Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Το σπορ πίσω μέρος της Χ4 κάνει την διαφορά.

Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και τυπική BMW εργονομία, χαρακτηρίζουν το εσωτερικό της Χ4.

BMW X4 X-Drive 20d

8/1/2016

Η Χ4 είναι η σπορ εκδοχή της πετυχημένης Χ3 και απευθύνεται σε όσους επιθυμούν κάτι πιο …σπορ και κουπέ!

Τα σπορ SUV είναι μια κατηγορία που δημιούργησε  η BMW το 2008 παρουσιάζοντας την Χ6. Η νέα αυτή κατηγορία μπορεί να προβλημάτισε στην αρχή, σήμερα όμως έχει μπει για τα καλά στην ζωή μας και όλοι σχεδόν οι κατασκευαστές πολυτελών SUV έχουν, ή σκοπεύουν άμεσα να παρουσιάσουν, μοντέλα στην κατηγορία. Μετά την επιτυχία της Χ6 λοιπόν, η BMW παρουσιάζει την Χ4.

Σχεδίαση
Οι ξεχωριστές γραμμές της Χ3 διατηρούνται μέχρι τις μπροστινές πόρτες και από εκεί και πίσω το αμάξωμα γίνεται κουπέ, καταλήγοντας στην ανασηκωμένη ουρά με την ενσωματωμένη αεροτομή. Τα μεγάλα φωτιστικά και ο δίχρωμος προφυλακτήρας τονίζουν σχεδιαστικά το πίσω μέρος. Μπροστά ξεχωρίζει η μάσκα με τις χαρακτηριστικές γρίλιες της BMW, τα φωτιστικά σώματα και οι προβολείς ομίχλης, και οι εισαγωγές αέρα στον μεγάλο προφυλακτήρα. Οι έντονες μυώσεις γραμμές στο αμάξωμα τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα της Χ4. 

Εσωτερικό
Στο εσωτερικό κυριαρχεί η πολυτέλεια και η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, όπως και στην Χ3. Τα καθίσματα προσφέρουν εξαιρετική πλευρική στήριξη, τονίζοντας τον σπορ χαρακτήρα της Χ4, όπως και η οδηγοκεντρική τοποθέτηση της κεντρικής κονσόλας. Οι χώροι είναι άνετοι για πέντε ενήλικες, που έχουν στην διάθεσή τους αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει 500 λίτρα χωρητικότητα.

Κινητήρας
Ο δίλιτρος τουρμποντίζελ κινητήρας αποδίδει 190 ίππους και έχει 400 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Η κίνηση μεταδίδεται και στους 4 τροχούς και το κιβώτιο είναι αυτόματο, 8 σχέσεων. Στην πράξη, ο κινητήρας διακρίνεται για την ομαλή λειτουργία του αλλά και την δύναμή του, αφού κινεί τα 1.860 κιλά της Χ4, όχι μόνο ικανοποιητικά, αλλά χαρίζοντάς της εξαιρετικές επιδόσεις.  

Οδηγώντας
Η BMW X4 έχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης και αυτό φαίνεται από τα πρώτα χιλιόμετρα πίσω από τιμόνι της. Μέσα στην πόλη είναι εύχρηστη, με καλή περιφερειακή ορατότητα, που συμπληρώνεται από την κάμερα οπισθοπορείας, που βοηθά ιδιαίτερα στο παρκάρισμα. Στον αυτοκινητόδρομο η Χ4 είναι στο στοιχείο της, ταξιδεύοντας άνετα και ήσυχα, ενώ σε δρόμο με στροφές, η τετρακίνηση αυξάνει την παρεχόμενη πρόσφυση και η ανάρτηση περιορίζει τις κλίσεις του αμαξώματος. Τα φρένα είναι δυνατά και αποτελεσματικά και το τιμόνι ακριβές. Πολύ αποτελεσματικό είναι το σύστημα Performance Control, που φρενάρει επιλεκτικά τον πίσω εσωτερικό τροχό περιορίζοντας έτσι την υποστροφή.

Συμπέρασμα
Η Χ4 είναι μια ξεχωριστή πρόταση για όσους επιζητούν κάτι περισσότερο από ένα «συμβατικό» SUV. Η έκδοση με τον δίλιτρο τουρμποντίζελ κινητήρα των 190 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο αξίζει κάθε ευρώ που κοστίζει.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις