autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Το DFSK E5 καίει 3,3 λτ/100 χλμ στην πόλη και 5,3 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το DFSK E5 καίει 3,3 λτ/100 χλμ στην πόλη και 5,3 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο

3/9/2025

Όπως αναφέραμε, το DFSK E5 DE-i προσφέρεται αποκλειστικά με Plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης. Αυτό αποτελείται από έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων που αποδίδει 102 άλογα και 135 Nm ροπής, και έναν ηλεκτροκινητήρα με 177 ίππους και 300 Nm ροπής. Η συνολική ισχύς είναι 250 άλογα, η οποία μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός E-CVT κιβωτίου ταχυτήτων συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης.

Ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται από μια μπαταρία 17,5 kWh, που σύμφωνα με την εταιρεία προσφέρει αυτονομία 70 χιλιομέτρων σε κύκλο WLTP. Η εργοστασιακή τιμή κατανάλωσης είναι 1,2 λτ/100 χλμ.
Κατά τη δοκιμή μας, μετρήσαμε μέση κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες 5,3 λτ/100 χλμ, ένα νούμερο που κρίνεται πολύ καλό για ένα ογκώδες SUV βάρους 1,9 τόνων. Στην πόλη η κατανάλωση που είδαμε ήταν 3,3 λτ/100 χλμ, ενώ σε αυτοκινητόδρομο το DFSK E5 έκαψε 5,5 λτ/100 χλμ. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το μοντέλο να μπορεί να διανύσει 1.091 χιλιόμετρα πριν χρειαστεί να σταματήσει για ανεφοδιασμό. Αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα, το όχημα έχει αυτονομία 55 χιλιόμετρα.
 


Στα των επιδόσεων, η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα μετρήθηκε στα 9,1 δευτερόλεπτα. Για τις ρεπρίζ 60-100 χλμ/ώρα και 80-120 χλμ/ώρα τα χρονόμετρα σταμάτησαν στα 5 και 7,7 δευτερόλεπτα αντίστοιχα.
Όσον αφορά στη φόρτιση, αυτή επιτυγχάνεται σε 4 ώρες σε οικιακό φορτιστή 7,4 kW. Η ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα είναι ρυθμιζόμενη σε δύο στάδια, ενώ επίσης υπάρχει η επιλογή η μπαταρία να φορτίζεται από τον βενζινοκινητήρα κατά την οδήγηση.

Σελ.
1
DFSK E5 DE-i: Το φθηνότερο Plug-in hybrid της αγοράς
Σελ.
2
Το DFSK E5 έχει επιβλητικό όγκο και εκλεπτυσμένο design
Σελ.
3
Η καμπίνα του DFSK E5 είναι καλοσχεδιασμένη και έχει χώρους για 7 ενήλικες επιβάτες
Σελ.
4
Το DFSK E5 καίει 3,3 λτ/100 χλμ στην πόλη και 5,3 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο
Σελ.
5
Στο δρόμο το DFSK E5 είναι άνετο και ευκολοδήγητο

autoagora Team

CITROEN
PEUGEOT