autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
3 φωτογραφίες »

Νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη για το υβριδικό Ford Puma

19/2/2021

Στην προσπάθειά της να βελτιώσει την εμπειρία οδήγησης, τις εκπομπές ρύπων και την κατανάλωση, η Ford λανσάρει ένα νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη για την υβριδική έκδοση του Puma. Δείτε με ποιο μοτέρ θα «συνεργάζεται».

autoagora Team

Επιλέξτε το Ford Puma σας. Mild hybrid ή ηλεκτρικό. Όλα όσα χρειάζεστε κι ακόμα περισσότερα.

Η Ford λανσάρει τώρα ένα νέο, 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο για το Puma με κινητήρα EcoBoost Hybrid, δίνοντας για πρώτη φορά τη δυνατότητα στους λάτρεις του είδους να μειώσουν περαιτέρω τις εκπομπές CO2 και την κατανάλωση σε συνδυασμό με την ήπια υβριδική τεχνολογία 48 volt της Ford. Η τεχνολογία EcoBoost Hybrid της Ford χρησιμοποιεί μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα για την ανάκτηση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα και τη φόρτιση μιας μπαταρίας ιόντων λιθίου 48 Volt. Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον κινητήρα για την παροχή πρόσθετης ροπής (υποβοήθηση ροπής) για μείωση της κατανάλωσης ή βελτίωση των επιδόσεων, ανάλογα με το οδηγικό σενάριο.

Υποβοήθηση ροπής
 Η υποβοήθηση ροπής αξιοποιεί το BISG για την αύξηση της συνολικής διαθέσιμης ροπής από το σύστημα κίνησης κατά 20 Nm, πετυχαίνοντας πιο άμεση απόκριση στην εν κινήσει επιτάχυνση. Με τον τρόπο αυτό, η επιτάχυνση εν κινήσει για το Puma 1.0L EcoBoost Hybrid 125 PS με 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο βελτιώνεται μέχρι 4% συγκριτικά με την μη υβριδική έκδοση, ενώ η έκδοση με 155 ίππους φτάνει στα 100 km/h σε μόλις 8,7 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, το νέο αυτόματο κιβώτιο συνεργάζεται με τα διαθέσιμα προφίλ οδήγησης, όπως για παράδειγμα το πρόγραμμα Sport, στο οποίο διατηρεί χαμηλότερη σχέση για πιο σπορ απόκριση στις εντολές του οδηγού, ενώ έχει τη δυνατότητα κατεβάσματος έως και τριών σχέσεων επιτρέποντας ταχύτερες προσπεράσεις όταν απαιτείται μέγιστη επιτάχυνση. Οι εκδόσεις Puma ST-Line X και ST-Line Vignale με το νέο αυτόματο κιβώτιο διαθέτουν επίσης paddles για χειροκίνητες αλλαγές των σχέσεων.
 


Υποκατάσταση ροπής
Η υποκατάσταση ροπής αξιοποιεί το BISG για την παροχή πρόσθετης ροπής 24 Nm μειώνοντας έτσι το απαιτούμενο φορτίο του βενζινοκινητήρα και βελτιώνοντας την απόδοση. Ο συνδυασμός 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου με EcoBoost Hybrid είναι ιδιαίτερα κατάλληλος για την πόλη, όπου η οδήγηση με συχνές στάσεις-εκκινήσεις επιτρέπει συνεχή ανάκτηση και αξιοποίηση ενέργειας. Το αυτόματο κιβώτιο μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση των βέλτιστων στροφών του υβριδικού συστήματος προς όφελος της κατανάλωσης, για αυτό και το Puma EcoBoost Hybrid με 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο προβλέπεται να βελτιώσει τις εκπομπές CO2 πάνω από 5% συγκριτικά με τις αντίστοιχες βενζινοκίνητες εκδόσεις 1.0L EcoBoost (WLTP).

Βελτιωμένες τεχνολογίες υποβοήθησης
Το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο επιτρέπει τη λειτουργία πρόσθετων τεχνολογιών σε συνδυασμό με την οικονομία του EcoBoost Hybrid για πρώτη φορά, όπως η δυνατότητα απομακρυσμένης εκκίνησης του κινητήρα (Remote Start), μέσω της εφαρμογής FordPass, αλλά και τη λειτουργία Stop&Go για το Adaptive Cruise control, που μπορεί να σταματήσει τελείως το αυτοκίνητο σε συνθήκες κυκλοφορίας με σταμάτα-ξεκίνα στην πόλη και να το εκκινήσει αυτόματα εάν η στάση είναι μικρότερη των 3 δευτερολέπτων. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Roelant de Waard, general manager της Ford Ευρώπης: «Η προσθήκη του 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου στις επιλογές του συστήματος κίνησης EcoBoost Hybrid είναι ένα ακόμα βήμα στην αποστολή μας να κάνουμε τον εξηλεκτρισμό προσιτό σε όλους τους πελάτες μας».

Το Ford Puma EcoBoost Hybrid με αυτόματο κιβώτιο είναι ένα από τα 17 εξηλεκτρισμένα μοντέλα που θα λανσάρει η Ford στην Ευρώπη πριν από το τέλος της χρονιάς.

Επιλέξτε το Ford Puma σας. Mild hybrid ή ηλεκτρικό. Όλα όσα χρειάζεστε κι ακόμα περισσότερα.