Την ώρα που όλες οι εταιρείες καταργούν τους μεγάλους ατμοσφαιρικούς κινητήρες, η Ford Mustang «πλέει» κόντρα στο ρεύμα και σταματά τη διάθεση του 2,3 Ecoboost για την αγορά της Ευρώπης.
Μπορεί να βρισκόμαστε στην εποχή του downsizing και των κινητήρων μικρής χωρητικότητας, αλλά στην περίπτωση της Ford Mustang η νέα τάση φαίνεται ότι δεν ευδοκίμησε. Οι αριθμοί λένε πάντα την αλήθεια και στην περίπτωση του «muscle car» από την απέναντι πλευρά του Ατλαντικού αποδείχθηκε ότι το μικρό μοτέρ δεν έπεισε ιδιαίτερα το κοινό. Ενδεικτικά, στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου διαπιστώθηκε ότι από το 2015 έως το 2020, μόλις το 15% των Ford Mustang που πωλήθηκαν έκρυβαν κάτω από το καπό τον «μικρό» Ecoboost χωρητικότητας 2,3 λτ.
Κάπως έτσι, αποφασίστηκε ότι η διάθεση της Ford Mustang στην αγορά θα γίνεται αποκλειστικά στην ισχυρή έκδοση ονόματι GT. Η ισχυρή έκδοση του αμερικανικού μοντέλου έρχεται με έναν ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα χωρητικότητας 5 λτ., ο οποίος αποδίδει 450 ίππους και συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, είτε με αυτόματο σασμάν με 10 ταχύτητες.
Από την άλλη πλευρά, ο τετρακύλινδρος 2,3 Ecoboost είναι τετρακύλινδρος και αποδίδει 310 ίππους με 475 Nm ροπής. Το υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ θα συνεχίσει να διατίθεται στις υπόλοιπες αγορές και θα προσφέρεται στις τρεις εκδόσεις αμαξώματος Fastback, Premium και Convertible.
Τέλος, αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι το πισωκίνητο μοντέλο, στην κορυφαία του εκδοχή GT, ξεκινά από την τιμή των 63.706 ευρώ στην έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ για το αυτόματο 10άρι, η τιμή αυξάνεται στα 63.560 ευρώ.