Στις 7000rpm θα στροφάρει ο νέος turbo κινητήρας 2300 κυβικών που εξελίσσει η Hyundai, φέρνοντας τεχνολογία από τους αγώνες στα εργοστασιακά μοντέλα για το δρόμο.
autoagora Team
Η Hyundai έχει εισέλθει για τα καλά στο χώρο των αυτοκινήτων επιδόσεων, χάρη στη σειρά N των μοντέλων της, μία ονομασία που έκανε το ντεμπούτο της το 2017 με το εντυπωσιακό i30N.
Το τμήμα N έχει καθιερωθεί πλέον και εξελίσσει τα καυτά Hyundai, όπως κάνει αντίστοιχα η AMG της Mercedes και το M-division της BMW, και οφείλει το όνομά του στο Nyamang R&D Center, που είναι το τμήμα δοκιμών και εξελίξεων της Hyundai. Ταιριαστά, το N θα μπορούσε να σημαίνει και «Nürburgring».
Η Hyundai, χρησιμοποιώντας τεχνολογία που εξέλιξε μέσα από το WRC αλλά και το πρωτάθλημα τουρισμού TCR, έχει στα σκαριά έναν turbo κινητήρα 2300 κυβικών, ο οποίος θα έχει κόφτη στις 7000rpm. Τόσο η κυλινδροκεφαλή όσο και ο κορμός του μοτέρ έχουν ενισχύσεις που χρησιμοποιούνται στα αγωνιστικά της εταιρείας στο WRC, ενώ ακόμα και η φλάντζα κεφαλής έχει βελτιστοποιηθεί με βάση την τεχνολογία που προέκυψε από την αγωνιστική εμπειρία της Hyundai, η οποία χάρισε στους Κορεάτες την πρώτη θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών του WRC. Έτσι, ο νέος κινητήρας θα μπορεί να στροφάρει πιο ψηλά, ενώ τα μηχανικά φορτία παραμένουν χαμηλά.
Δεν γνωρίζουμε ακόμα την ιπποδύναμη που θα παράγει ο νέος, turbo κινητήρας των 2,3 λίτρων, αλλά πιστεύουμε πως το υψηλότερο και αποδοτικότεροστροφάρισμά του θα συμβάλλει στην μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση, φέρνοντας λίγη από την αίσθηση των αγωνιστικών WRC στα μελλοντικά Hyundai N και N-line που θα κυκλοφορήσουν στο δρόμο.