autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Ηλ. χειρόφρενο: Η ποτηροθήκη και οι...μαγκιές

5/7/2018

Έχει τύχει να μπείτε πρόσφατα σε ένα τελευταίας τεχνολογίας αυτοκίνητο; Είτε οδηγός είστε, είτε συνοδηγός θα προσέξετε ότι κάτι λείπει...

autoagora Team

Το εκθρόνισε η ποτηροθήκη;
Το συμβατικό χειρόφρενο δείχνει να έχει «εκδιωχθεί» από το αυτοκίνητο για να υπάρχει μεγαλύτερος χώρος και περισσότερη άνεση για οδηγό και συνοδηγό. Παράλληλα το απλό κουμπί που το αντικατέστησε φαίνεται να κάνει πιο εύκολη τη ζωή του οδηγού ο οποίος δεν χρειάζεται πια να ξοδεύει δύναμη σε ανέβασε και κατέβασε.
 
Τέλος οι... μαγκιές
Το ηλεκτρικό χειρόφρενο φέρνει μία αλλαγή στην εν κινήσει λειτουργία του. Σε αντίθεση με το συμβατικό που «μπλόκαρε» τους 2 τροχούς, το ηλεκτρικό εμπλέκει το σύστημα πέδησης και στους 4 τροχούς. Απότοκο αυτού είναι η αδυναμία χρήσης του για εντυπωσιακές μανούβρες ούτε όμως και για αποτροπή υποστροφικών συμπεριφορών. Από την άλλη όμως το ηλεκτρικό χειρόφρενο βοηθάει σιγουρεύει το απόλυτο φρενάρισμα σε περίπτωση που πρέπει το αμάξι να ακινητοποιηθεί πλήρως.
 
Κι αν μείνω από ρεύμα;
Ένα από τα βασικά προβλήματα που ενδέχεται να «προκαλέσει το ηλεκτρικό χειρόφρενο είναι το μπλοκάρισμα σε περίπτωση που μείνουμε από ρεύμα - μπαταρία. Τα ηλεκτρικά χειρόφρενα τύπου ντίζας προσφέρουν λύση επιτρέποντας στον οδηγό να επέμβει και να το απενεργοποιήσει χειροκίνητα. «Σωτήρας» σε τέτοια περίπτωση είναι το ειδικό εργαλείο που δίνεται με την αγορά του αυτοκινήτου και τοποθετείται στο κατάλληλο σημείο στο χώρο αποσκευών.