Υπεύθυνη για την ανάπτυξη του μονοκύλινδρου κινητήρα, ο οποίος παράγει θερμική και ηλεκτρική ενέργεια, είναι η κοινοπραξία ARPA-E.

«20% καλύτερη απόδοση το μονοκύλινδρο μοτέρ νέας γενιάς»

Διαβάστηκε από 1237 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/7/2019

Η κοινοπραξία ARPA-E, δηλώνει πως κατασκεύασε ένα μονοκύλινδρο κινητήρα που προσφέρει τουλάχιστον 20% βελτίωση σε αποδοτικότητα έναντι των σημερινών εναλλακτικών λύσεων.

 
   
Υπεύθυνη για την ανάπτυξη του μονοκύλινδρου κινητήρα, ο οποίος παράγει θερμική και ηλεκτρική ενέργεια, είναι η κοινοπραξία ARPA-E με επικεφαλής την MAHLE Powertrain. Σύμφωνα με όσα αναφέρει το δελτίο τύπου το οποίο εκδόθηκε, το νέο μοτέρ χρησιμοποιεί την τελευταία τεχνολογία ανάφλεξης πριν από το θάλαμο και βοηθά στην καλύτερη παραγωγή και διανομή ενέργειας.
 
Οι δοκιμές που έγιναν έδειξαν ότι ο μονοκύλινδρος κινητήρας, ο οποίος λειτουργεί με φυσικό αέριο (CNG) προσφέρει τουλάχιστον 20% βελτίωση σε αποδοτικότητα έναντι των σημερινών κυριότερων εναλλακτικών λύσεων. Αυτό εν μέρει επιτυγχάνεται λόγω της τεχνολογία χαμηλής τριβής, αλλά και της νέας τεχνολογίας ανάφλεξης προ-θαλάμου (MJI).
 
Το σύστημα MJI (MAHLE Jet Ignition), επεκτείνει τα όρια της κακής καύσης για να διατηρήσει χαμηλότερες θερμοκρασίες καυσίμου, έχοντας ωε αποτέλεσμα να μειωθεί ο επιβλαβής αριθμός NOx. Μάλιστα σύμφωνα με τη εταιρεία αυτή η απλότητα σχεδιασμού και κατασκευής θα μειώσει το κόστος και θα αυξήσει την ανθεκτικότητα.
 
«Η μείωση της ταχύτητας (downspeeding) είναι μια τεχνική που, παράλληλα με τη μείωση του μεγέθους (downsizing), έχει αποφέρει σημαντικά οφέλη απόδοσης στην αγορά αυτοκινήτων και επαγγελματικών οχημάτων. Παράλληλα με το MJI που είναι το κλειδί για την αύξηση της απόδοσης του νέου κινητήρα», δήλωσε μεταξύ άλλων ο Mike Bunce, επικεφαλής της έρευνας για το MAHLE Powertrain LLC και κύριος ερευνητής για το έργο.


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων