Η Honda παρουσιάζει τη νέα γενιά του συστήματος ασφαλείας «Honda SENSING Elite» με δυνατότητες αυτοματοποιημένης οδήγησης επιπέδου 3, η οποία για πρώτη φορά αναγνωρίζεται από τις Ιαπωνικές αρχές.
Στην προσπάθειά της για δημιουργία μιαςκοινωνίας χωρίς ατυχήματα και ακολουθώντας το πνεύμα του παγκόσμιου συνθήματος της εταιρείας για την ασφάλεια, "Safety for Everyone", η Honda υπήρξε από καιρό στην πρώτη γραμμή της έρευνας και ανάπτυξης τεχνολογιών ασφάλειας. Η έλευση του Legend που εξοπλίζεται με το Honda SENSING Elite αντιπροσωπεύει το επόμενο βήμα προόδου στον τομέα της προηγμένης τεχνολογίας που σχετίζεται με την ασφάλεια.
Το Honda SENSING Elite βασίζεται στη λειτουργικότητα του Honda SENSING, το οποίο είναι στάνταρ σε όλη την Ευρωπαϊκή γκάμα αυτοκινήτων της Honda. Μία εξαιρετική τεχνολογία του συστήματος είναι η λειτουργία "Traffic Jam Pilot", που πληροί τις προϋποθέσεις για αυτοματοποιημένη οδήγηση Επιπέδου 3 (αυτοματοποιημένη οδήγηση υπό όρους σε περιορισμένη περιοχή), για την οποία η Honda έχει λάβει την απαιτούμενη έγκριση από το Ιαπωνικό Υπουργείο Χωροταξίας, Υποδομών , Μεταφορών και Τουρισμού. Η τεχνολογία Traffic Jam Pilot επιτρέπει στο αυτοματοποιημένο σύστημα οδήγησης να καθοδηγεί το όχημα υπό ορισμένες συνθήκες, αντί για τον οδηγό, όπως στην περίπτωση που το όχημα βρίσκεται σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης σε αυτοκινητόδρομο.
Για τον έλεγχο του οχήματος, το σύστημα προσδιορίζει τη θέση του όπως και τις οδικές συνθήκες χρησιμοποιώντας δεδομένα από τους τρισδιάστατους χάρτες υψηλής ευκρίνειας και το παγκόσμιο δορυφορικό σύστημα πλοήγησης, αναγνωρίζοντας περιμετρικά σε γωνία 360 μοιρών το περιβάλλον γύρω από το όχημα με τη βοήθεια εξωτερικών αισθητήρων. Ταυτόχρονα, το σύστημα παρακολουθεί την κατάσταση του οδηγού χρησιμοποιώντας την κάμερα παρακολούθησης που είναι τοποθετημένη μέσα στο όχημα. Βασισμένη σε αυτή την ευρεία γκάμα πληροφοριών, η κύρια ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (ECU) προβαίνει στις σωστές διαγνώσεις, προβλέψεις και αποφάσεις και εφαρμόζει έναν έλεγχο υψηλού επιπέδου στην επιτάχυνση, το φρενάρισμα και τη διεύθυνση του οχήματος για να βοηθήσει τον οδηγό να επιτύχει ομαλή οδήγηση υψηλής ποιότητας.
Δίνοντας την υψηλότερη προτεραιότητα στους τομείς της ασφάλειας και της αξιοπιστίας, για την ανάπτυξη του συστήματος χρησιμοποιήθηκαν προσομοιώσεις στις οποίες περιλαμβάνονταν συνολικά περίπου 10 εκατομμύρια σενάρια και μοτίβα πιθανών καταστάσεων στον πραγματικό κόσμο, ενώ πραγματοποιήθηκαν αρκετές δοκιμές με την οδήγηση δοκιμαστικών οχημάτων σε αυτοκινητόδρομους για συνολικά περίπου 1,3 εκατομμύρια χιλιόμετρα. Επιπλέον, το σύστημα ενσωματώνει στοιχεία στο σχεδιασμό του για να διασφαλίσει την ασφάλεια και την αξιοπιστία σε περίπτωση προβλήματος με οποιαδήποτε από τα επιμέρους τμήματά του.
Βασικά χαρακτηριστικά του Honda SENSING Elite -Adaptive in Lane Driving: Το σύστημα βοηθά την οδήγηση κατά την οποία το αυτοκίνητο ακολουθεί ένα προπορευόμενα σε μία λωρίδα. -Active Lane Change Assist με λειτουργία Hands-off: Χρησιμοποιώντας κατά την οδήγηση το Adaptive in Lane Driving, όταν ο οδηγός επιβεβαιώνει ότι κινείται σε ασφαλές περιβάλλον και ενεργοποιεί το φλας, το σύστημα βοηθά κατά την επιτάχυνση/επιβράδυνση ασκώντας ροπή στο τιμόνι για την αλλαγή της λωρίδας -Active Lane Change με λειτουργία Hands-off: Χρησιμοποιώντας κατά την οδήγηση το Adaptive in Lane Driving, όταν ο οδηγός ενεργοποιεί το Active Lane Change με λειτουργία Hands-off, το σύστημα αξιολογεί την κατάσταση και βοηθά την αλλαγή λωρίδας ή/και τη διέλευση του άλλου οχήματος υπό ορισμένες συνθήκες. -Traffic Jam Pilot: Χρησιμοποιώντας κατά την οδήγηση το Adaptive in Lane Driving, όταν το όχημα βρεθεί σε κυκλοφοριακή συμφόρηση υπό ορισμένες συνθήκες, το σύστημα ελέγχει την επιτάχυνση, το φρενάρισμα και το τιμόνι παρακολουθώντας παράλληλα το περιβάλλον του οχήματος για λογαριασμό του οδηγού. -Emergency Stop Assist: Όταν ο οδηγός εξακολουθεί να μην ανταποκρίνεται στα αιτήματα του συστήματος για τη μεταφορά του ελέγχου του οχήματος σε αυτόν, τότε αυτό βοηθά στην επιβράδυνση και ακινητοποίηση του αυτοκινήτου πραγματοποιώντας αλλαγές λωρίδας/λωρίδων προς την εσωτερική ή τη λωρίδα έκτακτης ανάγκης.