Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Η ηλεκτρική Mercedes που «έβλεπε» 32 χρόνια μπροστά
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η ηλεκτρική Mercedes που «έβλεπε» 32 χρόνια μπροστά

Διαβάστηκε από 5732 αναγνώστες - 28/5/2022

Το 1990, η Mercedes παρουσίασε μία ηλεκτρική έκδοση της 190E, η οποία είχε 2 κινητήρες στον πίσω άξονα, καθώς και σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Σας παρουσιάζουμε την 190E Elektro, ένα αυτοκίνητο που ήταν ο πρόγονος των σημερινών EQ.

Η ηλεκτροκίνηση έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας, αφού το ποσοστό των EV οχημάτων ολοένα και αυξάνεται, ακόμα και στη χώρα μας. Η Mercedes έχει δημιουργήσει τη δική της γκάμα, την περίφημη EQ, η οποία έκανε το ντεμπούτο της το 2016 με το concept Generation EQ. Αρκετά χρόνια πίσω, υπήρχε άλλο ένα ηλεκτρικό Αστέρι από τη Στουτγάρδη που κυκλοφόρησε πειραματικά για 4 χρόνια, ήταν βασισμένο στην 190E και ήταν αρκετά μπροστά από την εποχή του.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε στο Φεστιβάλ του Ανόβερου το 1990, και ονομαζόταν 190E Elektro. Χρησιμοποιώντας ως βάση το δημοφιλές μοντέλο, η εταιρεία είχε σκοπό να πειραματιστεί με διαφορετικές διατάξεις και τεχνολογίες μπαταριών και μηχανικών συνόλων. Την επόμενη χρονιά, στο Σαλόνι της Γενεύης, εμφανίστηκε η βελτιωμένη έκδοση του ηλεκτρικού sedan, αποδεικνύοντας την προσήλωση της Mercedes στο συγκεκριμένο project. Η ευρυχωρία, ο εξοπλισμός καθώς και τα συστήματα ασφαλείας του αυτοκινήτου, ήταν ακριβώς ίδια με αυτά των συμβατικών 190E με κινητήρες εσωτερικής καύσεως. Σε κάθε πίσω τροχό, βρισκόταν ένας ηλεκτροκινητήρας 22 ίππωνσυνδυαστική ισχύς 44 αλόγων, σήμερα ακούγεται μικρή, αλλά αυτό είναι μία απόδειξη των αλμάτων που έχει κάνει η τεχνολογία μέσα σε 3 δεκαετίες.
Η Mercedes 190E Elektro διέθετε μπαταρία νατρίου- χλωριούχου νικελίου, καθώς και σύστημα ανάκτησης ενέργειας, κάτι που χρησιμοποιείται κατά κόρον στις μέρες μας. Με μία φόρτιση, ο ηλεκτρικός πρωτοπόρος μπορούσε να διανύσει 110km.



Ένα γνωστό χαρακτηριστικό των EV οχημάτων είναι το αυξημένο βάρος τους, λόγω των ηλεκτρικών εξαρτημάτων που διαθέτουν. Οι μηχανικοί στη Στουτγάρδη, αφαίρεσαν ό,τι περίσσευε από το πάλαι ποτέ θερμικό μηχανικό σύνολο, και τελικά το αυτοκίνητο ζύγιζε 200kg περισσότερα από τα συμβατικά αδελφά του μοντέλα.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε