Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Audi Q2 30 TFSI: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις;

Audi Q2 30 TFSI: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις;

27/4/2023

Ας δούμε αναλυτικά πως διαμορφώθηκε η βαθμολογία του Audi Q2 30 TFSI στους τομείς της κατανάλωσης, των χώρων, των επιδόσεων και των εγγυήσεων, καθώς και που βρίσκεται σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Κοινοποίησέ το »


 
Μάρκα/Μοντέλο Audi Q2 Καλύτερα Χειρότερα
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) 8,8 7,8 CITROEN C3 AIRCROSS 1.2 PureTech 110 PS 110ps 10,4 PEUGEOT 2008 1.2 PureTech 130 PS 130ps
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα)
6,1 5 HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 100ps 6,1 AUDI Q2 30 TFSI 110ps
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 7,7 6,5 RENAULT CAPTUR 1.0 TCe 90 91ps 8,1 HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.)
820 926 VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps 702 SEAT ARONA 1.0 ECO TSI 110 PS 110ps
Κατανάλωση 71%  
 
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.)
8,5 15,5 OPEL MOKKA 1.2T 130 PS (OLD) 131ps 5,5 TOYOTA YARIS CROSS 1.5L 125 PS M/T 125ps
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.)
3 6 VOLKSWAGEN T-ROC 1.0 TSI 110 PS 110ps 1,5 NISSAN JUKE 1.0 114 PS 114ps
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
1,32 1,38 HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 100ps 1,27 NISSAN JUKE 1.0 114 PS 114ps
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα)
405 445 VOLKSWAGEN T-ROC 1.0 TSI 110 PS 110ps 347 VOLKSWAGEN T-CROSS 1.0 TSI 95 PS 95ps
Χώροι 75%  
 
Είδος Βενζίνη        
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
999        
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS)
110 150 VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps 84 HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm)
200 250 VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps 120 HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
11,1 9 VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps 13,98 HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.)
10,5 9,5 VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps 19,3 HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps
Κινητήρας - Επιδόσεις 80%  
 
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια)
2 6 TOYOTA YARIS CROSS 1.5L 125 PS M/T 125ps 2 AUDI Q2 30 TFSI 110ps
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια)
12        
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια)
3        
Εγγύηση αντιπροσωπείας 60%  
 
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.)
Μήκος (μέτρα) 4,19        
Πλάτος (μέτρα) 1,79        
Ύψος (μέτρα) 1,51        
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα)
2,6        
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 50 50 AUDI Q2 30 TFSI 110ps 40 HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 100ps
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.)
14,2 19 SEAT ARONA 1.0 ECO TSI 110 PS 110ps 14,2 AUDI Q2 30 TFSI 110ps
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) 1280 1045 HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps 1365 FIAT 500X 1.0 Turbo Firefly 120 PS 120ps
 
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή)
Κυβικά εκατοστά 999        
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS)
110 150 VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps 84 HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) 5500        
Ροπή (Nm) 200 250 VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps 120 HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) 3000        
 
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ)
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU
EU6        
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) 5,8 5,2 SEAT ARONA 1.0 ECO TSI 110 PS 110ps 6,2 FIAT 500X 1.0 Turbo Firefly 120 PS 120ps
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ)
131 118 SEAT ARONA 1.0 ECO TSI 110 PS 110ps 142 FIAT 500X 1.0 Turbo Firefly 120 PS 120ps



Στο τομέα της κατανάλωσης, με τιμή 7,7 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες βρίσκεται στο μέσο όρο, ενώ τα 6,1 λτ. που ζητάει σε συνθήκες ταξιδιού είναι η χειρότερη μεταξύ των ανταγωνιστών του. Τα 8,8 λτ. που θα κάψει μέσα στην πόλη, μπορεί σε καθαρό αριθμό να φαίνονται πολλά, αλλά συγκρίνοντας το με τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγόριας, βλέπουμε ότι το χωρίζει μόλις 1 λτ. από την κορυφή.

Περνάμε στους διαθέσιμους χώρους του εσωτερικού, όπου ξαναβλέπουμε να κυριαρχεί το κίτρινο χρώμα. Τα 8,5 εκατοστά για τα γόνατα δεν κακή τιμή και μπορούν να δώσουν τον απαραίτητο αέρα στους πίσω επιβάτες, αλλά υστερεί σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Ο χώρος για το κεφάλι πάρα την κεκλιμένη γραμμή της οροφής παραμένει στα 3 εκ, ενώ το πορτμπαγκάζ φτάνει τα 405 λίτρα, όντας μόλις 40 λίτρα μακριά από την πρώτη θέση.



Ο κινητήρας των 110 ίππων, πάρα το βάρος των 1.280 κιλών, μπορεί να κινήσει σβέλτα το Audi Q2 και να του προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις, μένοντας πίσω μόνο από ισχυρότερους αντιπάλους.

Τέλος αν κι η απόσταση από το έδαφος είναι μειωμένη σε σχέση με τον ανταγωνισμό, δεν αποτρέπει το μοντέλο να μπει σε πιο κακοτράχαλους δρόμους, ενώ έχει θετικό αντίκτυπο στην οδηγική συμπεριφορά.