Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Mazda 3: Είναι η ιαπωνική απάντηση στην κατηγορία;
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Mazda 3: Είναι η ιαπωνική απάντηση στην κατηγορία;

Διαβάστηκε από 7357 αναγνώστες - 27/12/2022

Μπορεί το Mazda 3 να είναι μια καλή εναλλακτική στην κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων; Το τσεκάρουμε σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμή, ενώ ταυτόχρονα το συγκρίνουμε με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας του.

Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το Mazda 3

Το Mazda 3 θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι ένα ιδιαίτερο κι «ήρεμη δύναμη» μοντέλο. Ιδιαίτερο λόγω της σχεδιαστικής γλώσσας «kodo» και «ήρεμο» γιατί χωρίς να το φωνάζει είναι μέσα στην τεχνολογία, με τους ήπιους υβριδικούς κινητήρες του να είναι στο πνεύμα του σήμερα.

Στο χέρια μας βρέθηκε το Mazda 3 με το 2λιτρο, ατμοσφαιρικό e-Skyactiv βενζινοκινητήρα με 24-βολτη ήπια υβριδική υποβοήθηση που αποδίδει 150 ίππους και 213 Nm ροπής. Το δοκιμάσαμε και το αξιολογούμε σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμή, τόσο μόνο του, όσο και σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Σου δίνουμε όλα τα στοιχεία για να βγάλεις και τα δικά σου συμπέρασμα και να αναρωτηθείς αν τελικά το μοντέλο της Mazda αξίζει περισσότερο από όσο πίστευες μέχρι τώρα.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

To Mazda 3 πιάνει βαθμολογία 86%

Μάρκα/Μοντέλο MAZDA 3 Καλύτερο
ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ Mild hybrid Βενζίνη ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ ΕΜΠΡΟΣ
Χειρότερο
ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ Mild hybrid Βενζίνη ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ ΕΜΠΡΟΣ
Έκδοση μοντέλου MAZDA 3 HB e-Skyactiv G150 150ps 92% FORD FOCUS 1.0 EcoBoost 155 PS mHEV 155ps    
Βαθμολογία 86%    
Κατηγορία μοντέλου ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ Mild Hybrid        
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
2019        
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
Mild Hybrid        
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
1998        
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
150 159 HYUNDAI i30 FASTBACK 1.5 T-Gdi 48V 159 PS FASTBACK 159ps    
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ        
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
6        
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
ΕΜΠΡΟΣ        
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ/100χλμ.)
7,2 6,4 SEAT LEON 1.5 EcoTSI 130 PS 130ps 9 HYUNDAI i30 FASTBACK 1.5 T-Gdi 48V 159 PS FASTBACK 159ps
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική αυτονομία (χλμ.)
1041 1041 MAZDA 3 HB e-Skyactiv G150 150ps 662 SEAT LEON 1.5 EcoTSI 150 PS 150ps
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
16,1 18 SEAT LEON 1.5 EcoTSI 150 PS 150ps 8,8 OPEL ASTRA 1.2 TURBO 130 HP MT6 130ps
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
1,34 1,39 HYUNDAI i30 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps 1,33 AUDI A3 SPORTBACK 30 TFSI 110ps
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα)
340 450 HYUNDAI i30 FASTBACK 1.0 T-GDI 120 PS 120ps    
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
9,19 8,46 VOLKSWAGEN GOLF 1.5 TSI 150 PS 150ps 935 SEAT LEON 1.5 EcoTSI 130 PS 130ps
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
206 224 VOLKSWAGEN GOLF 1.5 TSI 150 PS 150ps 196 HYUNDAI i30 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) 37,5 34,9 SEAT LEON 1.5 EcoTSI 150 PS 150ps    
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
6 6 MAZDA 3 HB e-Skyactiv G150 150ps 2 AUDI A3 SPORTBACK 30 TFSI 110ps
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
28.867 16.750 SKODA SCALA 1.0 TSI 95 PS 95ps 37.000 BMW ΣΕΙΡΑ 2 ACTIVE TOURER 218i 140ps

To Mazda 3 των 150 ίππων κατάφερε να συγκεντρώσει βαθμολογία 86 στα 100 και να βρεθεί αρκετά ψηλά στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Τα δυνατά σημεία του ιαπωνικού μοντέλου είναι η τεράστια αυτονομία του, που ακουμπάει τα 1.041 χιλιόμετρα, κατατάσσοντας στο πρώτο στο συγκεκριμένο τομέα, και η εξαιρετική εγγύηση των 6 χρόνων που δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης.



Σε καλά επίπεδα κινούνται ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών και το πλάτος του πίσω καθίσματος, ενώ ικανοποιητική είναι και η μέση κατανάλωση.
Η τιμή του για τον υβριδικό του χαρακτήρα κρίνεται εντός του μέσου όρου, με τα 28.867 ευρώ να μην φαντάζουν απαγορευτικά για την απόκτηση του.

Ας δούμε πιο αναλυτικά πόσο ανταγωνιστικό είναι το Mazda 3 στους παραπάνω τομείς.  
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε