Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Στόχος της Mercedes-Benz είναι να ξεκινήσει να παράγει νέα μοντέλα της σειράς EQ από αυτοκίνητα πόλης έως SUV.

Το EQC διαθέτει το καινούριας τεχνολογίας καινοτόμο σύστημα πολυμέσων MBUX - Mercedes-Benz User Experience, το οποίο διαθέτει πολλές επιπλέον λειτουργίες που σχετίζονται με το EQ.

Ο εμπρός ηλεκτρικός κινητήρας είναι βελτιστοποιημένος για την καλύτερη δυνατή απόδοση στην περιοχή χαμηλής έως μέσης φόρτισης, ενώ ο πίσω καθορίζει για πιο δυναμική οδήγηση. Μαζί, παράγουν 300 kW και μέγιστη ροπή 765 Nm.

Η Mercedes-Benz ηλεκτρίζεται

21/1/2019

Όλο και περισσότερες εταιρείες ανακοινώνουν ή παρουσιάζουν ηλεκτρικά μοντέλα με τον ανταγωνισμό να μεγαλώνει. Η Mercedes-Benz μέσω της νέας εταιρείας EQ μας παρουσιάζει το πρώτο της μοντέλο, το EQC και μας βάζει στον κόσμο του ηλεκτρισμού.

Το 2016 Motor Show στο Παρίσι επέλεξε η Mercedes-Benz για να παρουσιάσει το νέο της ξεχωριστό και τεχνολογικό σήμα για την ηλεκτροκίνηση. Το όνομα αυτής της ξεχωριστής μάρκας, EQ που θα ειδικεύεται στα ηλεκτρικά μοντέλα. Το ηλεκτροκίνητο Generation EG Concept είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Mercedes-Benz που μας έδειξε το μέλλον της Γερμανικής εταιρείας με το πρωτότυπο να δείχνει το δρόμο στο νέο μοντέλο παραγωγής EQC.

Στόχος της Mercedes-Benz είναι να ξεκινήσει να παράγει νέα μοντέλα της σειράς EQ που θα καλύπτει τα πάντα, από αυτοκίνητα πόλης έως SUV. Μέχρι το 2025 η εταιρεία είναι βέβαιη ότι θα διαθέτει 10 ηλεκτρικά αυτοκίνητα plug-in και πιστεύει ότι το μόνο εμπόδιο για το εύρος EV που αποτελεί το 25% των συνολικών πωλήσεων αυτοκινήτων από εκείνη τη στιγμή θα είναι η κατάσταση των ευρύτερων υποδομής φόρτισης.



Η δημιουργία των αυτοκινήτων με μπαταρίες βρίσκεται σε εξέλιξη και η πρώτη ηλεκτροκίνητη Mercedes-Benz, η EQ αναμένεται να φτάσει στους εκθεσιακούς χώρους το 2019. Με απλές και καθαρές γραμμές σε συνδυασμό με την κλασική και αναγνωρίσιμη μάσκα της εταιρείας η νέα EQC ανοίγει το μέλλον για το ηλεκτρικό μέλλον της Mercedes.

Ως το πρώτο μοντέλο της Mercedes-Benz που θα κυκλοφορήσει στο πλαίσιο του νέου brand EQ, το EQC διαθέτει ένα νέο σύστημα κίνησης με συμπαγείς ηλεκτρικούς κινητήρες σε κάθε άξονα.

Αυτοί δίνουν στο EQC τα χαρακτηριστικά οδήγησης ενός τετρακίνητου. Για να μειωθεί η κατανάλωση ενέργειας και να αυξηθεί ο δυναμισμός, οι ηλεκτρικοί κινητήρες είναι διαμορφωμένοι με διαφορετικό τρόπο: ο εμπρός ηλεκτρικός κινητήρας είναι βελτιστοποιημένος για την καλύτερη δυνατή απόδοση στην περιοχή χαμηλής έως μέσης φόρτισης, ενώ ο πίσω καθορίζει για πιο δυναμική οδήγηση. Μαζί, παράγουν 300 kW και μέγιστη ροπή 765 Nm. Η μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία έχει ενεργειακό περιεχόμενο 80 kWh, τροφοδοτεί το όχημα με ενέργεια.

Η κατανάλωση ενέργειας και η γκάμα των ηλεκτρικών οχημάτων εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από το στυλ οδήγησης. Το νέο EQC υποστηρίζει τον οδηγό του με πέντε προγράμματα οδήγησης (που μπορεί να επιλέξει ο οδηγός του), καθένα με διαφορετικά χαρακτηριστικά. Στους πιο οικονομικούς τρόπους οδήγησης, το απτικό πεντάλ γκαζιού που ζητάει από τον οδηγό να εξοικονομεί ενέργεια παίζει σημαντικό ρόλο. Ο οδηγός είναι επίσης σε θέση να επηρεάσει το επίπεδο ανάκτησης χρησιμοποιώντας τα λεγόμενα paddles πίσω από το τιμόνι.



Το σύστημα ECO Assist παρέχει στον οδηγό πλήρη υποστήριξη κατά την οδήγηση με πρόβλεψη: προτρέπει τον οδηγό όταν είναι σκόπιμο να βγάλει το πόδι του από το γκάζι, π.χ. επειδή το όχημα προσεγγίζει ένα όριο ταχύτητας και από λειτουργίες όπως η ακτογραμμή και ο ειδικός έλεγχος της ανάκτησης. Για το σκοπό αυτό, τα δεδομένα πλοήγησης, η αναγνώριση των σημάτων κυκλοφορίας και οι πληροφορίες από τους έξυπνους βοηθούς ασφαλείας (ραντάρ και στερεοφωνική κάμερα) συνδέονται και υποβάλλονται σε επεξεργασία.

Κατά κανόνα, το EQC είναι εφοδιασμένο με ενσωματωμένο φορτιστή (OBC) με χωρητικότητα 7.4 kW, που το καθιστά κατάλληλο για φόρτιση AC στο σπίτι ή στους δημόσιους σταθμούς φόρτισης. Η φόρτιση σε ένα Wallbox της Mercedes-Benz είναι έως και τρεις φορές πιο γρήγορη από ότι σε μια οικιακή πρίζα. Είναι ταχύτερη με τη χρέωση DC (η οποία είναι στάνταρ για το EQC) μέσω CCS (Συστήματα συνδυασμένης χρέωσης) στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ κάνοντας την φόρτιση μια ευχάριστη εμπειρία. Ανάλογα με την κατάσταση φόρτισης, το EQC μπορεί να φορτιστεί με μέγιστη ισχύ μέχρι 110 kW σε κατάλληλο σταθμό φόρτισης. Σε περίπου 40 λεπτά, η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί από 10 έως 80%.

Η Mercedes-Benz για την καλύτερη εξέλιξη του νέου ηλεκτρικού μοντέλου της έχει δημιουργήσει 200 πρωτότυπα και οχήματα προπαραγωγής του EQC τα οποία θα έχουν ολοκληρώσει δοκιμές που καλύπτουν αρκετά εκατομμύρια χιλιόμετρα σε τέσσερις ηπείρους (Ευρώπη, Βόρεια Αμερική, Ασία και Αφρική). Το πρόγραμμα δοκιμών περιλαμβάνει περισσότερες από 500 μεμονωμένες δοκιμές. Υπάρχουν επίσης ειδικές δοκιμές για τον ηλεκτρικό κινητήρα, την κυψέλη καυσίμου και την αλληλεπίδραση όλων των εξαρτημάτων του κινητήρα.



Για την Mercedes-Benz η ποιότητα, η ασφάλεια και η αξιοπιστία του νέου ηλεκτρικού οχήματος είναι υψίστης σημασίας. Η δομή του οχήματος του EQC έχει προσαρμοστεί ώστε να ανταποκρίνεται στις ειδικές απαιτήσεις των ηλεκτρικών εξαρτημάτων της μπαταρίας και είναι διαμορφωμένη έτσι ώστε να επιτυγχάνει το συνηθισμένο υψηλό επίπεδο ασφάλειας. Για παράδειγμα, ένα νέο υποπλαίσιο περιβάλλει τα εξαρτήματα κίνησης που βρίσκονται στο μπροστινό τμήμα και αυτή η μονάδα υποστηρίζεται από τα συνήθη σημεία στήριξης.

Το EQC διαθέτει το καινούριας τεχνολογίας καινοτόμο σύστημα πολυμέσων MBUX - Mercedes-Benz User Experience, το οποίο διαθέτει πολλές επιπλέον λειτουργίες που σχετίζονται με το EQ έναντι των «κανονικών» μοντέλων της, όπως η προβολή της εμβέλειας, η κατάσταση φόρτισης και η ροή ενέργειας. Η βελτιστοποιημένη πλοήγηση EQ, οι τρόποι οδήγησης, το ρεύμα φόρτισης και ο χρόνος αναχώρησης μπορούν επίσης να ελεγχθούν και να ρυθμιστούν μέσω του MBUX. Η οθόνη MBUX διαθέτει ένα ειδικό πλακίδιο EQ όπου ομαδοποιούνται πολλές λειτουργίες EQ. Χάρη στην αναγνώριση της φυσικής γλώσσας, ο φωνητικός έλεγχος για το EQ βοηθά τον οδηγό να οδηγεί χωρίς να τον απασχολεί κάτι άλλο εκείνη την στιγμή.

Το μέλλον όπως όλα δείχνουν θα είναι ηλεκτρικό και η Mercedes-Benz δεν θα μπορούσε να λείψει από αυτή τη μελλοντική τεχνολογία.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις