Ford Focus: Ανανεωμένο και πάντα αποτελεσματικό
Με τεράστια οθόνη 13,2 ιντσών στο εσωτερικό και λιγότερα φυσικά κουμπιά.
Προσφέρει καλές επιδόσεις με μόλις 7 λτ./100 χλμ.
Έχει το καλύτερο τιμόνι και οδική συμπεριφορά στην κατηγορία.
Με την μεγαλύτερη εγγύηση της αγοράς, 8 χρόνια!
Με τεράστια οθόνη 13,2 ιντσών στο εσωτερικό και λιγότερα φυσικά κουμπιά
To νέο Ford Focus μπορεί εξωτερικά να μην έχει δεχτεί μεγάλες αλλαγές, αλλά στο εσωτερικό συναντάμε κάποιες σημαντικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με τον προκάτοχο του. Συγκεκριμένα έρχεται με στάνταρ κεντρική οθόνη 13,2 ιντσών που «τρέχει» το λογισμικό SYNC4, το οποίο επέτρεψε στους ανθρώπους της εταιρείας να της προσθέσουν επιπλέον λειτουργίες όπως τον χειρισμό του κλιματισμού. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την μείωση των φυσικών κουμπιών, δίνοντας μια σύγχρονη και minimal εικόνα στην καμπίνα, χάνοντας όμως κάποιους πόντους στην εργονομία.
Προσφέρει καλές επιδόσεις, με μόλις 7 λτ./100 χλμ.
Κάτω από το καπό του Ford Focus της δοκιμής μας βρίσκεται o 1.000 3κυλινδρος tubro κινητήρας Ecoboost και συνδυάζεται με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, με τη συνολική ισχύς να ανέρχεται στους 125 ίππους και τα 170Νm ροπής. Με το σύνολο να είναι γεμάτο σε όλο το φάσμα των στροφών, προσφέρει καλές επιδόσεις στο μοντέλο (0-100 σε 10,3 δλ.), ενώ ταυτόχρονα η μέση κατανάλωση παραμένει στα 7 λτ./100 χλμ., μια τιμή που κρίνεται άκρως ανταγωνιστική για την κατηγορία.
Έχει το καλύτερο τιμόνι και οδική συμπεριφορά στην κατηγορία
Οδηγικά το μοντέλο ξεχωρίζει από τα πρώτα χιλιόμετρα, με το τιμόνι να μην έχει αντίπαλο, αφού η αίσθηση και η ακρίβεια που προσφέρει δεν τις βρίσκεις εύκολα σε αυτά τα λεφτά. Εξαιρετική είναι και η θέση οδήγησης, ενώ το σφιχτό set-up των αναρτήσεων δίνει την απαραίτητη πρόσφυση ακόμα και σε σβέλτες διαδρομές, χωρίς όμως να γίνεται κουραστικό σε κακοτεχνίες του οδοστρώματος.
Με την μεγαλύτερη εγγύηση της αγοράς, 8 χρόνια!
Το νέο Ford Focus εφοδιάζεται με 8 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης, τη μεγαλύτερη στην κατηγορία, που προσφέρει ηρεμία και ασφάλεια στον οδηγό, κάνοντας το κόστος απόκτησης της έκδοσης ST-Line να μοιάζει απόλυτα λογικό. Στα παραπάνω αξίζει να σημειωθεί ότι δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και έχει ελεύθερη πρόσβαση στον δακτύλιο, μιας και οι εκπομπές CO2 είναι στα 119 γρ./χλμ.
Σελ. 2 | Δοκιμάζουμε το χειροκίνητο Ford Focus 1.0 Ecoboost mHEV των 125 ίππων |
Σελ. 3 | Παραμένει Focus, εντυπωσιάζει από τα πρώτα μέτρα |