μικρά οχήματα ήταν στα 1,8 εκ. Στην τρίτη θέση συναντάμε τα μικρομεσαία με 1,6 εκ. πωλήσεις, μια επίδοση χαμηλότερη κατά 1,3% σε σχέση με πέρσι.
H πτώση των MPV συνεχίστηκε με βουτιά 14,8%, με τα πολυμορφικά να αντιπροσωπεύουν γύρω στο 8% της πίτας των πωλήσεων, περίπου όσο και η κατηγορία των μίνι οχημάτων. Από την πτώση δε γλύτωσαν ούτε τα μεσαία οικογενειακά, που πλέον είναι κάτω από το 8% της αγοράς.