
Δοκιμή Dacia Bigster 4x4 130 PS
Dacia Bigster Mild Hybrid 4x4, Τιμή 17/10/2025: 30 500€
Dacia Bigster 4x4 130 PS: Μεγαλύτερο, ακριβότερο από το Duster αλλά πιο οικονομικό στην πόλη
Ανετοι χώροι για πέντε ψηλούς, αλλά με σκληρά πλαστικά στην καμπίνα.
Οικονομία στην πόλη για 4κίνητο (7,3 λτ./100 χλμ.), πιο διψασμένο εκτός αστικού.
Δεν εντυπωσιάζει σε επιδόσεις, όμως τα φρένα είναι κορυφαία.
Καλή απόσταση από το έδαφος και πλούσιος εξοπλισμός, αλλά όχι high-tech.
autoagora Team
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το Dacia Bigster 4x4 με τα 130 άλογα
Το ολοκαίνουργιο Dacia Bigster είναι το μεγάλο «αδερφάκι» του Duster, και αποτελεί το μεγαλύτερο μοντέλο στη γκάμα της εταιρείας. Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει ήπια υβριδικά σύνολα με κίνηση στους εμπρός ή όλους τους τροχούς, καθώς full υβριδικό μοτέρ που είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητο.
Δοκιμάζουμε το Dacia Bigster 4x4 με τον mild hybrid κινητήρα που αποδίδει 130 άλογα. Παράλληλα, θα το αξιολογήσουμε με βάση τα αποτελέσματα των μετρήσεών μας όσον αφορά στην κατανάλωση, στην ευρυχωρία, στις επιδόσεις, στον εξοπλισμό, στην εγγύηση και στην τιμή, βάζοντάς το ταυτόχρονα «απέναντι» από το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας σε κάθε τομέα, συγκρίνοντάς το με τετρακίνητα SUV με ήπια υβριδικά και βενζινοκίνητα μοτέρ.
Το Dacia Bigster 4x4 των 130 ίππων είναι ένα από τα πιο ευρύχωρα μοντέλα στην κατηγορία του, μιας και στο πίσω κάθισμα μπορούν να βολευτούν μέχρι και 3 ψηλοί ύψους 1,93 μέτρων. Τα φρένα είναι δυνατά, και η κατανάλωση διατηρείται σε λογικά πλαίσια, με αυτή εντός πόλης να είναι μάλιστα η χαμηλότερη ανάμεσα από τα ήπια υβριδικά τετρακίνητα οικογενειακά SUV.
Οι επιδόσεις δεν είναι το «φόρτε» του Bigster 4x4, με την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα και τις ρεπρίζ 80-120 χλμ/ώρα να χρειάζονται περισσότερο χρόνο από τον μέσο όρο της κατηγορίας. Παρόλα αυτά, η 5-ετής εγγύηση θεωρείται καλή, κάτι που ισχύει και για τον εξοπλισμό της βασικής έκδοσης, ενώ η απόσταση από το έδαφος είναι από τις μεγαλύτερες της κατηγορίας.
Το Dacia Bigster 4x4 με τα 130 άλογα αξιολογείται με 81 στα 100
Μάρκα/Μοντέλο | Dacia Bigster | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | Dacia Bigster Mild Hybrid 4x4 130ps | ||||
Βαθμολογία | 81% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρομεσαία SUV Βενζίνη | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2024 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Mild hybrid | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1199 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
130 | 333 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | 129 | SUZUKI S-CROSS 1.4T HYBRID 48V ALLGRIP 129ps |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
6 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
4Χ4 | ||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΠραγματική Κατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ.)
|
6,4 | 4,8 | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv X 4x4 186ps | 8,6 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps |
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (KWh/100χλμ.)
|
8,3 | 6,9 | SUZUKI S-CROSS 1.4T HYBRID 48V ALLGRIP 129ps | 13 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
859 | 873 | DACIA DUSTER TCe 48V 4x4 130ps | 625 | KGM KORANDO 1.5T AT 4WD 163ps |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
21,5 | 21,5 | DACIA BIGSTER Mild Hybrid 4x4 130ps | 13,2 | SUZUKI S-CROSS 1.4T HYBRID 48V ALLGRIP 129ps |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,36 | 1,41 | KGM KORANDO 1.5T AT 4WD 163ps | 1,34 | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv X 4x4 186ps |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 550 | 602 | CUPRA TERRAMAR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 265ps | 315 | SUBARU CROSSTREK e-BOXER AWD 136ps |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
12,6 | 4,9 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | ||
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
180 | 250 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | ||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,4 | 34,6 | CUPRA TERRAMAR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 265ps | 40,1 | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv X 4x4 186ps |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
5 | 8 | SUBARU CROSSTREK e-BOXER AWD 136ps | ||
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
25.900 | KGM KORANDO 1.5T MT 4WD 163ps |
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των μετρήσεών μας, το τετρακίνητο Dacia Bigster των 130 ίππων βαθμολογείται με 81 στα 100.
Τα σημεία που κάνουν το όχημα να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό είναι ο «αέρας» για τα γόνατα των πίσω επιβατών, που είναι 21,5 εκατοστά, ένα νούμερο που είναι το μεγαλύτερο ανάμεσα στα βενζινοκίνητα και ήπια υβριδικά οικογενειακά SUV και από τα κορυφαία της κατηγορίας.
Καλύτερα από τον μέσο όρο είναι και τα φρένα του τετρακίνητου Dacia, με την απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ/ώρα να είναι 36,4 μέτρα.
Το πορτ-μπαγκάζ έχει ωφέλιμο όγκο 550 λίτρα και κυμαίνεται στο ανώτερο άκρο του μέσου όρου. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 12,6 δευτερόλεπτα, νούμερο που είναι από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας, όμως η κατανάλωση των 6,4 λτ/100 χλμ στο ταξίδι βρίσκεται στον μέσο όρο, όπως και αυτή σε μικτό κύκλο (8,3 λτ/100 χλμ).
Η εγγύηση των 5 ετών ικανοποιεί, και η τιμή της βασικής έκδοσης εξοπλισμού (30.500 ευρώ) βρίσκεται στον μέσο όρο της κατηγορίας.
Στις επόμενες σελίδες θα αναλύσουμε πώς τα πηγαίνει το Dacia Bigster 4x4 με τα 130 άλογα στην κατανάλωση στην πόλη και στον αυτοκινητόδρομο, στην ευρυχωρία για επιβάτες και αποσκευές, καθώς και στην επιτάχυνση από στάση και εν κινήσει.
Σελ. 2 | Dacia Bigster 4x4 130 PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Dacia Bigster: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |