autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
4 φωτογραφίες »

Renault Talk: Οι Γάλλοι μας παρουσιάζουν τους στόχους τους

18/5/2021

Στην ανάλυση των μελλοντικών της σχεδίων προχώρησε η Renault παρουσιάζουν τις ιδέες της για το μέλλον. Ανάμεσα σε αυτές ακούστηκαν μεταξύ άλλων οι φιλοδοξίες της εταιρείας, αλλά και η γενικότερη επιχειρηματική στρατηγική.

Η αγαπημένη και ανθρωποκεντρική Renault εισέρχεται σε μία νέα εποχή, φέρνοντας ένα αέρα εκμοντερνισμού στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία. Η "Nouvelle Vague" θα μετατρέψει τη Renault σε μία μάρκα με επίκεντρο την τεχνολογία, τις υπηρεσίες και τις καθαρές πηγές ενεργείας, που εξελίσσει ευφυέστερα αυτοκίνητα και πιο βιώσιμες λύσεις μετακίνησης.

Αυτό συμβαδίζει με το DNA της μάρκας, ως μία εταιρεία που άλλαξε με την πάροδο των χρόνων κατά τη διάρκεια του 20ου αιώνα, επινοώντας, σε κάθε βήμα της εξέλιξής της, καινοτόμα και σύγχρονα αυτοκίνητα. Το 2021, περισσότερο από ποτέ, η Renault προσπαθεί να ανταποκριθεί στις προσδοκίες της αγοράς για υπεύθυνες, χωρίς εκπομπές καυσαερίων, ασφαλείς και αναβαθμισμένες λύσεις μετακίνησης, οι οποίες ανταποκρίνονται στις ανάγκες των καιρών.

Κατά τη διάρκεια του Renault Talk #1, ο Luca de Meo επαναπροσδιόρισε την κατεύθυνση στην οποία έχει στόχο να κινηθεί η μάρκα, με επίκεντρο το στρατηγικό πλάνο Renaulution:
-Ως ηγέτης σε ό,τι αφορά την ενεργειακή μετάβαση της αυτοκινητοβιομηχανίας, η Renault θα γίνει η πιο πράσινη μάρκα της Ευρώπης έως το 2030, με τα 9 στα 10 αυτοκίνητα που πουλάει να είναι εξηλεκτρισμένα.

-Από τις κορυφαίες εταιρείες στον τομέα της τεχνολογίας και των υπηρεσιών, η Renault συμβάλλει στη διαμόρφωση του μέλλοντος των αστικών μετακινήσεων, κυρίως μέσω του προγράμματος "Software République".  Περισσότεροι από 2.000 μηχανικοί, από 5 κορυφαίες εταιρείες του χώρου της αυτοκινητοβιομηχανίας, θα μοιραστούν τις εμπειρίες & την τεχνογνωσία τους σε τομείς όπως είναι η κυβερνοασφάλεια, η τεχνητή νοημοσύνη, η επεξεργασία των δεδομένων, το λογισμικό και η μικρο-ηλεκτρονική, με στόχο να προσφέρουν χρηστικές λύσεις μετακίνησης για πόλεις και οργανισμούς.



-Το Renault Re-Factory – Το πρώτο εργοστάσιο κυκλικής οικονομίας στην Ευρώπη – σηματοδοτεί τη στροφή προς ένα πιο βιώσιμο και υπεύθυνο μοντέλο ανάπτυξης, με πάνω από 120.000 οχήματα (συμπεριλαμβανομένων και των ηλεκτρικών - EV) να ανακυκλώνονται κάθε χρόνο. Σχεδόν ένα 80% των στρατηγικά ανακυκλώσιμων υλικών θα ξαναχρησιμοποιείται στις νέες μπαταρίες. Έως το 2030, η Renault στόχο έχει να γίνει ο κορυφαίος κατασκευαστής αυτοκινήτων στον κόσμο, σε ό,τι αφορά το ποσοστό των ανακυκλωμένων υλικών που χρησιμοποιεί στην κατασκευή των καινούργιων της αυτοκινήτων.

-Η Renault αναβαθμίζει τα "αυτοκίνητα για να ζεις" (voitures à vivre) σε ανώτερες κατηγορίες: Μέχρι το 2025, στόχο έχει να παρουσιάσει 7 μοντέλα στα segment C και D, ενώ όλα τους θα είναι ηλεκτρικά. Το Arkana σηματοδοτεί την έναρξη της επιθετικής εμπορικής πολιτικής, ενώ σύντομα πρόκειται να παρουσιαστεί η επόμενη γενιά του Megane E-TECH Electric, ενός αυτοκινήτου που αντανακλά το μέλλον των δικτυωμένων και αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Τέλος, η διαρκής εξέλιξη της τεχνολογίας E-TECH Hybrid θα εξακολουθήσει να εξασφαλίζει, στα επερχόμενα μοντέλα του segment C και D, οικονομία αλλά και δυνατές εμπειρίες οδηγικής απόλαυσης.

ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ, ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ
Σε ολόκληρη την ιστορία της, η μάρκα Renault βίωσε διαδοχικές αλλαγές στην ταυτότητά της. Ένα όμως στοιχείο παρέμεινε αναλλοίωτο από το 1925: και αυτό δεν είναι άλλο από το άμεσα αναγνωρίσιμο σήμα του διαμαντιού της Renault, που αποτελεί και το διαχρονικό έμβλημα της μάρκας.

Η τελευταία εκδοχή του δημιουργήθηκε το 1992 και, παρόλο που αναβαθμίστηκε το 2015, σταδιακά άρχισε να δείχνει λίγο παρωχημένο. Καθώς η μάρκα είναι απόλυτα προσανατολισμένη στη σύγχρονη, διεθνή αγορά, όπου η εικόνα της αποτυπώνεται σε διάφορους τομείς δραστηριότητας, το νέο λογότυπό της είναι πιο μοντέρνο, πιο «ζωντανό» και εξυπηρετεί έναν βασικό σκοπό: να αναδείξει τη Renault ως μία εταιρεία πιο φιλική και με περισσότερο ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα λιτό αλλά ισχυρό σχέδιο, χωρίς το όνομα της μάρκας, που αντικατοπτρίζει τον εξωστρεφή χαρακτήρα και τη διαφάνεια που τη χαρακτηρίζει.

Το νέο λογότυπο έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία με την εταιρεία Landor & Fitch consultants και θα κοσμεί, από την επόμενη χρονιά, όλα τα νέα μοντέλα της Renault. Μέχρι το 2024, ολόκληρη η γκάμα της Renault θα διαθέτει το νέο λογότυπο. 



Η ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ E-TECH ΥΒΡΙΔΙΚΩΝ ΤΗΣ  RENAULT
Με πάνω από 10 χρόνια εμπειρίας και σχεδόν 400.000 πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι σήμερα, η Renault είναι ηγέτης των ηλεκτρικών (EV) αυτοκινήτων στην ευρωπαϊκή αγορά. Επενδύοντας στην εξειδίκευσή της στον τομέα των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων, η Renault έχει ήδη διευρύνει τη γκάμα της με υβριδικές και plug-in hybrid εκδόσεις.
Με πάνω από 150 κατοχυρωμένες πατέντες και με την αξιοποίηση της εμπειρίας από τους αγώνες της Formula1, η τεχνολογία E-TECH hybrid αποτελεί ένα εξαιρετικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Τόσο τα υβριδικά όσο και τα plug-in hybrid μοντέλα, προσφέρουν τον ιδανικό βαθμό οικονομίας αλλά και οδηγικής απόλαυσης, περιορίζοντας ταυτόχρονα τις εκπομπές του CO2, αλλά και την κατανάλωση.

Μέσα στο 2020 η επαναστατική αυτή τεχνολογία ξεκίνησε να προσφέρεται σε τρία από τα βασικά μοντέλα της μάρκας, αποτελώντας την καλύτερη απόδειξη της προσπάθειάς της να γίνει η εμπειρία EV προσιτή και προσβάσιμη από όλους: Clio E-TECH Hybrid, Captur E-TECH Plug-in Hybrid, Megane Wagon E-TECH Plug-in Hybrid.
Το 2021, με τα νέα Arkana, Captur E-TECH Hybrid και Megane Hatchback E-TECH Plug-In Hybrid, η Renault διαθέτει πλέον μία πλήρη γκάμα εξηλεκτρισμένων οχημάτων, αποτελούμενη από έξι μοντέλα E-TECH hybrid και plug-in hybrid.
 
Ο Gilles Le Borgne, Ε. Αντιπρόεδρος (EVP) Μηχανικής του Renault Group, επιβεβαίωσε ότι η μάρκα προετοιμάζεται για το μέλλον, περνώντας, πλέον, στις επόμενες γενιές μοντέλων E-TECH υβριδικής τεχνολογίας. 
Αναφορικά με τα μεγαλύτερα segments – ειδικότερα εκείνο των C-SUV – το 2022 θα παρουσιαστεί ο νέος 3κύλινδρος κινητήρας 1,2 λίτρου που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα για απόδοση 200 ίππων σε υβριδική έκδοση, ή 280 ίππων σε plug-in hybrid έκδοση με κίνηση στους 4 τροχούς (μέσα στο 2024).