Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Opel Corsa OPC: Ο παρεξηγημένος «πύραυλος»!
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Opel Corsa OPC: Ο παρεξηγημένος «πύραυλος»!

Διαβάστηκε από 8613 αναγνώστες - 30/10/2023

Το μεγαλύτερο ποσοστό των αγοραστών το λάτρεψε και συνεχίζει να το απολαμβάνει, ωστόσο παραμένει ένα από τα πιο παρεξηγημένα σύγχρονα αυτοκίνητα. Ο λόγος για το Opel Corsa OPC, το μπλε «πυραυλάκι» των 192 ίππων!

Ποια είναι η «συνταγή» της επιτυχίας ενός ισχυρού αυτοκινήτου στην χώρα μας; Σίγουρα η μικρή χωρητικότητα του κινητήρα, αλλά και δυνατότητα αναβάθμισής του. Το Opel Corsa OPC κάλυπτε τις δύο αυτές απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού και η επιτυχία του ήταν προδιαγεγραμμένη. Ώρα να θυμηθούμε το παρεξηγημένο «πυραυλάκι» που ταυτίστηκε με το μπλε χρώμα και εξακολουθεί να «γράφει» χιλιόμετρα στους ελληνικούς δρόμους κρύβοντας πολλές φορές κάτω από το καπό έναν κινητήρα που ξεπερνά κατά πολύ τους 200 ίππους.
Το επίσημο ντεμπούτο της κορυφαίας έκδοσης του Opel Corsa OPC πραγματοποιήθηκε το 2007 και, ως γνωστόν, η αναβάθμιση έγινε από το τμήμα Opel Performance Center. Εξωτερικά οι διαφοροποιήσεις ήταν αρκετές συγκριτικά με τις απλές εκδόσεις, με το «αγριεμένο» bodykit να περιλαμβάνει διαφοροποιημένους προφυλακτήρες με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και πλαϊνές ποδιές. Τα πλαίσια των προβολέων ομίχλης, οι καθρέπτες με διπλή βάση στήριξης και χαρακτηριστικές ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18 ιντσών με τις μπλε δαγκάνες ήταν στοιχεία που το έκαναν ξεχωριστό.



Ιδιαίτερο, βέβαια, ήταν και το πίσω μέρος στο οποίο πέρα από την αεροτομή συναντούσαμε και την τριγωνική εξάτμιση που ήταν τοποθετημένη στο κέντρο. Παρόμοιο κλίμα επικρατούσε και στο εσωτερικό, με τα μπάκετ καθίσματα της Recaro να αποτελούν μέχρι σήμερα στοιχείο εντυπωσιασμού. Τα μπλε διακοσμητικά στοιχεία βρίσκονταν σε αρκετές επιφάνειες, ενώ το «flat buttomed» τιμόνι, ο επιλογές και τα αλουμινένια πεντάλ ήταν στοιχεία που έδιναν έναν άκρως «sportive» χαρακτήρα.

192 ίπποι και 0-100 χλμ./ώρα σε 7,2 δλ.
Μπορεί η πλειονότητα των Opel Corsa OPC σήμερα να έχουν δεχθεί μηχανικές αναβαθμίσεις, ωστόσο ήταν ένα αυτοκίνητο με αξιοπρεπέστατες επιδόσεις από την εργοστασιακή του μορφή. Κάτω από το καπό συναντάμε το υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα χωρητικότητας 1,6 λτ., ο οποίος αποδίδει 192 ίππους και 230 Nm από τις 1.980 σ.α.λ. Κάπως έτσι, τα 0-100 χλμ./ώρα ήταν υπόθεση 7,2 δλ. και η τελική ταχύτητα άγγιζε τα 225 χλμ./ώρα. Η κίνηση περνούσε ασφαλώς στον εμπρός άξονα μέσω μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων, με την σωστή κλιμάκωσή του να «διευκολύνει» ακόμα περισσότερο το έργο του κινητήρα.



Μάλιστα, στοιχείο που έκανε το συγκεκριμένο μοτέρ ιδιαίτερα δημοφιλές ήταν ο εύκολος τρόπος με τον οποίο μπορούσε να επιτευχθεί σημαντική αύξηση της ιπποδύναμης.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Σελ.
2
Nurburgring Edition: Το «ειδικό» OPC
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις