
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Dacia Bigster 4x4 130 PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις;
17/10/2025
Ας δούμε στους παρακάτω πίνακες την πραγματική κατανάλωση του Dacia Bigster σε αστικό, μικτό και υπεραστικό κύκλο, τους χώρους της καμπίνας, καθώς και τις επιδόσεις του.
| Μάρκα/Μοντέλο | Dacia Bigster | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 7,3 | 7,3 | DACIA BIGSTER Mild Hybrid 4x4 130ps | 15,8 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | |
| Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 6,4 | 4,8 | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv X 4x4 186ps | 8,6 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | |
| Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 8,3 | 6,9 | SUZUKI S-CROSS 1.4T HYBRID 48V ALLGRIP 129ps | 13 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | |
| Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 859 | 873 | DACIA DUSTER TCe 48V 4x4 130ps | 625 | KGM KORANDO 1.5T AT 4WD 163ps | |
| Κατανάλωση | 85% | |||||
| Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 21,5 | 21,5 | DACIA BIGSTER Mild Hybrid 4x4 130ps | 13,2 | SUZUKI S-CROSS 1.4T HYBRID 48V ALLGRIP 129ps | |
| Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 8,8 | 9,5 | JAECOO 7 1.6 TGDI 7DCT AWD 147ps | 2,6 | SUZUKI S-CROSS 1.4T HYBRID 48V ALLGRIP 129ps | |
| Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,36 | 1,41 | KGM KORANDO 1.5T AT 4WD 163ps | 1,34 | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv X 4x4 186ps | |
| Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 550 | 602 | CUPRA TERRAMAR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 265ps | 315 | SUBARU CROSSTREK e-BOXER AWD 136ps | |
| Χώροι | 81% | |||||
| Είδος | Mild hybrid | |||||
| Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1199 | |||||
| Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 130 | 333 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | 129 | SUZUKI S-CROSS 1.4T HYBRID 48V ALLGRIP 129ps | |
| Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 230 | 420 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | 182 | SUBARU CROSSTREK e-BOXER AWD 136ps | |
| Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 12,6 | 4,9 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | 12,6 | DACIA BIGSTER Mild Hybrid 4x4 130ps | |
| Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 11,2 | 3 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | 11,8 | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv X 4x4 186ps | |
| Κινητήρας - Επιδόσεις | 72% | |||||
| Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικά μέρη (χρόνια) | 5 | 8 | SUBARU CROSSTREK e-BOXER AWD 136ps | 2 | MERCEDES GLA AMG 35 4MATIC mHEV FL 306ps | |
| Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 6 | |||||
| Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 3 | |||||
| Εγγύηση αντιπροσωπείας | 75% | |||||
| Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
| Μήκος (μέτρα) | 4,57 | |||||
| Πλάτος (μέτρα) | 1,81 | |||||
| Ύψος (μέτρα) | 1,71 | |||||
| Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,7 | |||||
| Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 55 | 60 | CUPRA TERRAMAR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 265ps | 47 | HYUNDAI KONA 1.6T 7DCT 4x4 MY25 170ps | |
| Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 21,9 | 22 | SUBARU CROSSTREK e-BOXER AWD 136ps | 17 | HYUNDAI KONA 1.6T 7DCT 4x4 MY25 170ps | |
| Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1590 | 1360 | SUZUKI S-CROSS 1.4T HYBRID 48V ALLGRIP 129ps | 1750 | CUPRA TERRAMAR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 265ps | |
| Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
| Κυβικά εκατοστά | 1199 | |||||
| Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 130 | 333 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | 129 | SUZUKI S-CROSS 1.4T HYBRID 48V ALLGRIP 129ps | |
| Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 4500 | |||||
| Ροπή (Nm) | 230 | 420 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | 182 | SUBARU CROSSTREK e-BOXER AWD 136ps | |
| Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 2250 | |||||
| Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
| Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
| Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 6 | 5,6 | SUZUKI S-CROSS 1.4T HYBRID 48V ALLGRIP 129ps | 8,9 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | |
| Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 135 | 131 | SUZUKI S-CROSS 1.4T HYBRID 48V ALLGRIP 129ps | 203 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | |
Ξεκινώντας από την κατανάλωση, το Dacia Bigster με το ήπια υβριδικό μοτέρ των 130 ίππων και κίνηση σε όλους τους τροχούς καίει 7,3 λτ/100 χλμ εντός πόλης, ένα νούμερο που είναι το καλύτερο ανάμεσα στα οικογενειακά SUV με αντίστοιχα μηχανικά σύνολα (mild hybrid, βενζινοκίνητα και τετρακίνητα). Στο ταξίδι το όχημα καταναλώνει, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, 6,4 λτ/100 χλμ, και σε μικτό κύκλο 8,3 λτ/100 χλμ, νούμερα που αμφότερα βρίσκονται στο μέσο όρο της κατηγορίας.
Περνώντας στην ευρυχωρία, στο Bigster 4x4 με τα 130 άλογα θα ταξιδέψουν με μεγάλη άνεση 5 ενήλικες επιβάτες, με το χώρο για τους πίσω να είναι αρκετός ακόμα και για άτομα με ύψος έως και 1,93 μέτρα. Αυτό είναι εφικτό χάρη στον «αέρα» 21,5 εκατοστών για τα γόνατα των πίσω (από τους καλύτερους της κατηγορίας και ο καλύτερος ανάμεσα στα mild hybrid SUV) και τον αντίστοιχο των 8,8 εκατοστά για τα κεφάλια τους. Το πορτ-μπαγκάζ έχει ωφέλιμο όγκο 550 λίτρα, νούμερο που βρίσκεται εντός του μέσου όρου της κλάσης.

Το Dacia Bigster 4x4 είναι εξελιγμένο με γνώμονα την ευρυχωρία και την ικανότητα κίνησης εκτός δρόμου. Ως εκ τούτου, ο κινητήρας των 1,2 λίτρων που αποδίδει 130 άλογα και 230 Nm ροπής δεν βάζει φωτιά στο δρόμο.
Η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 12,6 δευτερόλεπτα, ένα νούμερο που είναι το μεγαλύτερο ανάμεσα στα mild hybrid τετρακίνητα SUV, ενώ οι ρεπρίζ 80-120 χλμ/ώρα (προσπέραση σε αυτοκινητόδρομο) χρειάζονται 11,2 δευτερόλεπτα.
Στον αντίποδα, η απόσταση από το έδαφος είναι από τις κορυφαίες της κατηγορίας (21,9 εκατοστά), ενώ ισχυρά είναι όπως αναφέραμε και τα φρένα.
| Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Dacia Bigster σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
| Σελ. 2 | Dacia Bigster 4x4 130 PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
| Σελ. 3 | Dacia Bigster: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |
autoagora Team

