Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Μπορείτε να επιλέξετε εσείς τη διχρωμία που επιθυμείτε ανάλογα με τα γούστα σας.

Εντυπωσιακό και trendy θα λέγαμε, μπορεί και ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των target groups.

Και στο εσωτερικό διατηρεί το δικό του στυλ, καθώς ακόμα και οι αεραγωγοί του πάνε γάντι.

Δοκιμή: Citroen C3 1.2 110 PS EAT6

17/1/2019

Δεν υπόσχεται, τα κάνει όλα - Το γαλλικό μοντέλο έχει βαλθεί να κάνει ακόμα και το πήξιμο στην κίνηση της Αθήνας, διασκεδαστικό. Ο εξαιρετικός 1.200άρης κινητήρας βενζίνης συνδυάζεται με το αυτόματο EAT6 κιβώτιο και δημιουργούν ένα σύνολο, χάρμα οδήγησης.

Το νέο Citroen C3 είναι ένας all around player που ζητάει αντικειμενικά λίγα, μα δίνει πολλά. 

Εμφάνιση-σχεδίαση: Όσο πιο πολύ το κοιτάς, τόσο περισσότερο σου αρέσει
Φτιάξε το δικό σου C3 με 9 χρώματα αμαξώματος και 3 για την οροφή, δίνοντας την προσωπική σου πινελιά. Από κει και πέρα, σχεδιαστικά ξεχωρίζουν τα στενά LED φώτα ημέρας, με τα κανονικά φωτιστικά να αποτελούν στοιχεία του μεγάλου σε όγκο προφυλακτήρα, δημιουργώντας επιβλητική εικόνα. Στα πλαϊνά του αυτοκινήτου της δοκιμής, ξεχωρίζουν τα προαιρετικά προστατευτικά Airbumps, ενώ στο πίσω μέρος κύριο χαρακτηριστικό αποτελούν τα έντονα φωτιστικά σώματα που θυμίζουν αρκετά το DS3. 

Εσωτερικό: Ποιοτικό και ιδιαίτερο όπως το εξωτερικό
Το εσωτερικό του C3 είναι όμορφο, με trendy διάκοσμο και όλα τα σύγχρονα στοιχεία που περιμένει ο νέος οδηγός, όπως η οθόνης αφής 7 ιντσών. Η ποιότητα κατασκευής κρίνεται καλή παρά την χρήση σκληρών πλαστικών ενώ η συναρμολόγηση αρέσει. Τα καθίσματα είναι ιδιαίτερα αναπαυτικά και διαμορφώνουν μια πολύ καλή θέση οδήγησης ωστόσο θα μπορούσαν να προσφέρουν καλύτερη πλευρική στήριξη. Οι χώροι κρίνονται καλοί για τις ανάγκες 4 επιβατών, ενώ ο χώρος αποσκευών με τη σειρά του, έχει όγκο 300 λίτρων και κανονικό σχήμα. 

Κινητήρας: Βενζίνη και κιβώτιο EAT6 δικαιώνονται από τα μαθηματικά
Σε αυτή την δοκιμή, συναντάμε τον 1,2 λτ. PureTech βενζινοκινητήρα, απόδοσης 110 ίππων και 205 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο EAT6. Το συγκεκριμένο σύνολο πετυχαίνει επιδόσεις, όπως το 0-100 σε 10.5 δευτ. και τελική τα 188 χλμ. Στην πράξη διακρίνεται για την αμεσότητά του και το θετικό τράβηγμα σε όλο το φάσμα περιστροφής του, ενώ αν και 3κύλινδρος είναι εντυπωσιακά ήσυχος. Και από θέμα κατανάλωσης; Παραμένει πεισματικά στα πολύ καλά 7.2 λτ./100χλμ.

Οδική συμπεριφορά: ¶ριστος συνδυασμός άνεσης με πολύ καλά οδηγικά χαρακτηριστικά
Πολύ ευέλικτο και εύχρηστο στην καθημερινότητα, καταπίνει τις λακκούβες όπως κανένα άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας. Θα στρίψει με περίσσια άνεση και ασφάλεια, ακόμα και αν σηκώσει τον εσωτερικό τροχό. Εάν ταξιδέψετε θα απολαύσετε πολύ καλή ποιότητα κύλισης και μία ήσυχη καμπίνα για όλους, ενώ τα φρένα παραμένουν στο ύψος των περιστάσεων ακόμα και μετά από πολύωρη χρήση και πίεση. Τα κάνει όλα καλά.

Συμπέρασμα
Ο συνδυασμός του κορυφαίου 1,2 PureTech με το αυτόματο κιβώτιο EAT6 μας φέρνει ένα ακόμα πιο εύχρηστο και σύγχρονο αυτοκίνητο. Η στόχευση του στην άνεση και την ευελιξία, το μεταμορφώνει σε ένας καταπληκτικό αστικό φίλο.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις