Πώς θα σας φαινόταν μία μοντέρνα έκδοση του θρυλικού Toyota AE86 με εμφάνιση-φόρο τιμής στο μοντέλο των 80s; Αν αγαπήσατε το δίδυμο των Corolla και Levin, θα λατρέψετε την νέα, ψηφιακή εκδοχή. Θα θέλατε να τη δείτε σε παραγωγή;
Η Toyota έχει κατασκευάσει μερικά από τα πιο εμβληματικά sport αυτοκίνητα της Ιαπωνίας, και, τιμώντας το παρελθόν της, συνεχίζει και παράγει τη Supra, ενώ παράλληλα το νέο GT86 είναι προ των πυλών.
Παρόλο που το τελευταίο μοντέλο θεωρείται ως ο πνευματικός απόγονος της θρυλικής AE86 που κυκλοφόρησε το 1984, ένας ανεξάρτητος σχεδιαστής που ονομάζεται Rain Prisk θεώρησε πως έλειπε το retro στοιχείο που διαθέτουν πολλές μοντέρνες αναβιώσεις κλασσικών οχημάτων, όπως η Chevrolet Camaro, η Ford Mustang και τα Mini, και δημιούργησε ψηφιακά ένα αυτοκίνητο το οποίο έχει σαφέστατες αναφορές στον ιαπωνικό θρύλο των βουνών.
Αυτό που «τραβά» αμέσως την προσοχή μας, είναι η διχρωμία λευκού-μαύρου που γνωρίσαμε στην AE86 και το manga Initial D, που έχει μείνει στην ιστορία ως «Panda». Ο εμπρόσθιος προφυλακτήρας έχει ένα κεντρικό άνοιγμα, εκατέρωθεν του οποίου βρίσκονται τα λεπτά φλας, ένα χαρακτηριστικό των περισσότερων Toyota του παρελθόντος που είχαν τα συγκεκριμένα φώτα στο ίδιο σημείο. Χαμηλά βρίσκουμε ένα τονισμένο spoiler που προεξέχει αρκετά, θυμίζοντας το αντίστοιχο πρόσθετο που διέθεταν τα Ιαπωνικά pre-facelift (zenki) AE86.
Σκεπτόμενος ρεαλιστικά, ο σχεδιαστής δεν χρησιμοποίησε pop-up φανάρια. Αντιθέτως, τα φωτιστικά σώματα είναι λεπτά, κάτι που είναι σύνηθες στα σύγχρονα μοντέλα. Ας μην ξεχνάμε εξάλλου, πως εκτός από τις «Sprinter Trueno» εκδόσεις με τα αναδιπλούμενα φώτα, υπήρχαν οι εξίσου δημοφιλείς «Corolla Levin» με σταθερά, μακρόστενα φανάρια.
Στο πλάι, τα φτερά είναι φουσκωμένα, και η γραμμή της οροφής έχει καθοδική πορεία, όπως άλλωστε και στο μοντέρνο GT86. Το πίσω μέρος παντρεύει έντεχνα το παλιό με το καινούργιο, αφού τα λεπτά LED φώτα βρίσκονται μέσα σε ένα μαύρο πλαίσιο, το οποίο παραπέμπει στο σχήμα των φαναριών του κλασσικού οχήματος, ενώ στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα βρίσκουμε έναν μεγάλο διαχύτη, στο κέντρο του οποίου φιλοξενείται η ευμεγέθης διπλή απόληξη της εξάτμισης.
Τέλος, οι μαύρες retro ζάντες διαθέτουν μία μοντέρνα πινελιά χάρη στη λευκή ρίγα στην μία εκ των 5 ακτινών τους.
Ο Rain Prisk δηλώνει πως οι διαστάσεις του αυτοκινήτου είναι σχεδόν ίδιες με αυτές του GT86. Με δεδομένη την τεράστια λατρεία που έχουν οι fans για το ιστορικό AE86, καθώς και την στροφή των αυτοκινητοβιομηχανιών προς τα retro μοντέλα, πόσο πιθανή θα ήταν η παραγωγή ενός coupe που θυμίζει το δίδυμο των Levin και Trueno των 80s, όχι μόνο στο χαρακτήρα αλλά και στην εμφάνιση;